king of the hill |
nietmeer
|
* krijgt zo de slappe lach van het engels van Cleopatra dat ze verontwaardigd de heuvel afstormt...*
My Hill |
|
nietmeer
|
spreekbeurt Engels   *houdt een spreekbeurt over IKEA* my hill!  |
|
nietmeer
|
*komt nu helemaal niet meer bij...spreekbeurt over Ikea... piest in haar broek van het lachen... Jersan loopt walgend weg..*
My (stinkende natte) Hill |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
BadVibes  ik ben toevallig vet goed in Engels ik ben gewoon een ramp in spreekbeurten. *Badvibes kan haar eigen stank ook niet aan en ik pak een gasmasker  * My Hill |
|
nietmeer
|
*leest voor uit het allersaaiste boek ter wereld, Cleopatra (hoi  ) valt in slaap, Jersan tilt haar op en draagt haar de heuvel af* my hill!  |
|
nietmeer
|
*is really impressed by the speach cleopatra just gave... BV gives here a standing ovation... and accidentally pushes Cleopatra off the hill*
Onderweg roep ik : kijk, een echte Ecktorp bank! Jersan kijkt om en rent in de richting waar ik weesMy hill |
|
nietmeer
|
*legt een Sultan matras naast de heuvel wanneer BV moe is* my hill  |
|
nietmeer
|
*gaat zich eerst omkleden, dan, met schoon goed op de sultan liggen... Okay Jersan, Your hill.. voor even.... *
|
|
nietmeer
|
*zingt zacht een slaapliedje voor BV* my hill  |
|
nietmeer
|
your hill, my sultan... enneh, deze sultan heeft geen harem... ik ben zijn harem..  |
|
nietmeer
|
Quote BadVibes: your hill, my sultan... t lijkt net of er staat dat ik je sultan ben  |
|
nietmeer
|
lol Jersan, zou wel heel raar zijn.... |
|
nietmeer
|
@BV doe maar niet  slaapze op je Sultan  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Trek de cape van Jersan over zijn oren, en rolt hem van de heuvel Mijn heuvel weer  |
|
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
Pakt badvibes haar sultan af *dit klinkt zo raar!*Goit hem naar emmertje die hem probeert te ontwijken. Daarbij over een passerend schaap struikelt en de berg afrolt, tegen ceen cruiseschip aan  My hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*gooit angus zijn getuige op hem* van mij1  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*pikt arya's basgitaar en geeft m aan jannick. Arya rent achter jannick aan om haar basgitaar terug te krijgen* My hill  |
|
|
|
|
nietmeer
|
*komt glimlachend de heuvel op lopen: Hey Angus! ik zie dat je onze Hill goed hebt bewaakt vannacht  * Our hill |
|
|
*tikt badvibes op haar schouder. ze kijkt om en ik vertel dat er telefoon voor haar is. Badvibes neemt de telefoon aan en vergeet alles om haar heen* my hill  |
|
|
en jij noemde het jouw hill  gemenerik xD *begint onzin uit te kramen* glepahseuosheuorehsuoredim *berniew word gek Ik heb hem weer terug! (lees our hill) |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Zet en sexy n*akt fotomodel naast de heuvel, en alle mannen rennen er achteraan.  My Hill!  |
|
|
*roept kpuc om t naaktmodel te verleiden. T naaktmodel loopt achter kpuc aan* My hill  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik ben even ergens mee bezig |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Schopt Bernieuw en Kpuc van dee heuvel af  My Hill! |
|