king of the hill |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Geeft aan Vailan een menukaart van de hoofdgerechten. Vailan bekijkt de kaart en begint te watertanden. Hij bestelt verschillende gerechten en ik ga de keuken in en bereid de gerechten. Vervolgens worden de gerechten geserveerd aan Vailan.  **loop de keuken weer in** Die eet alles op en 10 minuten na de laatste hap ontploft hij omdat hij teveel gegeten heeft. De wanden zijn bedekt met stukken Vailan die langzamerhand op de grond vallen.  **komt de keuken weer uit met een hoge drukreiniger en maakt de boel schoon**  * Mine and BadVibes Hill.  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
*vanuit japan hoort Wederom dat WMR-kok zijn hill heeft bezet* *bedenkt een plan* *vliegt naar de hill en verkleed zich als een voedsel inspecteur* *Zegt tegen WMR-kok dat hij is gezakt voor de inspectie* *geschokt gaat WMR-kok naar huis* *Vervolgens stuurt A-L agenten om BadVibes te laten arresteren* *Als klap op de vuurpijl huurt A-L wederom 24-uur bewaking en betaalt ze een jaar vooruit* *daarna vliegt A-L weer terug naar japan* My hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Vertelt tegen de bewaking dat alleen my hill regel telt als die persoon daadwerkelijk de Hill bezet persoonlijk. Dus de Hill is van niemand nu.  **De bewakers kijken elkaar aan en beginnen te vechten onderling. Op het einde staat er nog maar één bewaker wankel overeind.**  Ik verklaar hem tot winnaar en schop hem de heuvel af.*   My and BadVibes Hill   *Bevrijdt nog even snel BadVibes.  * |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Gemakkelijk zo! *wandelt de heuvel op, geeft haar lief een kus en gaat lekker bij hem zitten. Knus he?!
Our Hill |
|
Anime-Lover Erelid
|
uhm shit dat gaat moeilijk ben in japan de komende maand  *bedenkt zich opeens een plan* *A-L begint zichzelf te klonen en stuur die kloon naar de hill* *eenmaal de hill aangekomen begint A-L een plan te bedenken* *pakt een knuppel en slaat WMR-kok en BadVibes KO* *stopt ze daarna een vuilniszak een gooit ze daarna in een vuilniswagen waardoor ze op vuilnisbelt belanden en verbrand worden*  my hill  |
|
BadVibes Erelid
die zakken naast ons wel ja. maar wij gelukkig niet. Helaas is je kloon apparaat niet helemaal je van het, na verloop van tijd veranderen al jou kloons in miertjes, die hard de heuvel af rennen wegens maat 41 van Vibes en maat (?? Help even lieve) van WMR KOK
Our Hill dus weer en groeten in japan! |
|
Anime-Lover Erelid
|
*vanuit japan leest A-L de spel regels over King of de hill en ontdekt daat het niet mag dat er twee mensen op de hill mogen zitten* *A-L belt de politie en laat BadVibes en WMR-kok arresteren en belanden daardoor in de cell* *laat zich opnieuw klonen en stuurt tie naar de hill* My Hill  P.S. Bedankt BadVibes  |
|
BadVibes Erelid
Ik bewerk de bewakers met mijn glimlach en lieve oogopslag en wordt direct weer vrij gelaten. Mijn man haal ik later wel op. Eerst die achtelijke mieren van Anime platstampen.
Stom van je trouwens dat je dat kloon-apparaat niet hebt aangepast.
MY HILL |
|
nietmeer
|
Vàilan loopt de hill op met de WMR-stamboom in zijn hand. Voor de ogen van BV verscheurt hij het papier. BV rent huilend weg.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
BadVibes Erelid
 Animal Lover! Hey Pop Kus! My Hill met visite van mijn man  |
|
nietmeer
|
Het is een hele poos geleden bepaald (en dat meen ik serieus) dat de hill maar door 1 persoon bezet mag worden.
Doordat ze de regels overtreden hebben, worden BV en WMR kok door de Hillspirit weggeschoten.
My Hill |
|
BadVibes Erelid
Quote Vailan: Vàilan loopt de hill op met de WMR-stamboom in zijn hand. Voor de ogen van BV verscheurt hij het papier. BV rent huilend weg.
My Hill Hey maar van een papiertje verscheuren krijg je mij niet aan het huilen hoor! het was ook my hill maar je mag hier ook gasten ontvangen. Vailan duikt weer in de boeken, op zoek naar bewijs. Till than.. My Hill!!!! |
|
nietmeer
|
Still My Hill |
|
BadVibes Erelid
Nuh huh! Jij zit te lezen, ik zit de heuvel te bewaken.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Helaas voor Vailan had deze geen rekening gehouden dat de Hillspirit mijn gerechten is gaan waarderen en Vailan wordt van de Hill afgeslingerd*  Our Hill |
|
nietmeer
|
Vàilan roept de Hill Police erbij. Iedereen wordt gearresteerd, behalve Vàilan zelf.
My hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Vraagt naar reden waarom ik en BadVibes gearresteerd worden. Helaas kunnen ze zelfs geen arrestatiebevel tonen.*  Daag politie  *Zwaait politie uit*  Still Our Hill.  |
|
BadVibes Erelid
Nogmaals gebruikt Vibes haar wapperende wimpertechniek om uit de handen van de police te blijven. Die vinden Vailan wel erg vervelend worden. Kan hij zijn zaakjes niet zelf oplossen!?
Ze zetten hem van de heuvel af en zwaaien nog eenmaal lief naar BadVibes die bovenop de heuvel staat.
My Hill |
|
nietmeer
|
WMR-kok, ik meen het serieus, er is afgesproken dat maar 1 persoon de hill mag hebben  Vàilan gooit een pan soep in het gezich van WMR-kok, die daarna wegrent. De rest schopt hij er gewoon af. My Hill |
|
BadVibes Erelid
Vibes begint te lachen. Vailan, je houdt teveel vast aan regeltjes. Een regel is niet altijd een regel, er wordt soms vanaf geweken. En in dit geval wijken wij er van af. Het is my hill, maar ik sta even te flirten met mijn man okay?
My Hill
My Flirt |
|
nietmeer
|
Ik houd me liever vast aan regels, dan dat ik ervan af wijk en me in de nesten werk.
Vàilan loopt de Hill op, en spuit pepperspray in de ogen van Vibes.
My Hill |
|
BadVibes Erelid
ah okay, dat maakt een hoop duidelijk, maar je maakt het jezelf ook erg moeilijk Vailan.
Wrijft haar ogen uit.. hey.. raar, het prikt niet.. Volgens mij had je het dummy-flesje vailan...
Vibes pakt de pepperspray van vailan af en spuit nog eens.. ja.. water... Vailan is boos, hij heeft veel geld betaald voor het flesje pepperspray en het doet niet wat was afgesproken. Regels zijn regels, dus Vailan loopt terug naar de winkel om zijn gelijk te halen.
My Hill |
|
nietmeer
|
Vàilan breekt de winkel af en jat alles wat hij kan gebruiken  (hoezo, regels  ) Hij loopt de heuvel weer op en gebruikt alle middeltjes op BV, die meteen wegvlucht. My Hill Welja, in het Hill topic ben ik niet zo volgzaam qua regels  |
|
BadVibes Erelid
 go Vailan! Goed zo! Break the Rules! Vibes stuurt deze post door naar de hill police die niets anders kan doen dan vailan inrekenen op een heterdaatje met bekentenis.  My Hill |
|