king of the hill |
nietmeer
|
* Trekt T-S met hengel van de heuvel af en gebruikt hem vervolgens als aas om Moby Dick te vangen, wat ook prompt lukt  Helaas zit T-S nu wel in de buik van Moby Dick  * My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Gelukkig werd Moby Dick in de gaten gehouden door een organisatie ter bescherming van walvissen. Deze is uiteraard razend dat Vena het in zijn hoofd haalt die arme walvis een "hoop metaal" te voeren. Vena wordt bijna gelynched door de aanhangers van de organisatie, en moet vluchten voor zijn leven. Ondertussen wordt T-S uit de maag van Moby Dick gehaald en terug naar de heuvel gestuurd.
My hill |
|
nietmeer
|
* Maakt aanhangers wijs dat Moby Dick zelf in T-S beet, dus mij ook niks kon worden verweten. Nu ze dat inzien, en beseffen dat T-S een leugenaar is, rennen ze keihard op hem af om juist hem te lynchen. T-S rent weg van de heuvel voor zijn leven, en word voor een tijdje achterna gezeten *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vena: jij gebruikte T-S als aas, dus hoe kan het dan zijn schuld zijn dat Moby Dick in hem beet? Jij bent de schuldige. T-S gaat naar de recther en die stelt T-S in het gelijk. Vena moet alle kosten betalen om Moby Dick over zijn trauma heen te helpen. Hij heeft hier het geld niet voor, en het enige baantje dat hij kan krijgen is afwasser in een restaurant. Die is wel even zoet.
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*Schopt Tom naar India om olifanten te wassen* My Hill  |
|
nietmeer
|
* Helaas vind Vena in het restaurant een verborgen ruimte met een goudschat. Meer dan genoeg geld dus  * * Stuurt belasting op T-S af, die ontdekt heeft dat hij geen geldig houdersbewijs voor de Satellite of Love heeft om die in een baan rond de aarde te houden. T-S word meegenomen en mag alleen vrijkomen als ie een groot geldbedrag betaalt, wat ie uiteraard niet heeft  *} My Hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*Aangezien Vena nog een keer achter Tom aan gaat, heb ik nog steeds de heuvel  * Mijn  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vena, T-S is niet de eigenaar van de Satellite of Love. De satelliet is eigendom van Gizmonic Institute. T-S en co mogen erin wonen op voorwaarde dat ze de boel onderhouden. De belastingdienst ontdekt de fout en laat T-S gaan. Vena wordt nu opgepakt wegens het vals inlichten van de belasting. Voor straf moet hij nu in India de olifanten gaan wassen i.p.v. T-S.
T-S keert ondertussen terug naar de heuvel. Wacht totdat de vrachtwagen die de glascontainers komt legen es-de-fles mee heeft genomen. Pikt daarna de heuvel in.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Loopt de heuvel op met boodschappen en vervormt de tijd, zodat deze langzaam verloopt. Begint aan de bereiding van een stevige maaltijd. Twee uur later is het gerecht klaar en ik vervorm de tijd weer terug naar de normale toestand.*  Het eten staat klaar!  * Serveert Couscous "Marrakech"*  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
He, bedankt WMR-kok. Wil je misschien een hapje mee-eten?
My Hill, met maaltijd. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*komt erbij zitten* nu zitten we terug met 3 op de hill  *duwt TS en WMR-kok eraf* Ziezo! Opgelost!  My hill  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Nu gaat Somkid eten. Marike gaat eerbiedig de heuvel af voor de grote leider.
My Hill (lekker eten!) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Somkid is uitgegeten, maar omdat er nu nog maar vier mensen hebben gegeten (Somkid, T-S, Marike en WMR-kok) is er nog genoeg eten over voor 16 mensen. T-S nodigt 16 mensen uit om de rest van het eten op de eten. Na de maaltijd vertrekken ze naar de kroeg, en nemen Somkid mee.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
*zet de hill onder stroom* *TS krijgt kortsluiting en moet 35jaar herstellen, zo hoog was die schok*  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S wordt naar een afgelegen planeet ver van de aarde gebracht, alwaar hij gedurende 35 jaar in rust kan herstellen. Daarna keert hij per tijdmachine terug naar de dag dat Marike hem de stroomstoot gaf. Sluit de hele heuvel van de stroom af. Marike heeft geen licht of verwarming meer, en moet noodgedwongen de heuvel verlaten.
My hill |
|
Marike Erelid
|
*niet nodig*  *ik heb waterkrachten dus ik leg op de hill een rivier aan, die via een ingewikkeld proces stroom opwekt* ik moet de hill dus niet verlaten door geen licht/verwarming  My hill  |
|
nietmeer
|
* Nuked de hill, Marike vlucht voor haar leven... en wie heeft er trouwens Electriciteit nodig als ie Peacemakers heeft  * My Hill |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Via het door Marike aangelegde riviertje zwemt Zeekoe naar de top of the hill. Plotseling doem ik uit het water. Vena schrikt en rent bang the hill af.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Nu Marike weg is, kan de rivier op de heuvel niet langer blijven bestaan. Alleen zij kon met haar krachten het water omhoog laten stromen de heuvel op. De rivier valt droog en Zeekoe zit zonder water. Hij moet ergens anders heen voor hij uitdroogt.
My hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Komt de heuvel op.  Ziet de enorme afvalstapel van het eten en de omwas.  * T-S, ruim even alles eens op, anders kook ik niet meer.  *T-S gaat aan de slag en ruimt alles op en wast alles af.  Hierna is T-S zo uitgeput dat hij eerst in de Satelite of Love moet gaan opladen.*  My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
*Gelukkig duurt het opladen niet lang. T-S keert terug naar de heuvel.*
WMR-kok, ik heb alles opgeruimd dus nu kan je weer gaan koken.
*WMR-kok begint het ontbijt te maken*
My Hill |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
*WMR-kok vergiftigt het ontbijt.* *T-S moet gerepareerd worden* *Kok voelt zich schuldig en gaat biechten* *Hill staat leeg* *Zeekoe klimt erop*
My Hill |
|
nietmeer
|
* Loopt heuvel op, smeert Zeekoe in met smeervet en duwt Zeekoe van de heuvel af... * ' Hmm, ik denk dat we het record zeekoe-racen nu wel verbroken hebben  ' My Hill |
|
[BB]aéquitas Senior lid WMRindex: 708 OTindex: 37
|
* pakt vena op en gooit heel hard* my hill  |
|