Favoriete series |
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Oooooh ben Men behaving badly vergeten, en Absolutely fabulous!! |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Quote Tukka: Ah Cartoon Network tekenfilms, hadden wij die maar De lokale kabelmaatschappij is zo vriendelijk geweest Cartoon Network er af te donderen en er een Turkse televisiezender te plaatsen. Bij ons ook, was voor ons een goede reden om een schotel te nemen. |
|
nietmeer
|
@Tukka. Ken je nagaan hoe er bij de kabelaar wordt nagedacht, hebben de meeste Turkse mensen geen schotel waar ze die zender ws ook al op ontvangen..of zou dat nou teveel denkwerk gevraagd zijn?? |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Kpuc Ja inderdaad, daarom begrijp ik er ook helemaal niks van. En om Cartoon Network toch de ontvangen kost het 7,50 per maand |
|
nietmeer
|
Laat me raden, Ca$henmaar? |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
The Office
Echt zooooooo grappig |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Quote barrels2301: The Office
Echt zooooooo grappig HA BARRELS ! |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
Hey Morpheus ook hier? |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Quote barrels2301: Hey Morpheus ook hier? Ja ik heb totaal geen leven dus ik kom hier maar heen |
|
teknut Senior lid
WMRindex: 541 OTindex: 298
|
The hitchhikers guide to the galaxy! (niet de film, maar de oude series...heb ze op DVD) leuke serie is dit : aanrader! |
|
|
Ik ben op het moment Rome aan het kijken, erg leuk!! Empire besteld bij Bol.com, ik denk dat die ook erg goed is! |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Vivi: Ik ben op het moment Rome aan het kijken, erg leuk!! Empire besteld bij Bol.com, ik denk dat die ook erg goed is! Empire is nu toch op tv? (in 3 delen op zondagavond?) |
|
|
Ja, maar ik heb die van gisteravond gemist Wij kopen series bijna altijd omdat we altijd vergeten te kijken en dan de helft missen |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ja, dat kan gebeuren. Ik heb t opgenomen. Bones kwam ook. |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
Lost is mijn favorite serie. Zonder enige twijfel. CSI: Las Vegas en Prison Break vind ik ook erg goed.;)
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
CSI vind ik niet echt een serie omdat er niet echt personages zijn met dieptegang.. Niet zoiets als lost dus. Er is ook een boek uitgekomen van Lost |
|
|
Ja, die had ik ook al gezien. Maar ik weet niet of dat hetzelfde gevoel geeft als de tv-serie. Die bepaalde sfeer die er hangt. En het leuke van de serie is: Als je denk dat je weet hoe het in elkaar zit, gooien de makers het gewoon weer op een andere tour. |
|
|
Quote Mmore: CSI vind ik niet echt een serie omdat er niet echt personages zijn met dieptegang.. Niet zoiets als lost dus. Een serie betekent alleenmaar een aantal opeenvolgende programma's, dus CSI is wel een serie Maar in CSI draait het inderdaad minder om de personages en meer om het oplossen en de moord zelf. |
|
|
Yep en dat maakt het ook leuk. De moordenaar is bijna altijd iemand anders dan je denkt. |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
CSI is ook mijn favoriet...
Min of meer in volgorde van favoriet zijn:
- Crime Scene Investigation (las vegas) - CSI Miami - House - CSI New York - Bones - Prison Break
Ik denk dat Lost ook hoog zou kunnen staan - maar heb dit nooit gevolgd omdat het gelijktijdig werd uitgezonden met iets anders (ben ff kwijt wat ook alweer). Wil het nog wel een keer op DVD gaan kijken. |
|
Stoeptegel Senior lid WMRindex: 280 OTindex: 60 Wnplts: De stoep
|
Quote kazz1980: CSI is ook mijn favoriet...
Min of meer in volgorde van favoriet zijn:
- Crime Scene Investigation (las vegas) - CSI Miami - House - CSI New York - Bones - Prison Break
Ik denk dat Lost ook hoog zou kunnen staan - maar heb dit nooit gevolgd omdat het gelijktijdig werd uitgezonden met iets anders (ben ff kwijt wat ook alweer). Wil het nog wel een keer op DVD gaan kijken. Heb je 24 al gekeken?? is ook vet! |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
nope... maar dat past idd ook wel redelijk in mijn straatje... Maar goed. eerst de rest van mn DVD-wislist maar... dan ben ik ongetwijfeld al wel een jaar verder! |
|
Rookus Senior lid WMRindex: 445 OTindex: 35 Wnplts: Amsterdam S |
ik volg op het moment prison break, ben nu helemaal op2date volg de amerikaanse uitzendingen dus ben al met seizoen 2 bezig en weeds volg ik ook helemaal america's got talent heb ik ook gekeken erg leipen john doe heb ik ook |
|
The_Worst finalist MPPV 06 WMRindex: 40 OTindex: 59 Wnplts: Enschede
|
CSI: Las Vegas (Alleen deze, want rest is niet leuk) House Lost (Geweldige serie) Prison Break (Geweldige serie) Las Vegas (Lekker rustig een onzin-serie bekijken op de zaterdagavond)
CSI: Las Vegas heeft inderdaad niet zoveel diepgang met de personages maar als je deze serie volgt dan leer j best veel over het team.
|
|
|
Quote The_Worst: CSI: Las Vegas (Alleen deze, want rest is niet leuk)
Ik vind juist aan CSI Las Vegas niet zoveel aan, het gaat altijd over seksgerelateerde misdaden en ja ik vind het gewoon minder. |
|