king of the hill |
nietmeer
|
 Ha ha ha *vibes heeft altijd een voorraadje batterijen in haar handtas zitten... niet voor vliegenmeppers.. maar dat terzijde... dus terwijl Angus denkt dat hij veilig op de troon zit, duikt Vibes achter de troon op en duwt Angus er vanaf.... Maar voordat Angus helemaal de berg weer af valt vangt ze hem op... kijkt hem diep in de ogen en fluistert..."bedankt dat je me de aureool hebt geleerd"  King and Queen of the Hill |
|
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
|
|
nietmeer
|
*stuurt het leger engelen weg.. wij hebben jullie niet nodig... wij kunnen deze hill zelf wel verdedigen...*
Samen op de Hill |
|
|
oh ja kunnen wij dat? Waar is mijn moeder!!!!!!!!!!!!!! *gaat naar zijn mammie to  )Jouw hill tot ik terugkom  |
|
nietmeer
|
* lacht en zwaait met haar vliegenmepper... kijk eens.. kijk eens!!!.. zwaait angus uit... doe de groeten aan je moeder!*
My Hill |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
*stuurt een leger duiveltjes op Badvibe af*  jammer dat de engeltjes al weg zijn he? my hill  |
|
|
*is bij zijn moeder* Hey mam *waar was je al die tijd!* In kongo, mooie bergen heb je daar! *kom maar hier en neem een kopje thee* Doe maar met hiiil veel suiker  *loopt terug naar heuveul* komt over 3 posts aan* |
|
nietmeer
|
*kickt nightwolf van onze hill af en wacht op Angus... veel suiker... hmm wat ben je van plan?*
Our Hill |
|
|
*post 1*
Lief dagboek, vandaag was mijn eerste dag waarin ik terug wandelde naar kongo, om te kijken hoe het met vibes is. Ik hoor een raar gejammer uit die richting komen, net alsof er een wolf van de berg is geschopt.
Het is maar goed dat ik zoveel suiker in mijn thee heb gedaan, extra veel energie kan ik wel gebruiken met deze lange rit.
Ik vraag me af hoe het met vibes is, zal ze al 810 ot index hebben als ik dit bericht geschreven heb? Ik weet het niet.
Ik mis mijn moeder alweer, maar mijn (onze) heuvel nog erger, dus daar ga ik maar eerst naartoe.
Ik ga nu weer slapen.
Dag dagboek! |
|
nietmeer
|
*brief aan Angus,
Lieve Angus, ik heb de Hill verdedigd en nu moet ik gaan werken. Pas jij goed op ons domein? en op die rare wolf die hier 'snachts ronddwaald. het is een vrouwtje dus een beetje grommen schrikt haar wel af. Heel veel succes met het verdedigen van onze hill, doe de groeten aan je moeder,
Liefs,
Vibes*
Our Hill |
|
|
post 2 De heuvel komt in zicht! eindelijk! na de middelandse zee overgezwommen te hebben is het me gelukt om een sphinx om de tuin te leiden. En sta nu vlak voor de grens van kongo. Ik begin een beetje bang te worden! het klinkt alsof Nightwolf een hele groep wolven heef verzameld! ik hoop maar dat ik het overleef met mijn  Net een brief gekregen van vibes, waarin ze me nog maals verteld dat wolf een vrouwtje is, en dat ze moet werken. Ik kan helaas de heuvel niet de hele tijd de hill bewaken en zal er dus iets op moeten verzinnen Je vraagt je vast af waarom ik hem niet de hele tijd kan bewaken. Dit is vanwege economische redenen (hoofdstuk 3 enzo) Het gehuil word luider, de roedel wolven komt dichterbij. Ik denk dat ik vanavond beter een kampvuur aan kan leggen, en de wolven probeer af te leiden met mijn laatste restje suiker. Dag Dagboek. |
|
nietmeer
|
|
|
|
Post 3Lief dagboek, ik kan het nog steeds niet geloven! Vandaag werd ik tegemoetgelopen door mijn oude leger engeltjes!Ik dacht even dat vibes ze verbannen had, maar bedacht me toen dat ze zoiets nooooooooit zou doen.  Over vibes gesproken! ik heb weer een berichtje gekregen! Via de luchtpost! Waar die engelen al niet goed voor zijn Eentje vertelde me dat alles goed gaat met de hill, dat ze geen last meer van de wolven gehad hebben. Zo handig die engelen! Ik denk dat ik eerst nog deze 3d puzzel van de ijffeltoren afmaak voor ik terug ga. *klaar* Zo ik ga maar weer! Dag dagboek! Hallo vibes! *zwaait naar vibes boven op de berg terwijl hij bij haar komt zitten met een klein kopje suiker. * our hill! |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*schopt angus samen met badvibes van de heuvel af* van mij  |
|
nietmeer
|
*Houd niet van schoppende Arya's en beledigd haar de berg af door te zeggen... je avatar is kleurrijker dan je aura... Arya loopt huilend weg...
glimlacht.. hallo Angus, ik zie dat je je franse huiswerk weer niet goed gemaakt hebt.. het is namelijk Tour Du Eiffel...
De Hill is nog steeds goed bewaakt, de krokodillen in de slotgracht, de engelen op de uitkijk en Angus met een kopje suikerthee achter zijn dagboek..
Wat kan het leven op of nabij een Hill toch prachtig zijn*
De gezamenlijke Hill |
|
|
Welk frans huiswerk, heb ik frans dan!
*stuurt een papieren vliegtuigje naar arya*
hey arya
kopje suiker lenen?
Angus |
|
nietmeer
|
en geen king of the hill meer? Heulen met de vijand?
QUeen of the hill, and angus, your invited to join. |
|
|
ik wil wel king of the hill zijn  ik onderteken mijn brieven alleen niet zo officieel  |
|
nietmeer
|
*leert Angusdeitw een nieuwe briefondertekening: Hoogachtend (of laagachtend als je vind dat het een druiloor is) AngusDeItw King of the Hill  |
|
Arya Oudgediende
|
*stuurt briefje terug naar Angus, met daarop:
graag, waar kan ik het af komen halen? |
|
nietmeer
|
* roept haar havik die de luchtpost briefjes tussen Arya en Angus onderschept... en roept naar Arya:
Koop je eigen suiker dame!*
My hill! |
|
Arya Oudgediende
|
*stuurt konijn op badvibes af* |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*hakt het konijn kort en maakt er soep van* My hill  |
|
nietmeer
|
*lacht...om Kpuc die zo druk met het konijn bezig is dat hij de heuvel vergeet*
My Hill |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*paait BV met een lekker soepje* Zo, die is wel even bezig, pff pff heet. My hill  |
|