Jouw favoriete browser |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Firefox voor mij, de rest interesseert me niet. |
|
|
nietmeer
|
Giovanni |
|
|
memeej Actief lid WMRindex: 17 OTindex: 188 Wnplts: Brugge S |
Internet Explorer 6 en soms Firefox |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Kpuc |
|
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Hoskeu: Ik gebruik thuis (GNU/Linux Ubuntu) tegenwoordig Mozilla... als die iets niet goed weergeeft dan pak ik even terug op FireFox... Mede door dit topic gebruik ik tegenwoordig... Swiftfox en Opera... Vind de muisbesturing van opera wel makkelijk... alleen helaas wat gezeur met plugins in opera ... |
|
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Alles met Safari, behalve deze site |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@my-angel: dat kan... heeft misschien ook met je versie van ff te maken... was altijd wel te spreken over FF... alleen 2.0.0.3 is een beetje aan de trage kant op deze 2.5 jaar oude windows bak... |
|
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Vind de muisbesturing van opera wel makkelijk... alleen helaas wat gezeur met plugins in opera ... dat is idd behoorlijk kut met opera dat was ook de grootste reden waarom ik toen met opera gestopt ben en tegenwoordig weer verslaafd ben aan firefox |
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Thom: Alles met Safari, behalve deze site alles met bier ook deze site straks als ik gewonnen heb weer ermee beginnen |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
@Twaggy-Alcoholist. |
|
|
Thommy Erelid
|
Ik download nu de nieuwe FireFox, blijkbaar werkt WMR dar het beste op.. |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Niet bij mij |
|
|
Thommy Erelid
|
Wat gebruikt Luna dan? |
|
|
Thommy Erelid
|
Nou, die nieuwe FF is niets voor de Mac.. Ik ga even Camino bekijken. |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Geen enkel probleem met FF. |
|
|
Thommy Erelid
|
Ja, maar jij bent geen Maccer? Of wel |
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Thom: Ja, maar jij bent geen Maccer? Of wel Gelukkig niet. maar dat bedoelde ik daar ook niet mee. |
|
|
De Liberaal Lid WMRindex: 56 OTindex: 18 Wnplts: Heilstaat?
|
Opera Al tijden mijn favoriete browser. Bovendien erg gemakkelijk dat hij in Windows en Linux beschikbaar is. |
|
|
nietmeer
|
Firefox (al jaren gebruiker) |
|
|
Wâldpyk Lid WMRindex: 40 OTindex: 44 Wnplts: Veenwouden
|
FF is niet veilig. Als je pc gehackt wordt hoeft de hacker slecht FF p[ te starten om al je wachtwoorden te lezen.. Veilig he? FF is niet snel, door de addons is hij langzamer.
Opera is veel beter, wachtwoorden worden niet weergegeven en is zeer licht dus sneller. En opera is ook overzichtelijk. het is slechts even wennen. |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
FF en opera zijn op zich wel handig... maar ik houd niet van plug-ins enzo... als ik iets gebruik, dan moet het compleet zijn... |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
de rolodeck snel - compatibel modulair eigen schrift herkenning captcha niet nodig |
|
|
nietmeer
|
Quote Wâldpyk: FF is niet veilig. Als je pc gehackt wordt hoeft de hacker slecht FF p[ te starten om al je wachtwoorden te lezen.. Veilig he? FF is niet snel, door de addons is hij langzamer. je kan wachtwoord onthouden onzin ook gewoon uitzetten en alle prive data laten wissen als je firefox sluit en over dat van addons valt behoorlijk mee.. minder dan 20 addons en dan merk je er niets van Quote Wâldpyk: Opera is veel beter, wachtwoorden worden niet weergegeven en is zeer licht dus sneller. En opera is ook overzichtelijk. het is slechts even wennen. heb ook heel lang opera gebruikt maar er waren toch wel wat dingen die voor geen meter werkten.. de interface vond ik gewoon kut.. en torrents downloaden zat ik me ook aan te ergeren en die tab die je krijgt voor je downloads is ook best irritant omdat die bij elke download weer ff moet showe.. als je veel tabs open heb is dat vervelend ook de email toestand was vervelend omdat ik dit niet gebruikte en hij altijd gebruikt wou worden opera is alleen leuk als je aan de interface wil wennen en je alles in 1 wil |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Opera is vet handig, in mijn ogen de beste interface ooit voor 'n browser ontworpen, torrent downloads werken goed, download manager is snel, de hele browser is trouwens snel. Opera staat voor 'n hoop innovatie (tabs waren als eerste in Opera te vinden, mouse gestures komen van Opera, Speed Dial in versie 9 is erg handig) en gebruikersvriendelijkheid Helaas houdt Opera zich beter aan de webstandaarden dan de meeste sites, dus valt de layout af en toe uiteen (zoals ook hier op WMR bij sommige topics en de meeste blogs gebeurt) |
|
|