hr
jaargang -24 - laatste artikel 29-4 18:00 - 76047 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 385 386 387 [388] 389 390 391 494 495 496 497

king of the hill

07-04-09 06:00:57
Tom-Servo
Oudgediende

WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
T-S bewaart van alles een back-up, en heeft zijn WMR-profiel zo hersteld.

Roept hard "heuvel, kom dan". De heuvel reist plotseling op twee benen de lucht in, gooit Vena van zich af, en loopt naar T-S.

My hill

07-04-09 07:40:53
Justist
Erelid

WMRindex: 1.054
OTindex: 6.624
T
* Slacht dan T-S maar:ja*

My Hill:jeej

07-04-09 14:44:05
Tom-Servo
Oudgediende

Helaas is het 100 meter hoge zwaard zo zwaar, dat wanneer Somkid het opheft om T-S mee te slachten hij door het gewicht achterover de heuvel afrolt.

Still my hill

07-04-09 16:42:20
Marcovo
Lid

WMRindex: 12
OTindex: 27
Wnplts: Meerkerk
Opeens komt Marcovo eraan met zijn helicopter, en T-S vliegt door de stuwkracht van de wieken kilometers door de lucht, weg van de heuvel.
Ik roep mijn op-afstand-bestuurbare tweede helicopter op, waaraan een bunker hangt. Die zet ik neer bovenop de heuvel. Ik ga in de bunker zitten, probeer me nu maar weg te halen van

My Hill(6)

07-04-09 16:59:47
nietmeer
* is die bunker ook Black-Hole-Phase-Inverter-cannon-proof? *

* Activeert wapen, bunker weg, Marcovo weg.... *

My Hill

07-04-09 17:01:08
Justist
Erelid

T
*Knak*

07-04-09 17:03:21
Sailer
Erelid

WMRindex: 295
OTindex: 4.979
S
*Laat somkid al mijn toetsen maken*

My hill(6)

07-04-09 17:03:31
nietmeer
* zet zichzelf weer in elkaar *
* loopt hill op *
* drukt op somkids spook-uit-knop, waardoor hij weer mens word... *
* kickt somkid de hill af *

My Hill

07-04-09 17:05:44
Sailer
Erelid

S
*Snapt er niks meer van*
Nou ja ik word genegeerd :{
*Roept de nii knights op en jaagt de bezitter van de heuvel weg*

My hill :jeej:

07-04-09 17:32:13
nietmeer
* slacht nii knights af, en kickt Sailer dan ook maar van de hill af *

MY HILL

07-04-09 17:38:57
Sailer
Erelid

S
Grr :@

Ow ja ik zal maar niet doorgaan met monty python sketches of wel nou ja hier komt ie dan

Come on killer bunny and kill that nasty person who took my hill :P

My hill :jeej

07-04-09 17:50:24
nietmeer
* Activeert schild zodat killer bunny niet bij Vena's nek kan komen... *

schokt het ding zolang met een taser dat hij mn huisdiertje word 8) en mij dus geen pijn doet.. en laat het op Sailer los... *

My Hill

07-04-09 17:51:57
Marcovo
Lid

ik roep even mijn robotje op, die voor mij eventjes Vena meeneemt naar de oceaan en die daar even in dumpt.

Zelf loop ik de heuvel weer op, waar na ik kan zeggen:

My Hill :)

07-04-09 18:42:57
Tom-Servo
Oudgediende

T-S is ook een robot. Hij gaat eens een goed gesprek aan met de robot van Marcovo, en overtuigd hem om zich tegen Marcovo te keren. Marcovo wordt door zijn eigen robot in zee gedumpt.

My hill

07-04-09 19:27:19
Marcovo
Lid

Marcovo pakt twee ballonnen uit z'n broekzak (heeft hij altijd bij zich naturlijk), die hij vult met water. Hij rent naar zijn eigen robot en T-S toe (die blijkbaar ook een robot is), en giet het water over beide, die daardoor vastlopen. Ze waren niet van roestvrij staal, DUS verroesten ze lekker :D . Ik gooi ze van de heuvel af en ik ben

King of the Hill

07-04-09 19:42:31
nietmeer
* kruipt weer uit de oceaan, en strikt Marcovo's schoenen samen.. Hij struikelt over zijn eigen veters en rolt de hill af zo een brandnetelveld in }) *

My Hill

07-04-09 19:50:08
Marcovo
Lid

Marcovo heeft niet echt last van de brandnetels, omdat last hebben van brandnetels voor mietjes is. Oftewel: hij strikt zijn veters even op de GOEDE MANIER, alvorens uit het brandnetelveld te kruipen. Hij plukt een bosje brandnetels (Info: Van onderen naar boven wrijven, dan plukken. Dan heb je de minste kans dat je 'geprikt' wordt:ja), als cadeautje voor Vena. Nouja cadeautje, ik prop ze in Vena's gezicht, zodat die de heuvel afrent, op zoek naar een anti-brandnetel-plantje (tip: ren naar de brandnetels toe), waarna ik weer alleen op de heuvel overblijf, oftewel, ik ben weer de

