king of the hill |
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Stuurt DvH naar de TV om de teletubbies te kijken, want die stofzuiger heet Noo-noo*
Van mij! |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
|
|
M-Cyclone Oudgediende
*Stuurt Marike weg om een kleur te kiezen* Van mij!   |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*zegt tegen m-cyclone dat de haaien het op haar voorzien hebben* moet je ook niet gaan pootjebaaien als je nog een paar wonden hebt van die allesverslindende teletubbies en Noo-noo... die haaien houden van bloed  .my hill  |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Slaat DvH! Ga naar mijn profiel!* Van mij!  |
|
Davh11
|
*pakt heet water, schenkt m-cyclone een mok thee in en doet er een paar pilletjes in* *ziet m-cyclone helemaal hyper en lacherig de berg verlaten* my hill  |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Geeft DvH bij de politie aan voor drugdeals* Van mij  Tot over een jaar of 10 DvH!  |
|
Davh11
|
*weet politie te overtuigen van het feit dat M-Cyclone het er zelf in heeft gedaan en drugsverslaafd is* *ziet M-cyclone weggevoerd worden door 2 mensen van de TBS kliniek* tot over tien jaar M-C  my hill  |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Komt snel weer vrij uit de TBS-kliniek, want ik heb geen psychische stoornis* *Neemt wraak op DvH* My hill  |
|
Davh11
|
*zorgt voor raket, die m-cyclone naar de zon schiet* my hill  |
|
Marike Erelid
|
|
|
Davh11
|
het gaat om één hill, maar jij stelt dat het nu gaat om een hill en een eiland. nog steeds mijn hill, kan me niet schelen dat jij een eiland hebt  |
|
Marike Erelid
|
|
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*fluistert Marike haar echte leeftijd in, waardoor ze flipt en zich er daarna niks meer van kan herrineren. ondertussen staat ze ver weg* mij hill  |
|
Marike Erelid
|
|
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
Zorgt dat Marike's cheerleadertjes zich tegen haar keren, waardoor ze de heuvel af vlucht, met de cheerleadertjes achter haar aan. Mine  |
|
Marike Erelid
|
|
|
Davh11
|
*pakt een stok en gooit 'm in het water* *wacht* *wacht* *wacht* *ziet tsunami Marike verzwelgen*  my hill  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*gaat haar übersaaie leesautobiografie aan david voorlezen, waardoor hij krijsend de heuvel afrend* mine  |
|
Davh11
|
*zit nog door te krijsen van de ongelooflijke saaiheid* jouw hill  |
|
Marike Erelid
|
|
|
es-de-fles Erelid
|
*stuurt Marike een boodschap dat dr ouders haar komen halen omdat ze naar haar oma moet. marike schrikt en rent er vandoor om zich te verstoppen* Mine    (bedankt voor de hemel, maar ik blijf lieve op MijN heuvel  ) |
|
SNAKE Actief lid WMRindex: 34 OTindex: 136 Wnplts: Best S |
*stopt een brief in es de fles en gooit die in de zee* My hill!   |
|
es-de-fles Erelid
|
*is al eens als flessenpost in de zee gegooid en is dan ook snel weer terug, maar wel met een boodschap voor snake. deze boodschap is in oud arabisch en snake rent snel weg om een woordenboek te zoeken* Mine  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Tilt de berg op, keert hem om, zet hem weer terug en gaat er op zitten na de berg vastgeschroefd te hebben  * Van mij   |
|