king of the hill |
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
komt met een golfclub naar boven en begint te golven  gelukkig staat mijn heuvel in timboektoe en die van jullie in kongo ^_^ slaat golfbal zo ver weg dat hij tegen badvibes hoofd aan komt. hij valt van de berg af. My hill  |
|
nietmeer
|
*laat de inhoud van haar.. eehhmm.. paspoort aan Angusdeitw zien... die schrikt dat BadVibes een vrouw is....*
Zingt: MYYYYY HILLLLLLLL |
|
|
Moet bijkomen van de schrik*belt badvibes op zonder haar telefoonnummer te weten*
Verwijst badvibes naar mijn avatar
*waar is die avatar dan!*
*in vietnam!*
*zwaait badvibes na terwijl ze naar vietnam gaat en neemt heuvel over* |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*is weer bijgekomen van de flash van bv. Stuurt angus naar de winkel om bedekkende kleding voor bv te kopen.*
My hill |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*schopt angus weg om de heuvel met Berniew te delen *  |
|
|
loopt terug naar zijn priveberg in timboektoe
my hill?????!!!!!!!!!lokt berniew naar timboektoe en rent naar kongoja my hill!!!!!probeert arya van berg te krijgen maar lukt niet*haar hill* |
|
nietmeer
|
*komt terug uit Vietnam: heeft de avatar van angus maar geeft deze niet meer af. Angus huilt, bernieuw kan niet tegen jankende kerels en huilt met angus mee Arya gaat de mannen troosten.... *
My Hill |
|
nietmeer
|
*Ziet zoveel heuvels, dat hij niet meer weet welke hij in moet nemen* *graaft een kuil*
My pit! |
|
nietmeer
|
*Stuurt Muaddhib met zijn kuil terug naar duitsland...*
My Hill |
|
nietmeer
|
*Staat zich te verwonderen hoe hij nou weer in Duitsland terecht is gekomen* *Loopt naar de veuvel van BadVibes* *Graaft BadVibes' heuvel af, en dumpt er een nieuwe heuvel op terug*
My Hill! |
|
|
begint een heuvel verzameling
*my hills!* |
|
nietmeer
|
* stampt heel hard op de grond, veroorzaakt hierdoor een kleine heuvel verschuiving, de hills van Angus voegen zich samen, Angus valt er vanaf..*
My Hill |
|
|
gah heb ik weer  begint te huilen voor de voeten van badvibes badvibes probeert me te troosten Emmertje neemt de hill over (alsjeblieft!) emmertjes hill? |
|
nietmeer
|
Lmfao.
*troost Angus.. okay, heel even dan...*
Our hill |
|
|
dank je *haalt traantjes weg*
*vind nieuwe avatar*
graaft een slotgracht |
|
nietmeer
|
*helpt met graven*
Nog steeds samen? |
|
|
tuurlijk  *vindt een vrachtwagenlading met krokodillen onder een luik op de heuvel* *gooit krokodillen in slotgracht* |
|
nietmeer
|
* lacht gemeen, dat zullen degene die ons van onze hill af willen hebben niet leuk vinden....* Our hill  |
|
|
en anders gebruiken we gewoon het paardvan troje om terug te komen op de hill  *begint meteen met bouwen*  our hill! |
|
nietmeer
|
* geeft angus een duw als het paard klaar is, Angus valt in de slotgracht met krokodillen... badvibes is egoistisch en gemeen... Maar ook* Queen of the Hill (en over het paard van Troje... wat nu het paard van Vibes heet)  |
|
|
*dresseert de krokodillen  * stuurt ze op vibes en haar paardje afJe had queen kunnen zijn, je had de macht over de heuvel samen met mij kunnen hebben! maar nu niet meer!  gooit een zwaard naar vibes toe ------> vibes  <----- ik mijn hill |
|
nietmeer
|
*krijgt een aanval van de slappe lach door het zwaard van Angus... Angus voelt zich hierdoor zwaar op zijn.. eerhhmmm zwaard getrapt...*My hill |
|
|
ziet dat badvibes nog steeds nie van de krokodillen af is
*lacht haar uit terwijl hij op zijn troon gaan zitten* |
|
nietmeer
|
*wat angus niet weet is dat badvibes de krokodillen inhun oren heeft gefluisterd dat dat rare mannetje op de troon een heerlijk hapje is... De krokodillen gaan achter angus (en zijn zwaard) aan.. vibes gaat lekker naast de troon op de grond zitten*
My Hill |
|
|
een opstand! de krokodillen vallen aan!
Daarkomt de poortwacht naar binnen stormen. ´ze zijn ontketend!¨
Hier zal die badvibes voor boeten! mijn eigen krokodillen tegen me gebruiken! Breng haar dit cadeautje *verstopt een elektrische vliegenmepper onderin de doos*
10 minuten later, langs de troon Miss vibes! Een cadeautje van zijne ex koninklijke hoogheid, angusdeitw! Oh wat leuk! maak het eens open! ´´Er zit niks in, hey wacht! een elektrische vliegenmepper, altijd handig om die op voorraad te hebben!´
*terwijl hare koningklijke vibeheid de elektrische vliegenmepper bestudeert komt ze erachter dat de batterijen op zijn.
´´ik ga even nieuwe batterijen halen! ben zo terug!´´*ondertussen neemt angusdeitw de troon over* |
|