Vetste forumspel ooit - Wolvenspel |
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@jolien; er start binnenkort een nieuw spel, je kan je nu opgeven hier |
|
Apeiron Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 35 S |
Quote jolien hanssens: Jaaaaaaaaaaaaaaa ik ken dit spel (bij ons "de wolven van wakkerdam") en als je nog een versie doet ik doe mee!!!! ohja bij ons in het spel zitten er ook een heks, een onschuldig meisje, een jager, een cupido en een ziener zaaaaaaaaaaaaalug spel!!! Uh, juist ja. Maar het heet dus mafia, met rollen als Cop, Doc, Mason, Godfather en natuurlijk Townie. |
|
jolien hanssens Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 516 Wnplts: Marke
|
hum*** die site doet raar, het gaat als volgt ik log me in en daarna wil ik een berichtje plaatsen en vraagt hij mij paswoord en gebruikersnaam om in te loggen maar drie* raden dat gaat natuurlijk niet aangezien ik al ingelogt ben, enig ideetje hoe dit te verhelpen anders kan ik me namelijk niet inschrijven |
|
Theetje Oudgediende
@jolien; je staat niet geregristreed als gebruiker, zodat mmore online is ga ik het met hem bespreken, hoe dat kan ok? |
|
|
vreemd kheb me nochtans wel geregistreerd hoor als "druktemakertje" (dat is toch geen probleem ofwel soms?) |
|
Theetje Oudgediende
probeer het daar is mee...
|
|
|
wel dat deed ik dus hé druktemakertje en dan mijn paswoord en dan zegt ie niet geregistreerd of onjuiste gebruikersnaam
|
|
Theetje Oudgediende
ok, ik zie nu ook dat die ook niet bestaat ik zie wel dat je steeds probeert inteloggen.. Ik zal het met mmore bespreken |
|
|
dankje vriendelijk dat is lief ik kijk uit om mee te spelen!
|
|
Het lukte mij ook steeds niet in te loggen Ik hoop wel dat we een actieve groep krijgen voor dit soort spellen, zonder activiteit is er niks aan. |
|
Theetje Oudgediende
ik denk dat het komt omdat de lijst van een tijd geleden is, dus nieuwe leden op wmr kunnen niet inloggen op het wolvenspel... ik zal het met mmore bespreken. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
missschien moet je het eens proberen met je wmr naam & wachtwoord, volgens mij zijn die databases op elkaar aangesloten... |
|
Quote alweerdood: missschien moet je het eens proberen met je wmr naam & wachtwoord, volgens mij zijn die databases op elkaar aangesloten... Ja dat deed ik dus al. Ik ben juist lid geworden om hier mafia te spelen (En hopelijk de spellen wat interessanter te maken dan de eerste die er was ). Quote Theemonster: ik denk dat het komt omdat de lijst van een tijd geleden is, dus nieuwe leden op wmr kunnen niet inloggen op het wolvenspel... ik zal het met mmore bespreken. Dit is inderdaad het probleem. De leden van WMR zijn niet automatisch lid van het forum op /wolvenspel (ik blijf erbij dat het /mafia moet zijn ), dus zal iemand regelmatig alle nieuwe leden moeten overzetten zodat ze ook op dat forum kunnen OF het mogelijk maken je daar aan te melden apart van WMR. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Apeiron je kunt je daar ook apart aanmelden, vraag me alleen niet hoe ik heb apart een acount aangemaakt daar, en pas later hoorde ik dat je ook gewoon met je WMR acount kunt inloggen |
|
Theetje Oudgediende
als jullie nou ff geduld hebben, ik kan mmore niet dwingen nu online te komen, die slaapkop zal wel nog slapen, maar als hij er is bespreek ik het met hem |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Tss.. Dat las ik.. Ik fix het morgen Ben nu niet thuis |
|
Theetje Oudgediende
haha, hoi joey, is goed, thanx! |
|
Nouja, het volgende spel is pas donderdag dus dat maakt niet echt uit dan.
Heb alleen wel zin om het een en ander in "Suggesties" te zetten. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Apeiron, zeur niet |
|
nietmeer
|
Constructieve bijdrages zijn altijd welkom |
|
Enkie Oudgediende
|
Kpuc, ik ken Apeiron persoonlijk, dus maak je maar geen zorgen |
|
|
|
Enkie Oudgediende
|
Iedereen, nogmaals, wie doet er mee? Er is nog plaats zat blijkbaar is er door de time-out niet echt aandacht meer geweest voor het wolvenspel |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Sorry, maar mijn stage vergt dusdanig veel van mijn vrije tijd dat ik helaas niet mee kan doen op dit moment (prioriteiten helaas). Anders had ik graag meegedaan hehe |
|
Enkie Oudgediende
|
Okee, volgende keer beter ik ga wel even mn kinderen dwingen mee te doen. |
|