hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

1 2 3 [4]

Wordt de Wii een succes

13-10-08 11:29:40 - Quote! - @Slicky
Slicky
Erelid

WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Maar jou ken ik niet persoonlijk ;)

Voor hetzelfde geld ben jij gewoon een persoon die een karakter heeft verzonnen op het forum van een nieuwssite.

13-10-08 15:58:34 - Quote! - @Pluppel
Pluppel
Oudgediende

WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Nee8O

13-10-08 17:23:30 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid

WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Quote kettling:
graphics, graphics en graphics... waarom heeft iedereen het over graphics?? tuurlijk is het leuk als een spel er goed uitziet, maar wat dacht je van de gameplay?

Helemaal mee eens:ja
Gameplay owns graphics8):P

20-10-08 07:21:51 - Quote! - @puppy
puppy
Erelid

WMRindex: 727
OTindex: 6.557
@Slicky; Dat zou ik nooooiiit doen! 8O

23-11-08 12:26:46 - Quote! - @eclipz
eclipz
Senior lid

WMRindex: 140
OTindex: 10
Succes van de Wii hangt af van de games die erop uit komen en op dit moment zijn de uitkomende games, met een uitzondering hier en daar, gewoon ruk!

Ik ben nog steeds verslingerd aan SSBB maar sinds die hit is er geen game die me zo erg kan boeien :(

23-11-08 18:32:54 - Quote! - @Mustang
Mustang
Senior lid

WMRindex: 150
OTindex: 103
Wnplts: Helmond
dat klopt en er komen ook geen games aan die wel vet zjin

24-11-08 08:30:02 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote lucb1e:
Quote kettling:
graphics, graphics en graphics... waarom heeft iedereen het over graphics?? tuurlijk is het leuk als een spel er goed uitziet, maar wat dacht je van de gameplay?

Helemaal mee eens:ja
Gameplay owns graphics8):P

Graphics wii zijn niet eens zo slecht, maar wat de wii leuk maakt is de Gameplay

24-11-08 10:51:52 - Quote! - @Odysseus
Odysseus
Oudgediende

WMRindex: 500
OTindex: 11.169
S
de wii word niet een succes, de wii is al een succes!

ik heb er zelf ook een. hoewel de graphics inderdaad dramatisch zijn, is de gameplay uniek. als je zo nodig hoge graphics wilt, dan koop je maar een xbox 360 of een playstation 3.

helaas heeft eclipz gelijk betreft de spellen: er komt zelden nog iets goeds uit. SSBB was inderdaad een gaaf spel, maar ik begin er onderhand wel een beetje op uit te kijken.

25-11-08 18:54:37 - Quote! - @eclipz
eclipz
Senior lid

WMRindex: 140
OTindex: 10
Dit is dan ook een van de dingen die zo krom zijn in deze wereld he. Ben je marktleider op consolegebied: zijn er nauwelijks spellen waar je aanhang op zitten te wachten. Nintendo lijkt wat mij betreft wat laks te zijn geworden door de successen. Zo'n topman durft zelfs te stellen dat de achterban toch tevreden moet zijn omdat Animal Crossing eraan komt. Nou, daar zakt mijn broek dan van af hoor.

Het is mooi dat veel die "simpele" spellen leuk verkopen maar ontwikkelaars mogen wat mij betreft een flinke smash-attack onder de kont krijgen in de hoop dat er wat meer kwaliteitsgames voor m'n Wii uitkomen :ja

Gelukkig is er ook nog WiiWare, al zijn dat niet echt uitgebreide games. Lostwinds is een pareltje. World of Goo belooft ook iets spannends te worden.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven