king of the hill |
nietmeer
|
* Word weer wakker naast de hill, en haalt er een Eradicator class Star Destroyer bij, die Chewiez de hill afblaast met zwaar gemodificeerde wapens... Laad het ding vervolgens landen op de hill.... *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
De Star Destroyer plet bij de landing echter de auto van de burgemeester. Vena wordt meteen opgepakt en zijn schip weggesleept. Ondertussen is T-S hersteld van de aanval van Somkid, en betreed de lege heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
* legt uit dat ondanks alle dodehoeksspiegels Vena de auto onmogelijk had kunnen zien, en word uiteindelijk vrij gesproken van het misdrijf * * Haalt zijn destroyertje weer op, en parkeert het ergens tussen de rest van zijn toch al immense vloot * * Stelt een rijtje lasers op, en T-S denkt dat zijn hardware weer gefrituurd gaat worden, dus vlucht hij de hill af. Zodra Vena dit ziet stelt hij vlug de rest van de apparatuur op en wacht tot het avond is...* En dan geeft Vena een lichtfeestje  My Hill |
|
Marcovo Lid WMRindex: 12 OTindex: 27 Wnplts: Meerkerk
|
Jammer dat het nog geen avond is, want Marcovo ligt nog steeds op de heuvel, en komt net bij van de inslag op de stalen honkbalknuppel die in zijn broekzak zat. Die is nu heel lekker elektrisch geladen, en die pak ik even op met mijn rubberen handschoenen (uit mijn andere broekzak uiteraard), en sla daarmee even Vena bewusteloos. Daarna hack ik even het systeem van Vena's lasers, en al die andere shissel, zodat ik die nu kan besturen. Ik rol Vena even van de heuvel af en ik draag weer de naam
King of the Hill |
|
nietmeer
|
* helaas onderschat Marcovo Vena's handigheid met technische dingen. Zodra hij wakker word hackt hij zijn spullen makkelijk weer terug, aangezien Marcovo het 'herclameer'-knopje niet uitschakelde. Zonder dat knopje zou het hem ook zijn gelukt.*
* Nu richten de lasers zich tegen Marcovo, en word hij weer eens verpulverd tot niks... *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dan ziet Vena T-S, en wil de lasers op hem richten. T-S kaatst ze echter terug met een spiegel en Vena wordt zelf getroffen.
My hill |
|
|
'Verpulveren tot niks' is niet mogelijk door de wet van massa-behoud. Oftewel: er blijft altijd iets over. Dit keer dwaalt Marcovo rond in de lucht als stof, maar door de magnetische straling komt hij al snel weer bij elkaar. Doordat de omgevingstemperatuur lager is, worden de stoffen weer vast, en Marcovo is weer gerepareerd. T-S heeft de lasers niet gehackt, en dus hebben de lasers zich ondertussen op hem gericht, en is hij ook geraakt omdat hij niet alle stralen kon opvangen met zijn spiegel. Ik pak mijn elektronen-gun - uit mijn broekzak - waarmee ik de lasers opblaas. De puin gooi ik de heuvel af, in het brandnetelveld, ik weer alleen op de heuvel over ben, oftewel:
My Hill |
|
nietmeer
|
ouch  Maar richten met een spiegel is niet makkelijk, dus T-S raakt alleen maar Vena's vingertopje van zijn pink... Boos loopt hij naar T-S toe en zegt: 'Kijk dit dan? Als je me dan wil vernietigen doe het dan goed, ja?' T-S voelt zich zo geintimideerd dat hij maar weer wegloopt, waarschijnlijk om het dit keer goed te doen... Ook geeft hij Marcovo een vuile blik door het overleven van de lasers... Aangezien Vena er nu heeeel eng uitziet gaat Marcovo voor zijn eigen veiligheid ook maar de hill af Vena maakt ondertussen een nieuw pinkvingertopje.... My Hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Somkid vliegt naar de zon en gaat in de kern zitten. Vena`s Hill  |
|
|
Je was gewoon een beetje te laat Vena, ik postte net voor je Ik weet niet wat er nu precies gaande is, maar ik probeer er wel ff wat van te bakken.Vena dacht er niet aan om beveiliging onder de grond te maken. Marcovo graaft een gat in de heuvel, en komt in het midden boven. De lasers zijn naar buiten gericht, dus merken mij niet op. Ik schakel ze uit, en sla dan - met mijn stalen honkbalknuppel, uit mijn broekzak uiteraard - Vena weer bewusteloos. Ik pak m'n katapult uit m'n broekzak, en schiet Vena daarmee weg. Ik stel de lasers zo in dat ze zich op iedereen richten, behalve op mij, en zorg ervoor dat ze niet meer gehackt kunnen worden. Ik vul het gat weer even op met grond, zodat daardoor niemand zomaar aan kan komen zetten. Nu is het weer My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dan krijgt Marcovo op de heuvel bezoek van twee wetenschappers, die geïnteresseerd zijn in zijn broek. Volgens hun theorie moeten in de zakken van deze broek andere dimensies heersen daar er zoveel spullen in passen. Ze willen de broek onderzoeken en bieden Marcovo in ruil een vakantie aan op en tropisch eiland. Hij vertrekt meteen, en schakelt tijdens zijn afwezigheid de lasers uit.