King of the Hill

07-04-09 19:56:39
Tom-Servo
Oudgediende

Ondertussen liggen onderaan de heuvel de vastgelopen T-S en Marcovo's robot. Ze worden door de nanites uit elkaar gehaald, en samengevoegd tot een grote robot. Deze is wel van roestvrij staal en waterdicht. De robot gaat de heuvel op, vouwt Marcovo op tot een papieren vliegtuigje, en gooit hem weg.

My hill

07-04-09 20:07:00
Marcovo
Lid

Marcovo ontvouwt zichzelf, en haalt even zijn draagbare hoogoven uit zijn broekzak. Hij pompt hem even op, terwijl hij naar T-S loopt. Daar aangekomen start hij de hoogoven, waardoor T-S in elkaar smelt. (leuke woordspeling) Met zijn atomaire manipulator maakt hij het hoopje metaal nog even wat kleiner, en in een bol-vorm, waarna hij hem zo van de heuvel af kan rollen.
Hij let wel even op; hij zet zijn hoogoven uit, en haalt de druk er weer af. Hierna is Marcovo, alweer, de

King of the Hill

07-04-09 20:45:14
nietmeer
* Is eindelijk van het branderige gevoel af, en bedenkt een nieuw plan *

* Haalt de Alliance-Space-Defense-Fleet erbij en laat die Marcovo atomiseren...Installeert vervolgens een energieschild op, rond en onder de hill zodat Marcovo er niet meer opkan, alsof ie dat nog kan ;| *

My Hill

07-04-09 21:01:03
Marcovo
Lid

Door de vele elektronen in de buitenste schil van het atoom, wordt het atoom heel erg instabiel, en valt binnen 10 minuten uit elkaar. De gevormde atomen hergroeperen en er ontstaat weer een hele Marcovo. Hij pakt zijn Electro-laser-magneet uit zijn - je raadt het al - broekzak, en heft een gedeelte van het energieschild op. Van binnenuit haal ik even een potje water van 0 kelvin uit mijn broekzak, die ik openzet in het gat. Hierdoor heft het gehele energieschild op: de energie wordt omgezet in warmte-energie, waardoor het water vloeibaar wordt. Intussen zet ik de energieschild-generator even uit, en neem hem mee. Ik sloop hem eerst wel even.
Ik ruim deze attributen weer even op - in m'n broekzak - en gooi de energieschild-generator naar Vena's hoofd, waardoor die van de heuvel afrolt, en ik ben weer

King of the Hill

PS: sorry voor het lange bericht :P

08-04-09 06:03:58
Tom-Servo
Oudgediende

Dan komt onverwacht de metalen bal die Marcovo eerder van de heuvel afrolde weer naar boven gerold. Het blijkt dat T-S' bewustzijn nog altijd in de bal zit, ondanks dat zijn lichaam gesmolten is. De bal rolt onder Marcovo's voeten waardoor hij zijn evenwicht verliest en van de heuvel valt. Hierbij valt er ook een apparaat uit Marcovo's zak waarmee T-S zijn lichaam kan herstellen. Nu hij weer zichzelf is, belt hij het gilde van zakkenrollers en laat ze Marcovo's broekzakken helemaal leeghalen zodat hij geen attributen meer bij zich heeft.

My hill

08-04-09 07:38:15
Justist
Erelid

T
KAAAAAAAA
MEEEEEEEEE
HAAAAAAAA
MEEEEEEEEE
.
.
.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

08-04-09 07:55:23
Marcovo
Lid

ahja, dat doe ik ook altijd...

Marcovo gaat eventjes naar huis, doucht zich even, eet even een bammetje, trekt even andere kleding aan, waaronder een broek met door-ritsen-sluitbare-broekzakken. Hij vult zijn broekzakken weer met handige spulletjes, waarna hij weer terugloopt naar de heuvel, waar hij naast het brandnetelveld even naar somkid tuurt. Opeens ziet hij zijn kans schoon en rent op hem af met een stalen honkbalknuppel - uit zijn broekzak - en slaat somkid van de heuvel af.
Hij stopt de stalen honkbalknuppel weer in zijn broekzak en is weer

King of the Hill

08-04-09 09:15:40
nietmeer
Er kwamen donkere wolken aanzetten.. De donder was goed te horen en sloeg even later in op de stalen honkbalknuppel van Marcovo :)

Chewiezz heeft natuurlijk niets bij wat geleidt en mag dus leuk zeggen:

My Hill :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 385 386 387 [388] 389 390 391 494 495 496 497

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven