Wordt de Wii een succes? |
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
Wordt de Wii een succes? pros rginele gameplay, gezellige en leuke games, soms ook wat spannendere en bloederigere spellen, draadloos internet, backwards compatible cons:kiddy graphics en games, EA en andere grote bedrijven maken meer games voor de ps3 en de Xbox 360 mijn mening: ik denk van wel, hij is goedkoop, nintendo is altijd vernieuwend, en ik ben gwoon dol op zelda en mario. Wat denken jullie? |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Wii word nix, net zo als de PS3, PS3 is te duur en waarscghijnljik niet veel beter dan de Xbox360, de Wii word ook gewoon nix vanwege het imago |
|
|
jah, maar ik zie wel overal steeds betere reacties op de wii en microsoft zit nu echt enorm te slijmen bij nintendo, de prieviews worden steeds positiever, polls geven aan dat veel mensen een wii gaan kopen(ookal is het wel in combinatie met andere consoles) |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Er zijn al teveel van die frutsels. Dit wordt dus 10 keer niks. |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Tovenaar, wat voor frutsel bedoel je? |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
de wii word zeker wel een succes het is goedkoop en een leuk concept alleen voor de mensen met een kleinbeeldscherm en/of een kleine woonkamer is het niet echt iets dan sta je der zo te zwaaien sla dan een vaas omver
|
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
Het wordt zeker weten een succes...
Het is namelijk de enige van de bekende gameconsoles die met iets nieuws komt ipv enkel een upgrade en een beetje nieuwe looks. Verder is het volledig backwards compatible en in vergelijk met de anderen (lees playstation en Xbox) een heel stuk goedkoper...
Daarnaast vind ik hem er ook nog vele malen leuker uitzien en vind ik de games van Nintendo vele malen leuker (zoals Zelda) >maar das natuurlijk erg subjectief. |
|
eM!nence Senior lid WMRindex: 822 OTindex: 112 Wnplts: Amsterdam
|
Zal vast wel aanslaan, is niet zo duur enzo |
|
|
Quote heb ik: Tovenaar, wat voor frutsel bedoel je? Computer hier computer daar. Nintendo hier nintendo daar. Telefoon met spelcomputer ineen. tom tom met spelletjes erin. Playstation, Gameboy en weet ik veel wat nog meer. er is teveel keuze... |
|
Blehhh111jr Senior lid WMRindex: 378 OTindex: 238 Wnplts: Paterswold S |
films op de draagbare dvd speler (waar je ook games op kunt spelen) is fijn |
|
libia Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 35 Wnplts: Alphen a/d
|
ik vind hem wel vet is ook niet te duur |
|
|
@tovenaar
je hebt wel gelijk maar de grote 3 (nintendo met zijn wii, microsoft met zijn xbox 360 en sony met zijn ps 3) zijn natuurlijk de consoles waar we het over hebben. De Ngage en die tom tom dingen tellen natuurlijk niet mee want dat zijn natuurlijk geen consoles(de ngage miss wel, maar dat is een megaflop) |
|
|
Ik verwacht niet dat het veel verkocht gaat worden. En ja, maar je moet er wel rekening mee houden. Kindertjes die een nieuwe gameboy hebben gekregen krijgen meestal niet gelijk een wii erachteraan. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Hij is goedkoop.. Ik denk dat onder de 13 de Wii de populairste "next-gen" console wordt.. Ongetwijfelt zullen de 360 en de ps3 enorm gaan concureren met elkaar, en ik moet zeggen dat ik benieuwt ben naar wie deze "oorlog" zal gaan winnen, want de winnaar zal waarschijnlijk ook bepalen waarvan wij later gebruik maken, blueray of hd |
|
|
ja, maar de ps3 gaat meer kosten dan de xbox 360 en de wii bij elkaar, ik denk dat meer mensen de voorkeur zullen hebben voor de xbox 360 en alleen de echte hardcore (en rijke)playstation gamers de ps3 willen kopen voor die prijs. wel denk ik dat als de prijs over een tijdje verlaagd wordt dat men toch ook een ps3 gaat nemen, en de wii heeft trouwens 27 launch titles |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
er gaan een aantal exculsieve games uitkomen voor de ps3, daar moet sony het vooral van hebben.. Ik zou een nieuwe ps3 kopen voor Metal Gear Soldid 4 alleen al (Dat ga ik dus waarschijnlijk ook doen..)
Het aantal launch titels maakt niet echt uit, het gaat meer om het soort spellen.. Single Player owned de Playstation alles en iedereen, maar op het gebied van grapics en online gamen wint de 360 met vlag en wimpel.. Omdat de Wii een kinderachtig imago heeft, mede dankzij de kinderachtig games, zullen zij het toch echt moeten blijven hebben van "gezelligheidsgamers" |
|
|
ik zou ook voor 1 spel al een wii kopen, The Legend Of Zelda: Twilight Princess(ja, ik ben zo'n zelda fan(okay, freak) dat ik hem OOK voor de gamecube ga kopen) en de mario titels (vooral mario 128 (vervolg op 64)) zouden voor mij ook een goede reden zijn, en er zijn genoeg "goeie" spellen voor de wii |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
ik denk dat de Wii zeker weten een succes word... Ik ken nu veel meer mensen met een Gamecube dan met xbox360/ps2 en de mensen met een GC zullen zeker weten de wii ook wel kopen. Overigens iedereen met een GC die ik ken is boven de 13 hoor :/ Sommige mensen zeggen dat het kinder speelgoed is maar dat is het zeker niet, mariocart en alle andere mario dingen (en er zijn ook gewoon shooters etc.) zijn voor jong en oud. |
|
|
Ik download tegen die tijd gewoon een emulator. Als er uberhaubt een cool spel zou komen die ik persé zou willen spelen. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ja hoor wordt zeker wel een suc6 hoor. |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
[pubermode] Nintendo roelt gewoon! weet je wel... [/pubermode] |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik wil eigenlijk een xbox360 kopen, die heeft tenminste echt goede shooters, wii lijkt me ook wel vet, alleen die kiddy graphics zijn wat minder, en ps3 is veel te duur en ik ben er nooit een fan van gewees,dus xbox360 voor de serieuze shooters enzo, en wii voor de fungames + mn broertje wil zker de wii, hij vindt allemaal die kiddygames leuk, ik hou meer an t serieuze werk, alleen voor zelda zou k de wii nog kopen |
|
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
xbox360 is wel vet, ckr die race games en arcade games. ik vind het 1 van de toppers, maar ik vind playstation3 is gewoon de beste , hij hebt haast alles wat de xbox360 hebt, maar dan soms beter, en hij heb nog andere dinge erop staan. |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Ik wil er ook wel een, maar het kost allemaal zoveel geld. :cry: |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Tukka das meestal t probleem, xbox rond de €300 (tege die tijd dat ik t heb: €250) en wii rond de €200 rond sinterklaas voor dat geld kan ik me ok n nieuwe pc kopen maarja dan heb k geen xbox en wii.... |
|