king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Het losgeld is overhandigd en WMR-kok is weer vrij. De vier besluiten goed wraak te nemen op Vena en Shinki. Eerst jaagt Somkid ze met zijn spook krachten van de heuvel af. Onderaan de heuvel belanden de twee in een door Tom-Servo's nanites gebouwde supersnelkookpan. WMR-kok kookt met deze pan soep van de twee, en Marike vriest deze soep in voor later met haar ijskrachten.
Our Hill |
|
nietmeer
|
oei da's een goeie  Omdat Vena's lichaam afkoelt, gaat er in z'n horloge een alarmsensor af waardoor al het ijs smelt en Vena en Shinki vrijkomen. Vervolgens haal ik het allerergste wapen ooit uitgevonden door mij naar boven: het Zeus-cannon. Vuurt het kanon af waardoor alles en iedereen behalve de heuvel verdampt  Our Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
het zeus-cannon? helaas, zie copyright staat al op de naam van de god zelf, en als straf word vena gezapt, en hij verdampt |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
nog steeds Our hill met lekkere soep  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Inderdaad, our hill (Zeus was zo aardig ons weer te de-verdampen nadat hij zag dat Vena zijn wapen had gestolen). |
|
nietmeer
|
Zeus wapen, krijg nou wat T-S. Ik ben hier nota bene de uitvinder  * Haalt z'n zoveelste superwapen erbij, ze heet DeeDee...Deedee irriteert iedereen op de heuvel zo erg met haar domheid dat ze er 1 voor 1 af gaan, met als gevolg dat DeeDee de heuvel voor mij claimt. Probeert DeeDee vervolgens uit te schakelen, maar het lukt niet. Er is een liefdesbug voor T-S opgetreden  , en aangezien T-S niet van DeeDee houdt en ik DeeDee tegen elk mogelijk wapen bestand heb gemaakt, zit er voor T-S niets anders op dan heel lang te rennen  * Our Hill |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Helaas zijn zeekoeien te lui om geïrriteerd te raken en zijn in de loop der jaren die mogelijkheid kwijt geraakt. Heerlijk  *wandelt rustig the hill op* *Vena raakt er zo geïrriteerd van dat ze gillend the hill afrent* My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S activeert een van zijn dubbelgangers, zodat DeeDee daar achteraan gaat en hem verder met rust laat. Ondertussen bevriest Marike het water waar Zeekoe in zit. Het ijsblok met Zeekoe wordt van de heuvel gegooit.
Our Hill |
|
nietmeer
|
Tom-Servo, wie zitten er nu allemaal op de heuvel? jij en Marike en ... ? |
|
nietmeer
|
niemand van zijn clubje, want Vena komt eraan  Bombt de hill met Generaal Grievous, die alles en iedereen van de hill afkickt. Daarna koop ik hem om om de heuvel aan mij te geven  Our Hill ( Shinki ) |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
ik heb geen zin om de hill in te nemen  ik ga werken aan mijn spreekbeurt, tot vrijdag  its Your hill  |
|
Zeekoe Erelid
Is er iemand die mij wilt helpen om het ijsblok te laten smelten? Ow, mij lichaamswarmte was genoeg, ben weer vrij. Oei, wat warm nu ineens.
Om af te koelen begin ik een cocktailbar.
Nu ik afgekoeld ben verkoop ik de bar aan Vena. Zij moet nu dag en nacht passen op de bar en neem ik de heuvel in.
My Hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Plaatst een luchtalarm op 5km van de heuvel* *Laat het afgaan* *Zeekoe, als lid van de Sirenia gaat erop af.* My Hill.  |
|
Zeekoe Erelid
Na het valse alarm gaat Zeekoe, samen met alle andere Sirenia's, boos op M-C. Tegen zoveel zwaarlijven kan de krachtigste wervelwind niet op en helaas moet M-C het loodje leggen  (mijn zogenaamde ik-heb-medelijden-met-je-blik) My Hill |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
pompt gewoon alle water rondom de hill leeg en zeekoe is gedwongen te vertrekken en ik gaat met een klapstoeltje op de hill zitten My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
magt ik erbij fallout?
|
|
nietmeer
|
bouwt een dam rondom de hill, waarna ik het volgiet met beton...daarna graaf ik de hele heuvel uit met uitzondering van fallout, die in het beton blijft steken  My Hill ( Shinki je laat me in de steek  ) |
|
Fallout Oudgediende
|
alleen jammer dat vena ook in het beton blijft steken en dus ik hak mezelf eruit en hakt vena ook uit en gooit hem weg  My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
vena is zo boos op shinki dat hij hem gaat halen. ik neemt de lege heuvel in. of niet  mag ik erbij fallout? (nog eens) |
|
Fallout Oudgediende
|
oke dan kom erbij  |
|
nietmeer
|
mooi zo , 2 vliegen in 1 klap  * Bomt hill met replicators, die binnen no time Fallout en Odys van de heuvel afsodemieteren en er een fort neerzetten  * My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
het fort is zo sterk beveiligd dat zelfs vena er niet in kan
nobody's hill...
dus... wat nu? |
|
nietmeer
|
* wat nu??  , drukt knopje in waardoor ik wel fort in kan  * My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
zitten en wachten todat we een ons wegen  *als vana naar binnen loopt word hij gebakken door de beveiligingsmuren*  |
|
nietmeer
|
na te zijn gereincarneerd, nuked Vena het fort met een paar H-bommen. Dit doet hij van een veilige afstand. Helaas stonden Fallout en Odys niet op veilige afstand: gevaporiseerd  My Hill |
|