Wordt de Wii een succes |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wii weet.. |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
@jacodennie
graphics, graphics en graphics... waarom heeft iedereen het over graphics?? tuurlijk is het leuk als een spel er goed uitziet, maar wat dacht je van de gameplay? Nintendo heeft niet als doel alle games op films te laten lijken, nintendo focust zich op goede games, originele games en een meesterlijke gameplay! Bovendien, Nintendo maakt tenminste games waarin je niet hersenloos iedereen die je ziet dood hoeft te knallen/te rijden. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Dat imagoprobleem valt best mee: Sony heeft geen top-imago, en MS is ook al niet de populairste ontwikkelaar(understatement van de eeuw)
Verder komen er ook een aantal 16+ titels voor de Wii... en de Graphics vallen best mee hoor... de NGC legde het misschien af tegen zn concurrenten, de graphics van de Wii zijn heel acceptabel, en alleen maar "kiddy" als het spel dat ook is... en dán is het een pluspunt...
Hij hoeft ook niet sterker te zijn dan de Xbox/PS, het gaat erom dat er genoeg mensen zijn die het kopen... en de verkoopcijfers liegen er niet om...
En nee: ik ben geen Wii-Fan |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
De Wii heeft heel veel 16 of 18+ spellen! |
|
robinbruggink Senior lid WMRindex: 133 OTindex: 7 Wnplts: Varsseveld S |
correctie,, Het is al wel een succes, het is eigenlijk bewegelijk gamen |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Het gaat er niet om wie de sterkste is... het gaat erom dat je sterk genoeg bent om te overleven...en de Wii lijkt daartoe wel in staat. |
|
hoopsandyoyo Junior lid WMRindex: 7 OTindex: 11 Wnplts: ZH
|
Wii is gewoon supergaaf! Ik heb hem gister gekregen, en heb 's avonds gezellig zitten sporten met mn vriend tennis, golf... tis gewoon supergrappig om te doen EN om te zien! En dat je zo moet bewegen is juist leuk, de mogelijkheden met die wii remote... , het IS al een succes want anders zou die niet zo slecht leverbaar zijn kan niet wachten tot MarioParty! (die komt volgende week als t goed is... ) |
|
pietjevlip Oudgediende
|
voor mij: Wii is alleen leuk als "secundair" systeem... het komt niet op tegen een PC, dus zou het alleen vanwege de besturing eventueel aanschaffen... zo voor erbij... |
|
heraux Oudgediende
Krijgen gamers nu voldoende beweging, als ze er nu ook koffie bij drinken dan hebben ze ook minder kans op Kanker.. volgens een recent onderzoeks resultaat..
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
klopt, maar beweging is wel weer slecht voor je hersenen... Sue the Japs... |
|
heraux Oudgediende
Verdikkeme - te veel bewegen is slecht voor je geheugen.. na 200km fietsen denk je..
Verdikkeme, waar ben ik ???? |
|
Selma Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 9 Wnplts: Plopsaland S |
op het forum |
|
Bullitman Senior lid WMRindex: 301 OTindex: 9 Wnplts: Tilburg S |
ik denk dat de wii geen succes wordt, ik vind dat je de wii kan vergelijken met de gamecube, het is ff leuk (voor een uurtje) en dan heb je het wel gezien... ik denk niet dat het een echte krachtpatser wordt als de ps3 en 360 |
|
pietjevlip Oudgediende
|
De grootste krachtpatsers worden toch echt de gamers zelf... Als je kilootje of 20 aan je Wii-mote vastmaakt, wordt een game nog topsport... |
|
Kettling Actief lid WMRindex: 45 OTindex: 142 Wnplts: Lelystad
|
en je wiimote een nog dodelijker projectiel (gelukkig is bij mij het polsbandje nog nooit kapot gegaan) |
|
pietjevlip Oudgediende
|
|
|
hAnnAh Erelid
WMRindex: 1.543 OTindex: 23 S |
Quote Kettling: en je wiimote een nog dodelijker projectiel (gelukkig is bij mij het polsbandje nog nooit kapot gegaan) HH..idd bij mij wel ik heb niet zo veel verstand van pc's maar die afstandsbediening is egt een horror.. (iets te fanatiek met boksen ) |
|
nietmeer
|
Quote pietjevlip: KlikDe zwakte van de Wii dan bederf je alleen maar het spel |
|
pietjevlip Oudgediende
|
b2py: dit is gewoon het zoveelste krankzinnige idee van de evenzoveelste volslagen idioot... het idee is geniaal in zijn simpliciteit... de bedoeling was niet het gamen zelf... |
|
nietmeer
|
weet ik ik heb zelf een wii maar drom vind ik het juist stom tis juist cool om het zelf te doen |
|
AsSliQuiD Senior lid
WMRindex: 661 OTindex: 656
|
Playstation 3 For The Win!! GTA IV en CoD4 Modern Warfare |
|
heraux Oudgediende
Wii wordt binnenkort geleverd met 3 reserve plastieke vasen.. |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik denk dat er niet voor niets zoveel verschillende gamecomps zijn. Voor ieder wat wils... Ik ben wel blij met de Wii. Mijn kids zijn lekker in beweging en vinden het nog leuk ook! Nintendo blijft ook erg leuk, maar de Wii wint bij ons thuis! |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
De Wii is leuk voor een tijdje, maar ik ken niemand die dat ding na een maandje of 2 nog aanraakt.. |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Slicky, dan ken je nu de eerste (lees 4 pers.) Hebben de Wii nu toch al wel meer dan een half jaar... |
|