king of the hill |
nietmeer
|
Ow jee  . Vàilan ontsnapt uit de gevangenis, en keert terug naar de Hill. Hij drukt op een knopje, waarna er een groot ruimteschip tevoorschijn komt...een zogeheten Space Corvette. Deze begint met rode laserstralen de Hill te beschieten. BV vlucht voor haar leven. My Guarded Hill |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Onderaan de heuvel staat vibes stil en kijkt naar de space corvette. Hey vailan! Je hebt hem te lang laten staan, de achterkant is helemaal verroest! Vailan schrikt, stapt uit en gaat kijken. Natuurlijk vergeet hij de handrem aan te trekken, en terwijl hij achter zijn eigen voertuig staat te kijken begint het gevaarte langzaam naar achter te rollen. Het rolt over vailan heen, die alle botten breekt die hij in zijn lijfje heeft zitten. Enkeltje ziekenhuis maar doen dan!?  My Hill |
|
nietmeer
|
Auw Vàilan komt te overlijden  maar zijn geest maakt zich los van zijn lichaam  Hij keert terug naar de Hill, waar hij BadVibes begint op te jagen. BV trekt wit weg, en rent krijsend de hill af. My Haunted Hill |
|
BadVibes Erelid
Rent krijstend de hill af om haar glazen bol te halen. Via de bol kan ze met vailan praten en komt ze er achter dat hij eigenlijk heel graag samen met vibes op de heuvel wil zitten, maar dat hij dit niet kan omdat hij de regels te strak vast houd. Vibes legt vailan uit dat je soms best van de regels mag afwijken en nodigt hem uit om samen op de heuvel te gaan zitten en te kijken wat er dan gebeurt.
Toevallig ligt er nog een oud lichaam van iemand die is overleden, dus daar kan Vailan gebruik van maken.
My Hill, met Vailan als ietwat angstige gast. |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
*Vanuit japan stuurt A-L vliegtuigen die de hill bombarderen waardoor BV sterft* *Heeft eindelijk de kloon machine geupgrade en laat zich weer klonen* *stuurt de kloon naar de hill* My hill P.S. ik ga slapen zie jullie morgen weer  (je moet 8uur bij optellen en dan weet je hoe laat het bij mij is) |
|
BadVibes Erelid
Anime is vergeten dat Vibes samen met Vailan op de heuvel zat. Het was niet Vibes die stierf, maar Vailan (alweer) die nu op zoek gaat naar een nieuw lichaam.
De kloonmachine maakt er nu helemaal een potje van, alle kloons veranderen na 3 minuten in water, een mooi beekje stroomt over de heuvel waardoor deze nog idyllischer wordt.
My Hill |
|
nietmeer
|
Vàilan's geest doolt duidelijk zichtbaar rond over de hill. "Ik hoef niet per sé een nieuw lichaam, dit is veel leuker" zegt hij. Plotseling komt er een arm uit de grond. Een zombie verschijnt. Deze wordt door Vàilan bevolen om BV aan te vallen  BV gaat ervandoor. My Undead Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Dan begint de heuvel te trillen en uit de grond komt rook. Het volgende moment schiet er lava uit de heuvel, die een vulkaan blijkt te zijn. De lava verbrand de zombie. Uit de lava klinkt de stem van T-S: hij is nadat hij twee pagina's terug in de vulkaan viel versmolten met de lava en nu een lava-robot geworden. De lava op de heuvel vormt zich naar een gedaante die lijkt op T-S. Vailan wordt doodsbang, en vlucht weg.
My lava-hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
BOEM!!! My Hill  |
|
BadVibes Erelid
Schop!
My Hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Rattatatatatatatatatatatatata!
My Hill |
|
BadVibes Erelid
Lief dat je op je trompetje speelt SomKid, maar daar jaag je mij niet mee weg hoor!
*pakt het trompetje af en stuurt somkid naar huis*
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
*Zwaait met tasjes vol met dure merkkleding* *BadVibes komt kwijlend aan rennen* *Ze gaat meteen naar huis om het te passen  * My hill |
|
BadVibes Erelid
loopt boos terug de heuvel op. Drakev! Kijk eens naar mijn lijf! en dan naar de merkkleding!
je hebt alleen confectiemaatje 36 gehaald, je ziet toch ook wel dat ik daar NOOOIT in zal passen?!
Ja, 6 weken na mijn dood misschien... grrrr
Drakev kijkt eens goed naar de ronde vormen van vibes en schrikt... rent de heuvel af
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
*Komt terug met Bapes* *BadVibes wilt ze ook, en rent naar de winkel om ze te halen* *Jammer dat ik alles al gekocht heb  * My hill |
|
BadVibes Erelid
Kijkt naar beneden,hele mooie hoge laarzen met een hakje, ik hoef geen bapes. Pakt haar zweepje erbij.. Drakev schrikt zich een hoedje en rent de heuvel weer af. Laat toch een paar schoenen liggen. Thanks hun!  My Hill en mijn bapes (hmm , ook nog de juiste maat! Jippie!  ) |
|
DragonX Oudgediende
*Ik had alles al leeggekocht, dus no worries  * *Komt terug in een F-16, maar door de windvlag vliegt BV weg* My hill |
|
BadVibes Erelid
Vibes vangt de windvlag en begint ermee te zwaaien, dit leid Drakev echt enorm af, die let niet op en vliegt tegen een boom.
BOEM
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
Gelukkig dat de turbo thrusters aanstaan, dus ik neem de boom gewoon mee  *Lanceert de boom richting BV* *BOEM!!* My hill |
|
BadVibes Erelid
Met de windvlag kets ik de boom af. Drakev zit nog steeds in zijn vliegtuigje, ik sta nog steeds op de heuvel. Dus wiens heuvel is dit nu Drakev?!
Mine!
Queen of the Hill! |
|
DragonX Oudgediende
F-16 heeft raketten dus, Aim, Lock-On, Fire!!
BV is nergens meer te bekennen.
My hill |
|
BadVibes Erelid
BV was namelijk aan het schuilen achter de berg Bapes van Drakev.
Die huilt nu hij ziet dat hij zijn oh zo geliefde schoentjes aan flarden heeft geschoten. Door de tranen ziet hij niet dat hij gevaarlijk laag vliegt.
Hij probeert nog op te trekken maar helaas, vlak langs de A9 komt hij in een weilandje hard ten val.
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
Dat is nou het nut van een kloon hebben  *Shit, bapes weg. Ach morgen koop ik er weer een paar, no worries  * *Geeft BV een cheque van 10.000 euro, waarmee ze kan shoppen* *Alleen jammer dat de cheque ongedekt is* *BV wordt gearresteerd* My hill |
|
BadVibes Erelid
Cheque stond op jou naam, dus ik wordt niet gearresteerd, maar jij.
Zwaait lief terwijl drakev wordt afgevoerd.
My Hill |
|
DragonX Oudgediende
*Klonen en aliassen toch, what would life be without them  * *Laat WMR-Kok veel eten klaarmaken voor BV, ze eet zich een ongeluk, en moet naar een afvalkliniek om slanker te worden* My hill |
|