Jouw favoriete browser |
nietmeer
|
Quote Twaggy: IE7 FF + ditdan heb je een goede browser met je leleke look |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Toevallig gister Swiftfox gedowned... (Swiftfox = Optimized Mozilla Firefox Build for Linux ) |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Wyzo is net zoiets als IE, dat hebben ze gwoon gekopieerd en er nog een paar extra's aan toegevoegd, dus daarom is het de beste browser en firefox doet nix goed weergeven, freewebs is bijvoorbeeld helemaal overhoop als je met firefox inlogt. En dat hij een beetje sneller is, boeit ook niet. Ik heb toch DAP dus dat maakt niks uit. En zo is ook het probleem met Opera en Netscape. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik zit nou op school, met IE6 ( ) maar thuis heb ik FF |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Zit jij op sgool? ik heb lekker vakantie |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote lucb1e: en firefox doet nix goed weergeven, freewebs is bijvoorbeeld helemaal overhoop als je met firefox inlogt. 0) je geeft 1 voorbeeld van 'n verkeerd gerenderde site maar je claimt dat niks goet rendert 1) Dat bepaalde websites niet werken in Firefox is de schuld van zowel IE als van de admin die die site beheert. IE trekt zich ongeveer net zoveel van de W3C-standaarden aan als Amerika van internationale afspraken, daardoor zitten er allerlei renderbugs in IE. De admin die die site gemaakt heeft heeft z'n stylesheets gebouwd op bugs. Firefox en Opera houden zich goed aan de standaarden en bevatten de IE-bugs NIET. Maar omdat het hele stylesheet van de betreffende site gebouwd is op die bugs rendert ie dus verkeerd in Firefox en Opera... 2) Bij mij doet freewebs 't gewoon hoor Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.8.1.3) Gecko/20061201 Firefox/2.0.0.3 (Ubuntu-feisty) Weet je trouwens wel hoeveel zooi DAP op je computer gooit? |
|
nietmeer
|
UBUNTU FEISTY heb je geupdate ikke swiftfox is trouwes best wel kut.. crasht vaak en flash werkte niet bij mij en is closed source.. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
zat 10 seconden op ff en gelijk er weer afgegooid dang die is irri had in eens een viasta ultimate skin wat ik niet moet krijg het er niet af geen zin in herstelpunt |
|
Ikke Oudgediende
Nizzle: Swiftfox is open source, maar niet vrij |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Ikke-Welke zooi dan? |
|
Ikke Oudgediende
DAP heeft de neiging om alle links op 'n site te volgen en spul alvast voor je te downloaden, dat maakt de sites 'n stuk sneller, maar spyware etc wordt vrolijk meegedownload. Daarnaast kost 't je extra schijfruimte |
|
Giovanni Oudgediende
|
Okay, dan ga ik hem verwijderen. Heb jij een ander alternatief dan?
|
|
Ikke Oudgediende
Nee, gewoon geen download accelerator gebruiken is de veiligste methode |
|
Giovanni Oudgediende
|
Okay. Bedankt. |
|
possible Senior lid WMRindex: 118 OTindex: 167 Wnplts: verhuist
|
gewoon IE 7 of hoger. lekker makkelijk en doet wat het moet. een webpage weergeven. |
|
Twaggy Oudgediende
|
dap werkt goed voor mij geen extra spyware en het downloaden gaat soms 4x zo snel |
|
Ikke Oudgediende
Quote possible: gewoon IE 7 of hoger. lekker makkelijk en doet wat het moet. een webpage weergeven. Nadat die betreffende webpage helemaal kapotgehackt is omdat IE zich voor geen meter aan standaarden houdt |
|
Twaggy Oudgediende
|
tjah maar beter dat dan dat de helft niet kan worden geladen |
|
Ikke Oudgediende
Als Microsoft eens 'n fatsoenlijke browser (ipv 'n beveiligingslek) in elkaar zou zetten, die zich WEL aan de standaarden houdt zou dat 'n hele hoop tijd, bandbreedte en frustratie schelen |
|
Twaggy Oudgediende
|
mwha neem een goede computer en een goede internet provider. en je hebt nergens last van |
|
Ikke Oudgediende
Ik heb 't over server dataverkeer... Over het algemeen kun je voor IE net zo goed 'n apart style-sheet maken... Op zich zijn die bestanden niet zo groot, maar stel je voor dat je 'n miljoen pageviews hebt, dan maken die kilobytes ineens wel uit voor je server...
Daarbij is 't heel irritant dat alleen IE zich zo slecht aan standaarden houdt, kost enorm veel tijd om je stylesheet zo te hacken dat alles in IE net zo goed werkt als in FF, Opera, konqueror, safari, epiphany en noem maar op |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Twaggy: tjah maar beter dat dan dat de helft niet kan worden geladen Dan neem je firefox met IE-tab. |
|
Twaggy Oudgediende
|
firefox downloade allemaal troep op mijn computer dus gelijk weer eraf gegooid
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind het ook nog steeds niks, ik heb altijd problemen met FF |
|
Giovanni Oudgediende
|
Vreemd, heb nergens last van. Ik las net wel dat de nieuwe Java 6.0-0.1 niet compatable is met FF 2.0-0.3. Weet iemand waarom niet? |
|