Vetste forumspel ooit - Wolvenspel |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
het valt wel mee hoor |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik wil best meedoen Comment Mmore: hier stond luna's email adres, ik denk dat ze graag spam krijgt |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
0. Zeepbel (GM) 1. Stevie 2. Slicky 3. Dandy 4. Thee-monster 5. Mmore 6. Alweerdood 7. Enkie 8. Luna |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
joepie!! 9. NeaRoW |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Luna: Ik wil best meedoen Comment Mmore: hier stond luna's email adres, ik denk dat ze graag spam krijgt O, ik dacht dat ik dat moest neerzetten Staat ook op mijn pp,hoor |
|
dandy winnaar PW 06
nee, nog niet hoor, pas als we gaan beginnen |
|
nietmeer
|
ik wil ook wel meedoen hoor (pieterpaul_1 [apestartje] en dan hotmail punt c0m (als dat geen goede spambeveiliging is weet ik het ook niet meer ) |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
nog maar 3 |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
we zijn al met 10 man!
0. Zeepbel (GM) 1. Stevie 2. Slicky 3. Dandy 4. Thee-monster 5. Mmore 6. Alweerdood 7. Enkie 8. Luna 9. NeaRoW 10. ikkuh
is dat genoeg zeepbelletje? |
|
nietmeer
|
nej nog 2 denk ik toch ??? EDIT: bij deze meld ik ikky ook aan, vind ze vast wel goed |
|
Nearow wist het toch nog niet zeker? |
|
dandy winnaar PW 06
NeaRoW weet het nog niet cker, he! dus miss zijn we pas met 9 |
|
als ikky OF nearow meedoet 10, als ze allebij meedoen 11, als geen van bijde meedoen 9 |
|
nietmeer
|
over een half uurtje komt ikky weer online, dan weten we het |
|
nietmeer
|
Jongens, Mmore is momenteel een aparte pagina aan het maken voor het wolvenspel. Jullie horen het wel als die klaar is. Dan kunnen we beginnen (dan zullen we ook wel genoeg spelers hebben hoop ik.) |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@zeepbel, daar gaan we wel vanuit! er moeten gewoon wat meer mensen te tijd nemen om jouw verhaal en uitleg te lezen, want als je dat gelezen hebt krijg je veel beter het idee hoe leuk het is! |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
ik doe mee hoor ..!! ook al snap ik er nu nog niet veel van maar goed ikkuh heeft het me redelijk goed uitgelegd;) |
|
nietmeer
|
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
we hebben er nog 1 nodig en dan zijn we met 12 dan kunnen we beginnen als Mmore klaar is met de server |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
en we moeten zeker weten of Nearow meedoet.. zoniet hebben we er minimaal nog 2 nodig |
|
ikky Oudgediende
|
|
|
alweerdood winnaar PW 06
|
de modjes moeten toch ook iedere dag online zijn??? miss. hebben zij er zin in... |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ok, ik heb nu een msn en mail gemaakt op zeepwolf apestaartje gmail puntje com Go ahead. En Ikkuh en Ikky, eigenlijk hoop ik ook dat jullie bij elkaar in het team komen (ookal ben ik GM, ik bepaal het willekeurig).. of dat jullie als dat niet zo is toch sportief gaan spelen... Ik heb namelijk een keertje meegemaakt dat een stelletje die allebei meededen aan een wolvenspel aan elkaar eerlijk gingen vertellen wat ze waren... de ene was een wolf en de andere een dorpeling.. en omdat ze dat wisten van elkaar was voor hun de hele lol van het spel weg en probeerden ze het nog leuk te houden voor anderen door net te doen alsof ze het niet wisten... dat ging natuurlijk niet en dat spel is halverwege stilgelegd. Ik zeg het maar eventjes |
|
ikky Oudgediende
|
@Zeepbel, dat komt wel goed hoor maak je maar geen zorgen wij zijn geen spelbrekers;) |
|