hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

1 [2] 3 4

Wordt de Wii een succes

03-09-06 16:58:06
nietmeer
op de Wii zitten net zo'n goede shooters als op de xbox 360 en PS3, alleen zijn ze 10 a 20 euro goedkoper. Er zijn idd wel MINDER shooters, maar denk aan metroid prime, resident evil e.d. En die 'Kiddy'-games zijn leuk voor iedereen die vind zelfs me vader nog leuk ;). En op Multiplayer ownt de Wii alles 10x, zo'n beetje alles op de NGC is multiplayer, dat zal bij de Wii ook wel zo zijn.

en @alweerdood, voor 200 euro heb jij echt geen (game) PC

03-09-06 18:58:21
Blowhan
Actief lid

WMRindex: 93
OTindex: 28
Wnplts: Dreumel
S
hmmm ik denk dat veel casual gamers aangetrokken worden door de lage prijs en dat je echt kunt richten met de controller... maar de 360 blijft de beste! 8)

12-09-06 13:21:35
Raptorial
Senior lid

WMRindex: 350
OTindex: 401
Wnplts: Empel
Ik denk dat hetw el wat word, ze boren ene bepaald publiek aan, net als met singstar, buzz, eyetoy er zijn voor PS2 gaat dit denk ik de opvolgende machine worden, ok het imago kan ze tegen werken, maar ze moeten gewoon dat nintendo tekentje er af halen.

12-09-06 16:35:45
alweerdood
winnaar PW 06

WMRindex: 852
OTindex: 5.796
@ikkuh ik bedoelde xbox +wii = dus rond de €500 en daar heb je wel n lekkere pc voor 8)

14-05-07 15:23:40
axewi
Junior lid

WMRindex: 5
OTindex: 6
ik stond ook voor de keuze ;) pc of wii

ik heb een pc gekocht want die ownt nog steeds alles en iedereen ;) verder wil ik zeggen ikkuh.... voor 200 heb je idd geen (game)pc maar voor 350 heb je een leuke (game) pc die alles tot vandaag toe trekt je moet gwn de juiste onderdelen bestellen XD

kheb nu ook de wii en ik ben er weg van ook omdat je voor de wii geen hd tv hoeft te hebben dat is egt minder aan de xbox360 en de ps3 want het geld voor een xbox360 en een hd tv heb ik niet XD ;)

14-05-07 15:25:10
Twaggy
Oudgediende

WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
350 heb je echt geen goed game pc hoor

14-05-07 15:44:37
Reimer
Erelid

WMRindex: 33
OTindex: 2.118
S
De Wii ownt!:D

14-05-07 15:58:37
axewi
Junior lid

WMRindex: 5
OTindex: 6
twaggy:

mijn pc trekt alle spellen tot vandaag toe op de zwaarste resolutie!

je moet gwn opletten wat je koopt en er verstand van hebben ( dus je pc in losse onderdelen kopen)

14-05-07 16:02:24
Caster
Oudgediende

WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
Quote Twaggy:

Gewoon goede onderdelen kopen.

De Wii wordt denk ik niks... er is al teveel van dat soort spul: xbox 360, PSP, PS3, PS2, PS1 (sorry, maar de rij moet lang worden :P), Nintendo, Gameboy, enz..... :( Te veel :nee

14-05-07 16:43:40
NeaRoW
Erelid

WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
De Wii is al een succes... Alleen de leverbaarheid is ronduit Bagger.

14-05-07 16:44:14
Irripirr
Senior lid

WMRindex: 718
OTindex: 516
Quote Caster:
Quote Twaggy:

Gewoon goede onderdelen kopen.

De Wii wordt denk ik niks... er is al teveel van dat soort spul: xbox 360, PSP, PS3, PS2, PS1 (sorry, maar de rij moet lang worden :P), Nintendo, Gameboy, enz..... :( Te veel :nee

De Wii kan tenminste draadloos internetten :P

14-05-07 17:36:39
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Als je geen RSI wilt oplopen heb je dan baat bij Wii ?

14-05-07 17:37:25
Reimer
Erelid

S
Quote heraux:

Ja..:D:P

14-05-07 18:09:51
pepijn999
Senior lid

WMRindex: 162
OTindex: 1.021
de Wii word geen suc6.... het is een suc6:ja:ja

14-05-07 20:53:36
tomm
Senior lid

WMRindex: 157
OTindex: 98
hmm.. zelfs een psp heeft betere grafics dan de wii en ik vind het meer een vermaak dingetje voor kinderen van 6.. en dan kan je nooit relaxd even een spel spelen want je mag met je afstandbedieningding gaan zwaaien :S

14-05-07 23:05:01
NeaRoW
Erelid

S
Dat is juist het leuke van de Wii :D Playstations zijn ook een heel stuk duurder... Dan is het meestal ook beter in de techniekwereld...

Alleen je vind de Wii leuk of niet... je zult niet veel mensen zien die een tussenweg hebben...

20-05-07 19:56:39
Kettling
Actief lid

WMRindex: 45
OTindex: 142
Wnplts: Lelystad
Ondertussen heb ik de Wii nu al een paar maanden, en ik kan gerust een andwoord op mijn eigen vraag geven.

