Jouw favoriete browser? |
LighScan Senior lid WMRindex: 338 OTindex: 46 Wnplts: Mac
|
Ik ben verontwaardigd dat zo'n topicje nog niet bestond. ( heb even met Forum Zoeken gezocht, niets evidents gevonden) En ik merk ook even dat ik geen poll mag/kan aanmaken. ----- Zal ik op het "einde" wel even een staaf of cirkel-diagram maken met Exeltje. Tenzij een Modje/admin zo vriendelijk wilt zijn een polletje erbij te steken. ----- Wat is jouw favoriete browser? Voor zij die niet zo echt technisch aangelegd zijn... Zeer simpele uitleg: Een browser is een programma waarmee jij het internet op gaat, bijvoorbeeld om naar WaarMaarRaar.nl te komen. Bekende browers zijn: Internet Explorer Mozilla Firefox Opera Netscape Enzoverder... Om deze topic nog wat extra's mee te geven, probeer eens uit te leggen waarom je voor die browser koos. Ik gebruik altijd Firefox. Ben een stevige fan van deze browser. Het is snel, heeft vele extensies (plug-ins) en prachtige theme's, enzoverder. Kan je enorm goed aan je eigen wensen aanpassen. Super gewoon. Pagina's worden vaak beter weergeven met Firefox dan met (k)IE'ke, etc... |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Er is al zo'n topic... |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Firefox rules. |
|
LighScan Senior lid WMRindex: 338 OTindex: 46 Wnplts: Mac
|
Quote Lananq: Er is al zo'n topic... En ik kan die niet vinden dus. @ Giovanni: mee eens. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Vanwege de add-ons, snelheid, overzichtelijkheid, adblocker, colortabs, cooliris, gebruiksgemak en veiligheid natuurlijk. |
|
nietmeer
|
gebruik ook altijd Firefox... Maar Opera werkt ook uitstekend |
|
nietmeer
|
FIREFOX OWNT! Opera is ook wel tof.. IE kan ik hier gelukkig niet draaien |
|
Giovanni Oudgediende
|
Opera heb ik geprobeerd, maar vond er niks aan. |
|
nietmeer
|
@GiovanniHet is wel handig als je kleine torrentz wil downloaden want dat zit er standaard in gebouwd |
|
Giovanni Oudgediende
|
Torrentz zegt me niet zoveel. Gaat me hoofdzakelijk om het surfen. De rest interesseert me niet zoveel. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Opera is de allerbeste browser, punt. De mooiste GUI, de hoogste snelheid, mouse gestures, ingebouwde email en bittorrent clients, speed dial Helaas houdt opera zich beter aan de standaarden dan de meeste websites, dus die raken vertekend. Firefox is mijn tweede keuze, met 'n paar plugins kun je FF dezelfde functionaliteit geven als Opera, met als nadeel dat FF veel geheugen vreet. IE zuigt als de pest. Het is langzaam en houdt zich totaal niet aan webstandaarden waardoor 't webdesigners heel moeilijk gemaakt wordt.... Als ik even heel snel informatie moet hebben op 'n site die helemaal verpest wordt met blingbling banners en zo, gebruik ik Lynx... 'n text-based browser |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Giovanni: Firefox rules. I FF IE is saai, langzaam, vervelend = slecht˛ |
|
Reimer Erelid
WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Firefox.. ! |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
FF! Alhoewel ik de nieuwe IE ook wel prettig vind werken. |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
IE7 |
|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
twaggy daar ben ik he helemaal meeeens |
|
Arthas Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 185 Wnplts: Winterswij
|
FF op de desktop, IE7 op de laptop. En aangezien ik laatstgenoemde het meeste gebruik: IE7 |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Ik gebruik thuis (GNU/Linux Ubuntu) tegenwoordig Mozilla... als die iets niet goed weergeeft dan pak ik even terug op FireFox...
Op mijn werk (netals nu dus) zit ik met Internet Explorer version: 6.0.2800.1106 opgescheept... en de andere standaard Windhoos 2000 shit... |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Quote Reimer: Firefox.. ! Yups, staat alleen nog steeds niet op m'n eigen computer |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
IE6 werkt hier gewoon goed, heb FF geprobeert maar ik kon er niet aan wennen, dus maar even niet.. |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
IE7: Niet dat het ubergoed is oid, maar bij mij werkt het gewoon supersnel, en ik heb al die luxe onzin / addons van andere browsers niet nodig. Daarnaast ben ik het gewend ^^. |
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Firefox!! Is veel fijner dan dat stomme, langzame, slechte, zich-niet-aan-de-standaarden-houdende IE!! Ook veel plugins en je kunt met themes alles aanpassen Heel Goed!! Firefox @Stevie, eraan gewend zijn is een slechte smoes; je kunt snel aan andere browsers wennen. |
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
IE7 |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hmmz denk dat ik eens ga klooien met FF |
|
Giovanni Oudgediende
|