king of the hill |
nietmeer
|
* Loopt terug heuvel op en kickt samen met Chuck Norris bba er zo weer vanaf richting de vuilstort *
My Hill |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Vena moet de eerste prijs zeekoeracen in ontvangst nemen. Dit jaar gebeurd dit in Havanna in Cuba. Weer staat de hill leeg en weer klim ik erop
My Hill |
|
nietmeer
|
* Na mezelf naar de prijs gewarpt te hebben, warp ik weer terug op de heuvel, en per toeval net op Zeekoe, die K.O. de heuvel afrolt *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Na te zijn gerepareerd dumpt T-S zijn vergiftigde onderdelen en de resten van het ontbijt bij het chemisch afval. De vrachtwagen die dit afval moet halen raakt bij de heuvel in een slip, en het afval komt op Vena terecht. Zwaar ziek wordt hij afgevoerd naar een ziekenhuis, alwaar artsen verwachten dat hij mogelijk jaren in quarantaine moet blijven. De heuvel wordt grondig gereinigd. T-S valt niets te verwijten, hij had het afval goed weggegooid en het ongeluk was niet zijn schuld.
Zodra de heuvel weer schoon is neemt T-S hem over.
My Hill |
|
nietmeer
|
* Na jaren ziek te zijn geweest, word ik weer uit het ziekehuis ontslagen. Ik bouw gauw een tijdreismachine,zodat ik net na het ongeluk weer naast de heuvel terecht kom. Dan zie ik een camera hangen. Vlug analyseer ik hem, en wat zie ik  ..T-S gaf expres een ruk aan het stuur om zo te slippen. Gauw laat ik het bewijs zien aan de politie, die T-S dan ook prompt afvoert  * My Hill |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*praat Vena een minderwaardigheidscomplex aan waardoor ze jaren in behandeling is bij een psychiater* my hill  |
|
nietmeer
|
* Na te zijn hersteld gaat Vena terug in de tijd met zijn tijdreismachine, en land bovenop David van Harmelen, die prompt K.O. van de heuvel stort... *
My Hill |
|
nietmeer
|
Offtopic: I'm back  Vailan komt met een team van archeologen de heuvel op. "We denken dat hier een Griekse tempel begraven ligt, wij gaan dat onderzoeken" Iedereen wordt van de heuvel gestuurd, en Vàilan begint met zijn team aan de opgraving. |
|
nietmeer
|
* Helaas word er niets gevonden, dus het team incluis Vailan word er weer gauw afgebonjourd door Vena.... *
My Hill |
|
nietmeer
|
De archeologen beginnen te protesteren. Ze hebben toch echt het idee dat er iets moet zijn. Ze schoppen Vailan van de heuvel af, Vena ook, en gaan zelf aan het werk.
De verbolgen Vailan wordt kwaad en schakelt een geheim wapen in. Dit geheime wapen heeft echter geen zin om iets te ondernemen...
Vena's hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S zit ondertussen in de gevangenis. Laat een dubbelganger zijn plek innemen, en haast zich naar de heuvel.
Vena staat nog altijd te ruziën met de archeologen. De politie wordt er zelfs bijgehaald, en neemt het hele gezelschap mee naar het bureau voor onderzoek.
My hill |
|
nietmeer
|
Weet niet meer wat ie moet doen, dus hij gaat maar bij TS zitten.
Our hill. |
|
nietmeer
|
* Toont aan dat Vailan en zijn kompanen begonnen zijn, en word weer vrijgelaten. Kickt vervolgens T-S dubbelganger ervan af. *
My Hill |
|
nietmeer
|
Heeft intussen zijn verloofde, een elvin, haar familie erbij laten roepen. Die hebben vervolgens nog meer kennissen erbij geroepen, en dus is de hele heuvel omsingeld door zwaarbewapende elven. Vena weet niet meer wat ze moet doen.
Vailan loopt de heuvel op, en vraagt Vena vriendelijk te vertrekken. Uit angst doet ze dat.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
@Vena: mijn dubbelganger zit in de gevangenis. Ik zat zelf op de heuvel.
Vailan: Vena is een HIJ
T-S laat het bericht verspreiden dat er een grote elvenbijeenkomst is op de heuvel. Meteen komen er duizenden fantasyfans op de heuvel af. Het wordt Vailan en de elven te druk, en ze gaan ergens anders heen.
My Hill |
|
nietmeer
|
De elven besteden hun aandacht volledig aan de fantasyfans, waardoor Vàilan wederom met lege handen staat. Hij begint van woede op de heuvel te stampen, waardoor hij een geheim luik opent. Hij valt erdoor, en komt in een high-tech lab terecht. Hier snapt Vàilan helemaal niks van. Hij grijpt een flesje blauw spul en klautert via een geheime gang weer naar de bovengrond. Hij gooit het flesje naar TS. In het flesje blijkt nitroglycerine te zitten... TS wordt achteruit gesmeten door de ontploffing, en Vàilan neemt de macht over.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S wordt in no time gerepareerd door de Nanites. Weet dat Vailan zijn geheime lab onder de heuvel heeft ontdekt. Om te voorkomen dat zijn plannen in verkeerde handen vallen, blaast hij het lab op. De heuvel stort in, en Vailan ligt tussen de brokstukken.
De Hillspirit ontsnapt naar een nieuwe heuvel, waar T-S al op staat.
My hill |
|
nietmeer
|
Met moeite komt Vàilan tussen de brokstukken vandaan. Zijn harnas heeft hem tegen de klappen beschermt. Dol van woede rent hij op de nieuwe heuvel af. Tijdens zijn tocht verandert hij in vuur, waardoor TS zo gedesoriënteerd raakt dat hij niets anders kan doen dan een veilig heenkomen zoeken.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Laat de Nanites snel een grote brandblusser bouwen, en spuit die leeg op Vailan wanneer deze de heuvel op stormt. Vailan's vuur wordt gedoofd en Vailan zelf glijdt onder het schuim van de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
Beseft dat er altijd wel iets is om hem te stoppen, dus Vàilan gaat bij TS zitten, biedt hem zijn excuses aan...en wacht op de volgende vijand.
Our Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vailan, ik wil je niet ontmoedigen maar er is een samenscholingsverbod voor de heuvel. Dat is ingegaan nadat T-S, Marike, WMR-kok en Somkid samen vele pagina's lang een onoverwinnelijk team vormden en de heuvel bezet hielden.
Een van ons moet vertrekken, en ik ben het niet. Laat Vailan van de heuvel verwijderen
My hill |
|
nietmeer
|
Zelfs dat mag niet meer...Vàilan loopt met een gebogen hoofd van de heuvel af.
wraak
Plotseling draait hij zich om. Zijn ogen gloeien felgroen, en hij strekt zijn armen uit naar TS. Een enorme windvlaag blaast de robot van de heuvel af.
Vàilan neemt plaats, en gaat rustig zitten. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De windvlaag was te sterk. T-S vliegt de hele wereld rond en komt zo weer bij de heuvel uit. Door zijn snelheid kegelt hij Vailan van de heuvel.
My Hill |
|
nietmeer
|
Ligt onderaan de heuvel na te denken over wat er mis is gegaan. Hij blijft onderaan de heuvel zitten, om een geniaal plan uit te broeden.
Tom-Servo's Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vailan's geniale plannen vallen letterlijk in het water omdat het begint te regenen. T-S zit droog onder een dak op de heuvel, maar Vailan moet ergens schuilen.
My hill |
|