king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Helaas sloeg Vena maar 1 helft van T-S de heuvel af. De andere helft staat nog op de heuvel, en duwt nu Vailan eraf.
Voor de helft My Hill |
|
nietmeer
|
Ik moet geen halve maatregelen nemen  Vàilan springt in een Space Fighter, en gaat TS te lijf. De plasmabol die hij afvuurt, verpulvert de halve TS. Vàilan parkeert het toestel, en loopt de Hill op My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Auw, gelukkig werd alleen de halve T-S die op de heuvel stond geraakt. De andere halve T-S, die door Vena van de heuvel was geslagen, wordt naar de Satellite of Love gehaald, alwaar hij een nieuwe andere helft krijgt. Nu is het weer een hele T-S.
Ondertussen krijgt Vailan een forse bekeuring voor het verkeerd parkeren van zijn Space Fighter. De Space Fighter wordt weggesleept en Vailan moet eeerst de boete gaan betalen voor hij hem terugkrijgt. Dit gaat hij noodgedwongen maar doen.
My hill |
|
nietmeer
|
Vàilan gebruikt de Self Destruct optie van het toestel, waardoor het ding implodeert en in stukken uiteen valt. Nu is niet meer te bewijzen dat het fout geparkeerd stond, en hoeft V. niks te betalen.
Hij loopt naar de Hill, begint keihard te zingen, en jaagt TS weg
Me Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S keert echter weer terug met het voltallige United Servo Academy Men's koor, en begint een nog veel harder concert te geven. Nu vlucht Vailan weg.
My hill |
|
nietmeer
|
Boven de Hill verschijnt een van Vàilan's draken. Deze moet toevallig nodig...behoefte doen, en dus worden TS en de leden van het koor ondergepoept.
Ze rennen allemaal weg.
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
*Komt bij de hill, Vailan's draken zien mij, en buigen meteen in eerbied voor hun meester  * *Beveelt ze Vailan op te eten* My hill  |
|
nietmeer
|
* Helaas heb je altijd baas boven baas, en Vena hersenspoelt drakevs draken, zodat ze dit keer drakev opeten  * My Hill |
|
DragonX Oudgediende
*Helaas schreef Vena het verkeerd, hij bedoelde dwaas boven dwaas  * *Een draak kan niet gehersenspoeld worden door een feniks, alleen een andere draak kan dat  * *phoenix annihilation blade, shishi sonson!!, Vena in twee stukken* My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Na zich grondig te hebben gereinigd keert T-S terug naar de heuvel. Stormt de heuvel op, gritst Drakev1's zwaard uit zijn handen, en hakt hem ermee in twee helften; weet hij ook eens hoe dat is. De draken vliegen weg wanneer ze zien wat hun meester overkomt.
My hill |
|
DragonX Oudgediende
*Dragon Illusion, succesful  * *Loopt naar T-S, en geeft m een flinke stoot, waardoor zn circuits doorbranden, en hij valt op de grond  *duwt m naar beneden* My hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Somkid loopt rustig de heuvel op, en beveelt drakev de heuvel af te gaan. drakev doet dat braaf.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is gelukkig snel hersteld. Gaat verkleed als goochelaar naar de heuvel. Gooit een doek over de heuvel, en wanneer hij dit doek wegtrekt is de heuvel spoorloos verdwenen. Maakt zich snel uit de voeten, en laat de heuvel op een andere plek weer tevoorschijn komen.
My hill |
|
Justist Erelid
Maar doordat T-S een nogal groot kleed gebruikte, werd Somkid meegechoogeld en zit hij nog steeds op de heuvel als T-S hem weer heeft laten verschijnen.
*wijst T-S erop dat de heuvel al bezet is*
My Hill |
|
nietmeer
|
Vàilan gaat de heuvel op, en bevestigt een bomgordel om Somkid, die nu Bomkid wordt  . S. ontploft. My Hill |
|
DragonX Oudgediende
*loopt naar boven, geeft Vailan een koekje van eigen deeg en beveelt Vailan van de hill af te gaan en zelf een bomvest aan te doen*
*Braaf huppelt ie weg en ik druk op de detonator*
*BOEM!!*
My hill |
|
Justist Erelid
door de kracht van de explosie vliegt Vailan meters ver weg en komt een hele dag niet meer terug
Somkid voegt zich weer samen en slacht drakev met het zwaard excalibur
*bouwt schild tegen bulldozers*
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
Somkid was mij vergeten, en drakev1 bulldozert over hem heen
My hill |
|
Justist Erelid
Quote drakev1: Somkid was mij vergeten, en drakev1 bulldozert over hem heen
My hill drakev leest de reacties niet goed  My Hill |
|
DragonX Oudgediende
Je hebt de reacte gewoon geedit  , nadat ik had geantwoord, ik had het heus wel gezien hoor als je het wel had getypt  *Gooit Stonehenge richting somkid, en hij krijgt ze vol tegen zn kaak* My hill |
|
nietmeer
|
Komt weer terug tot leven en begint een sneaky plan uit te voeren:
* Activeert een ray-shield rond de heuvel ( ook eronder ) en laat het steeds kleiner worden. Diegene die op de hill zit word letterlijk in elkaar geperst. Op een gegeven moment is diegene zo in elkaar gedrukt dat hij tot stof vergaat. Vervolgens gebruikt Vena een tractor-beam om het stof van de hill te laten en een kanon om het de ruimte in de schieten *
My Hill |
|
Justist Erelid
Offtopic: @drakev1 nee hoor, ik had hem eerst geedit, daarna poste jij plots een reactie die niet klopte  Stonehenge vliegt door Somkid heen, doordat hij een spook is *gooit stonehenge naar Vena* *SPLAT!!* My Hill |
|
nietmeer
|
* Raapt zichzelf weer bij elkaar en begint Craig Roberts ( zie T-S blog ) na te zingen. somkids oren doen zo'n pijn dat ie de hill verlaat *
My Hill |
|
darkflo Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 27 S |
Hij was ff weg, maar nu is darkflo er weer  en hij zit te broeden op een mega plan. Maar toen hij weg was heeft hij teveel japanse tekenfilmseries (anime) gekeken  waardoor zijn gedachten verstoord zijn. Daarom gebruikt hij een chidori (hij laat bliksem door zijn lichaam gaan  )en gebruikt dat om vena te doorklieven.    My hill  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
DarkFlo staat nog steeds verbluft te kijken dat het gelukt is. Een simpel doch zeer doeltreffend duwtje tussen de schouderbladen zorgt ervoor dat DarkFlo de heuvel aftuimelt. Mooi... Het heeft lang genoeg geduurd! My Hill  |
|