Ondertussen is T-S hersteld van zowel de lasers als Vena's intimidatie, en gaat weer naar de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
* Laat T-S zoveel trance horen dat hij helemaal dizzie word.. Houdt em dan voor dat hij effe wat water moet gaan drinken, omdat hij een beetje dronken is... En dus gaat hij de hill af *
My Hill |
|
Justist Erelid
Blijft in de kern van de zon zitten wachten.
Vena´s Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Wat somkid nog niet weet (en T-S wel) is dat de kern van de zon bewoont wordt door een buitenaards volk. T-S heeft bij zijn bezoek aan hen dit volk ingelicht over Somkid, en hoe gevaarlijk spoken zijn. Wanneer ze Somkid zien, schieten ze hem terug naar de aarde. Somkid beland op de heuvel, bovenop Vena. En omdat zijn lichaam nog de temperatuur van de zon heeft, vliegt Vena in brand. Vena rent schreeuwen naar het meer, en Somkid vlucht de andere kant op. Ondertussen heeft T-S wat gedronken en keert terug naar de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
Vàilan huurt een vijfdubbelspion in, die bij de volgende geheime diensten werkt: CIA, KGB, Mossad, MI5, AIVD.
Deze vijfdubbelspion neemt TS mee naar een onbekende locatie.
My Hill |
|
Justist Erelid
Somkid vlucht diep het heelal in.
Vailans Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
Komt aangelopen bij de Hill *splijt de zielen van iedereen* Finnaly used my greatest power!!!
My hill! *eet ondertussen WMR-kok zijn stoofpotje* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Naait de ziel van Soulsplitter aan elkaar waardoor deze zijn gave niet meer kan gebruiken terwijl een ander gedeelte van mijn ziel hem overtuigd dat het bedtijd is voor Soulsplitter. Ik blijf met dezelfde monotone stem toespraken van Margaret Tatcher opzeggen totdat Soulsplitter van verveling in slaap valt.  Vervolgens laat ik een witte ambulance komen waarvan het personeel, Soulsplitter in een dwangbuis zetten en hem afvoeren.*   Me and my Hill.  |
|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
NEEE!!!!!! don't sew my soul!!!! *probeert te ontsnappen aan de dwangbuis* Het lukt niet! *wordt afgevoerd naar gekkenhuis en sukkelt langzaam in slaap* Mijn gekkenhuis ZzZzZzz  *word wakker in gekkenhuis* Gellukig heeft Ledi mij een goede tip gegeven BRAND!!!!! *word geholpen door gekken en ontsnapt* *besluipt WMR-kok van achteren en wurgt hem met een stuk van mijn ex-dwangbuis en rolt het lijk de heuvel af* My Hill *splijt eigen ziel weer ff* |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ondertussen, op de geheime locatie, wordt T-S getraind tot een zesdubbel spion. Hij werkt voor alle organisaties waar de vijfdubbelspion voor werkte, en voor een extra organisatie die jaagt op zielensplijters. Na zijn training gaat T-S terug naar de heuvel. Vangt Soulsplitter en repareert de ziel van Soulsplitter weer op zo'n manier dat hij nooit meer gesplitst kan worden. Gooit hem van de heuvel.
My hill |
|
nietmeer
|
*rijdt een gouden auto de heuvel op, T-S krijgt hem op voorwaarde dat hij de heuvel afgaat, wat hij ook doet* my hill  |
|
neoc Actief lid WMRindex: 0 OTindex: 230 S |
niemand had meer iets van neoc vernomen dus dachten ze dat hij dood was. maar eigenlijk was hij een superlaser aan het bouwen. hij vuurt en *Boem* Txerseu is weg hij ligt in duizenden stukjes over de wereld versprijt. My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S scheurt met de auto die Txerseu hem gaf op de laser af, en ramt hem omver. De auto is nu totall loss, maar dat geeft niet want hij bleek toch van nepgoud te zijn. Neoc kan het niet geloven, en rent vol afgrijzen naar de restanten van zijn laser.
My hill |
|
nietmeer
|
Txerseü lapt zijn lichaam weer op en helpt Neoc met het bij elkaar verzamelen van de laser  Daarna schiet hij Neoc en Tom-Servo ermee kapot en gaat de heuvel op  My hill  |
|