De Wii is een Megasuccess. De gameplay is zeer vernieuwend, de Wii controller is zeer accuraat met de bewegingen en hij ligt prima in de hand. De nieuwe gameplay is verfrissend en voelt heel natuurlijk aan. De interface is prachtig en de eerste online games ooit van nintendo (crappy GC en portables uitgesloten) zijn al aangekondigd. Het internet kanaal werkt uitstekend en is ten zeerste gebruiksvriendelijk. Alle andere kanalen zijn zeer goed uitgewerkt, zoals de Mii kanaal waar je leuke poppetjes kan maken die je ingame kan gebruiken en bovendien gaan ze regelmatig op bezoek bij de Wii's van je vrienden. De firmware is (o.a.) nederlandstalig.

EN DAN NU HET BELANGRIJKSTE: (tromgeroffel)
De nieuwe Zelda game, Twilight Princess is echt mega goed (ik heb hem 30 keer uitgespeeld en toen de GC versie gehaald en die ook 30 keer uitgespeeld). Het verhaal is geweldig, het zuigt je op en is heel erg meeslepend. Je raakt al snel gehecht aan de leuke Karakters. Om een lang verhaal kort te maken: Mega leuk spel!
(nu zit ik er wel vol lof over te praten, maar er is toch wel 1 nadeeltje. Omdat TP eigenlijk voor de GC zou zijn hebben ze het slaan met zwaard via de Wii controller niet helemaal goed uitgewerkt. Het werkt prima, maar het zwaard volgt niet de exacte bewegingen van de controller, maar reageert op zwaaien, schudden en het vooruitsteken van de controller.)

Edit: Nu ik dit zo nalees lijkt het net een complete review:P

20-05-07 20:03:56
Reimer
Erelid

S
Quote Kettling:
Ondertussen heb ik de Wii nu al een paar maanden, en ik kan gerust een andwoord op mijn eigen vraag geven.

De Wii is een Megasuccess. De gameplay is zeer vernieuwend, de Wii controller is zeer accuraat met de bewegingen en hij ligt prima in de hand. De nieuwe gameplay is verfrissend en voelt heel natuurlijk aan. De interface is prachtig en de eerste online games ooit van nintendo (crappy GC en portables uitgesloten) zijn al aangekondigd. Het internet kanaal werkt uitstekend en is ten zeerste gebruiksvriendelijk. Alle andere kanalen zijn zeer goed uitgewerkt, zoals de Mii kanaal waar je leuke poppetjes kan maken die je ingame kan gebruiken en bovendien gaan ze regelmatig op bezoek bij de Wii's van je vrienden. De firmware is (o.a.) nederlandstalig.

EN DAN NU HET BELANGRIJKSTE: (tromgeroffel)
De nieuwe Zelda game, Twilight Princess is echt mega goed (ik heb hem 30 keer uitgespeeld en toen de GC versie gehaald en die ook 30 keer uitgespeeld). Het verhaal is geweldig, het zuigt je op en is heel erg meeslepend. Je raakt al snel gehecht aan de leuke Karakters. Om een lang verhaal kort te maken: Mega leuk spel!
(nu zit ik er wel vol lof over te praten, maar er is toch wel 1 nadeeltje. Omdat TP eigenlijk voor de GC zou zijn hebben ze het slaan met zwaard via de Wii controller niet helemaal goed uitgewerkt. Het werkt prima, maar het zwaard volgt niet de exacte bewegingen van de controller, maar reageert op zwaaien, schudden en het vooruitsteken van de controller.)

Edit: Nu ik dit zo nalees lijkt het net een complete review:P

Wow! Idd.._O_
Ik heb m'n Wii ook al een tijdje en ik ben er heel erg tevreden mee!:D

20-05-07 21:54:22
Ikke
Oudgediende

WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote heraux:

Ja, omdat je niet constant dezelfde bewegingen maakt

21-05-07 08:08:34
NeaRoW
Erelid

S
De Wii is gewoon heilig (A) Alleen nog een goeie tv hebben, en nog een paar spellen, iemand trouwens ervaring met spellen downloaden, of kopieren? :P

21-05-07 16:06:04
Reimer
Erelid

S
Quote NeaRoW:
De Wii is gewoon heilig (A) Alleen nog een goeie tv hebben, en nog een paar spellen, iemand trouwens ervaring met spellen downloaden, of kopieren? :P

Umm..:$:$(A)
Je hebt een modchip nodig, die kun je er laten inzetten voor ongeveer 75 Euro!

21-05-07 17:20:24
VeniVidiVici
Erelid

WMRindex: 1.113
OTindex: 405
de Wii word geen succes 8)
De Wii is een succes:jeej

22-05-07 20:18:28
Blowhan
Actief lid

WMRindex: 93
OTindex: 28
Wnplts: Dreumel
S
Ik ben een doorgewinterde Microsoftfan, dus mijn mening wil je denk ik niet horen :P

03-07-07 16:48:15
Kettling
Actief lid

WMRindex: 45
OTindex: 142
Wnplts: Lelystad
update: de Wii ownt de Playstation3! de Wii verkoopt op het moment 6 keer beter dan de PS3

03-07-07 17:16:12
jacodenni
Erelid

WMRindex: 535
OTindex: 1.868
wii zuigt alsnog heb je ssx blur gezien wat een blokkerige grahpics

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven