hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-11 10:00 - 75420 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

games & computers - games & computers - games & computers

1 2 [3] 4

Jouw favoriete browser

06-05-07 15:59:48
Mmore
Administrator

WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote Twaggy:
firefox downloade allemaal troep op mijn computer dus gelijk weer eraf gegooid
Ik snap niet waar jij je Firefox dan download hoor ok

Firefox is open-source en 100% reclame vrij.

Op langzamere computers is Firefox redelijk CPU vretend maar op de wat sneller bakken is Firefox echt ge-wel-dig! De sneltoetsen, de tabs, de layouts van websites, de style, alles wordt gewoon beter.

WaarMaarRaar is ook rondom Firefox gemaakt aangezien ik en voogeltje geen Internet Exploder gebruiken :)

06-05-07 16:00:09
Mmore
Administrator

WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote:
Vreemd, heb nergens last van.
Ik las net wel dat de nieuwe Java 6.0-0.1 niet compatable is met FF 2.0-0.3. Weet iemand waarom niet?
Geef ze een paar dagen? :+[/quote]

06-05-07 16:00:13
Luna
Moderator

WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Gemeen,Mmore :O :P

06-05-07 16:00:44
Twaggy
Oudgediende

WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
vanaf de site van mozilla natuurlijk maar het blijft bagger

06-05-07 16:03:23
Giovanni
Oudgediende

WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Bill Gates zei dat er elk jaar een nieuwe IE uitgebracht zou worden, nou mooi niet dus. FF3 komt binnenkort en volgend jaar al FF4.

06-05-07 16:03:41
Wilco
Oudgediende

WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
FF :jeej

06-05-07 16:26:49
Ikke
Oudgediende

WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
@Twaggy: jij denkt dat IE en DAP geen troep downloaden? Die twee programma's downloaden samen alles wat los en vast zit

06-05-07 18:07:58
Thommy
Erelid

WMRindex: 352
OTindex: 7.127
Safari, met een moeie ingebouwde RSS
-reader ;)

07-05-07 08:30:03
Hoskeu
Erelid

WMRindex: 276
OTindex: 5.455
Quote Giovanni:
Quote Twaggy:
tjah maar beter dat dan dat de helft niet kan worden geladen

Dan neem je firefox met IE-tab.

Moet je alsnog wel Microshit Windhoos hebben... op Linux doet je IE-tab het niet:nee... eerlijk gezecht ben ik daar niet treurig om...:D:P

Het is gewoon dat Billetje Gaten zijn macht en geld misbruikt om de rest van de wereld zijn fouten te laten herstellen... en de rest van de wereld trapt er nog in ook...8-)

Als een auto merk met macht en veeeel geld een auto uitbrengt die alleen linksom kan sturen omdat rechtsom het niet doet... dan gaat toch ook niet heel de wereld alle bochten en afslagen naar rechts weghalen...8-)

Het is gewoon pure machtsmisbruik... een echte zakenman... eerst licht je heel de wereld op door ze je rommel ongevraagd en tevens ongewenst door de strot te duwen... waar je dan dus miljarden mee verdiend... vervolgens ga je van die miljarden een fractie, een paar miljoen ofzo wat je toch niet mist... je weet toch al niet meer wat je met al dat geld aan moet... ga je weg geven aan arme mensjes en vervolgens ben je de grote held...8-)

Of zie ik het nu een beetje te negatief??...:P

Oowja... het ging over browsers...:P

07-05-07 10:19:38
Sjeffff
Senior lid

WMRindex: 383
OTindex: 73
Wnplts: Spijkeniss
S
Zelf vind ik Opera het beste, want die kan het meeste. Maar ik vind opera ook heel erg gebruiksonvriendelijk.

Dus mijn meest gebruikte browser is Firefox (v2)

Ie gebruik ik alleen via msn, omdat die m`n hotmail automatisch opent met ie

07-05-07 10:53:54
nietmeer
Quote Mmore:
Quote:
Vreemd, heb nergens last van.
Ik las net wel dat de nieuwe Java 6.0-0.1 niet compatable is met FF 2.0-0.3. Weet iemand waarom niet?
Geef ze een paar dagen? :+

dat gezeik is helaas al best wel lang zo :(
maar bij mij werkt het nu wel.. heb alleen java 4, 5 en 6 geinstalleerd dus weet niet welke het nou doet :P

Quote Hoskeu:
Of zie ik het nu een beetje te negatief??...:P

nee groot gelijk heb je ;)

07-05-07 12:07:39
Ikke
Oudgediende

WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Natuurlijk werkt IE-tab niet onder Linux :P Omdat IE-tab niks anders doet dan IE in 'n tab van FF embedden (A) Daarvoor moet je eerst IE hebben (A)

Maar als je toch al Linux gebruikt, waar heb je dan in vredesnaam IE-tab voor nodig?

07-05-07 13:05:38
Hoskeu
Erelid

WMRindex: 276
OTindex: 5.455
Quote Ikke:

Maar als je toch al Linux gebruikt, waar heb je dan in vredesnaam IE-tab voor nodig?

Waar heb je IE of IE-tabs of wat voor Microshit ook voor nodig anyway??...:P

07-05-07 14:05:41
nietmeer
Quote Hoskeu:
Quote Ikke:

Waar heb je IE of IE-tabs of wat voor Microshit ook voor nodig anyway??...:P

niets eigenlijk..

07-05-07 18:55:13
Giovanni
Oudgediende

@Nizzle-Je moet die oude Java's verwijderen heb ik ergens gelezen, weet alleen niet meer waar.
Ik gebruik IE-tab, omdat sommige sites niet laden in Firefox.

07-05-07 19:11:24
VeniVidiVici
Erelid

WMRindex: 1.113
OTindex: 405
Ikzelf heb nu IE 7.0, maar heb net de download voor FireFox gestart8)
Ik vind het jammer dat je IE niet aan je eigen smaak kan aanpassen (kleur ed..)

07-05-07 19:47:46
Giovanni
Oudgediende

@VVV-Dat kun je met FF dus wel.
Gebruik dan ook de add-on colortabs, dan krijg je je tabs in allerlei verschillende kleuren en Adblock Plus dan heb je geen last van reclames en laden sites net wat sneller.
Kies onder extra voor opties, tabblad algemeen Als Firefox start: mijn vensters en tabbladen van de vorige keer tonen in en je favoriete pagina's worden altijd meteen geladen. Hoef je dus geen adressen meer in te tikken en hoef je op bv WMR nooit meer in te loggen, behalve als je na het afsluiten van FF je cookies wist. Je kunt als je FF afsluit je navigatiegeschiedenis en cookies wissen.

07-05-07 20:05:28
VeniVidiVici
Erelid

WMRindex: 1.113
OTindex: 405
Hoe stel ik die themes in?:O

07-05-07 20:13:33
Giovanni
Oudgediende

Welke bedoel je?
Je kunt adblock en colortabs downen op mozilla.com, de rest gaat vanzelf.
Themes trouwens ook, je kunt het uiterlijk helemaal veranderen. Er staan verschillende op.

07-05-07 20:23:16
stormzoeker
Erelid

WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Ik hou het lekker bij Konqueror, zit standaard in Kubuntu, is snel en laat 99% van alle pagina's zien :D

08-05-07 17:05:25
pietjevlip
Oudgediende

WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
triest hiero... de sfeer is niet echt top... terwijl het alleen maar gaat om "wat is je favoriete browser, en waarom?" De vraag is niet: "waarom die andere allemaal niet?"

Ik vind het nogal goedkoop om op MS en IE af te geven... OK, grote marktaandelen enzo, hoop geld... die hebben ze niet uit je broekzak gejat hoor... MS en IE zijn groot omdat ze groot gewórden zijn... dat je iemand afvalt omdat ze beter in íets zijn dan anderen (ok, misschien is dat alleen maar zaken doen, maar op de een of andere manier toch doorslaggevend), moet je zelf weten, maar ga dan niet als een wilde om je heen meppen... als je tegen bent, gebruik hun spulletjes dan niet, en probeer op die manier de wereld te verbeteren...

ok, ff terug naar het onderwerp: sinds de nieuwe generatie browsers (FF2 en IE7) ben ik ze beide aan het testen... en ik moet tot de volgende conclusie komen: IE7 draait een stuk sneller dan FF2... dus gebruik ik die nu... niet omdat ik een hekel aan mozilla of firefox heb, maar gewoon omdat ik het prettiger vindt werken, en dat je alles in één keer in huis hebt zonder allerlei dingen extra te downloaden... en ik heb ook geen skins nodig... zolang de sites die ik bezoek maar correct weergegeven worden...

08-05-07 17:08:20
my-angel
Oudgediende

WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
Ik heb juist het idee dat IE7 langzamer laad dan firefox, oké ik werk nu dan ook op linux, dus IE7 draait hier niet, maar ik moest laatst hier op een windows-pc wat op het intranet voor school opzoeken, het duurde bijna 5 minuten voordat IE7 eindelijk doorhad dat ik door wou gaan, ondanks dat het certificaat niet klopte ofzo... met Firefox, is het in een fractie van een seconde gelaten.. sorry hoor, maar dat vind ik toch echt niet kunnen.. + dat er voor firefox gewoon fijne tools te verkrijgen zijn...

08-05-07 17:33:12
heraux
Oudgediende

WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
links en lynx - zeker als je alleen wilt googlen..

08-05-07 17:47:25
Thommy
Erelid

WMRindex: 352
OTindex: 7.127
Geen mede-Safari-ers hiero dus.. :P :nee

08-05-07 18:27:24
lucb1e
Erelid

WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Quote sjeffff:
Zelf vind ik Opera het beste, want die kan het meeste. Maar ik vind opera ook heel erg gebruiksonvriendelijk.

Dus mijn meest gebruikte browser is Firefox (v2)

Ie gebruik ik alleen via msn, omdat die m`n hotmail automatisch opent met ie

Opera is het beste, maar toch vind je hem gebruiksonvriendelijk, dus wat is het nu? :P

Quote ikke:
Weet je trouwens wel hoeveel zooi DAP op je computer gooit?

Waar staat die dan?

Quote giovanni:
vreemd, ik heb nergens last van

Ik vind het ook altijd zo vreemd, soms heb je geen last, maar het andere doet het voor geen meter. Ook bij andere topics, de een heeft een probleem, en de ander niet. Waar maar raar

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3] 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven