king of the hill |
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Gij kunt een cycloon niet vast binden!  *Waait Madarian en Snake weg* Van mij!  |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
*blaast heel hard, waardoor de cycloon uit koers raakt en van de heuvel af waait* mine  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Maakt het dag, waardoor nightwolf weer een dag moet wachten* Van mij!  |
|
nightwolf
Erelid
*roept zodra het nacht is een hele troep wolven bij elkaar, waarna MC snel naar huis rent omdat hij bang word van het gehuil* mine |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*tikt met een hand chocoladepepernoten, en neemt Nightwolf aan als hulpje om de hill te verdedigen bij nacht* our hill..  |
|
nightwolf
Erelid
Chocoladepepernoten!!  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
pakt een tv en zet sesamstraat op, die iedereen aan de buis kluistert, waarna de tv wegrijdt op een trailertje, achtervolgt door jullie vaste kijkers* my hill  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*zet een computer neer naast de heuvel, waar iedereen op af rent* van mij!  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
* Laat Arya poseren voor een modellenblad in een sexy bikini * * De mannen die naast de heuvel aan de computer zaten zien Arya en komen op haar af, want dat willen ze natuurlijk van dichtbij zien * * Arya rent weg, de mannen erachteraan * Plan geslaagd, mijn heuvel nu!  |
|
nietmeer
|
*legt een hele grote zandheuvel naast de berg zodat emmertje zich met de heuvel kan vermaken* van mij  |
|
nietmeer
|
*zet een echte the-ghost naast de heuvel* mine!  |
|
nietmeer
|
*niet bang van een echte ghost, jaagt jersan weg door heeeeel boos te kijken*
My Hill (again) |
|
nietmeer
|
*kijkt rond... ja, queen of the Hill*
|
|
nietmeer
|
*zet een knappe prins naast de hill* my hill!  |
|
nietmeer
|
*neemt knappe prins mee de hill op, die jaagt Jersan weg* Our Hill |
|
nietmeer
|
*de prins blijkt homo en stuurt BadVibes de heuvel af en neemt mij de heuvel op  * our hill!  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*schopt de Prins en Jersan eraf* Mine  |
|
nietmeer
|
 Off topic: you rule! *draait YMCA heel hard, Jersan en zijn prins 'en KPUC beginnen te dansen* My Hill |
|
nietmeer
|
*draait BadVibes lievelingsliedje, nu danst zij weg* my hill  |
|
nietmeer
|
*jersan vergeet dat ik mijn lievelingsliedje altijd zelf zing.. en aangezien mijn stemgeluid nogal fors is....  * My Hill |
|
nietmeer
|
*stuurt de kwaaie kat uit de tuin op BV af* doei BV  my hill  |
|
nietmeer
|
*begint te lachen, het is geen kwaaie kat, het is een egeltje op zoek naar melk...
Vibes pakt het egeltje voorzichtig op.. en drukt het onder Jersans neus, die is ZO bang dat ik zijn haar met het egeltje zal kammen dat hij jammerend de heuvel afrent*
Myyyyy Hilllllll |
|
nietmeer
|
*zet de heuvel vol IKEA kasten waardoor BV gillend gek wordt* my hill!  |
|
nietmeer
|
* spuwt vuur.. hey daar kan BillY niet tegen... hahahahaha Jersan rent naar de telefoon om de brandweer te bellen, BV gooit de brandende kasten HAAR heuvel af..*
My Hill |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
*Oefent haar spreekbeurt engels waarvan iedereen van weg vlucht* Mijn Heuvel |
|