Favoriete series |
mopje Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 20 Wnplts: Den Haag
|
Heb de hele friends collectie... (beetje verslavend ) Verder kijk ik nu altijd naar House, Las Vegas jaaaa siix en naar ER (ned 1) |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
Greys Anatomy |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
Wij zijn nu net klaar met Desperate Housewives seizoen 1. We zijn maar gelijk doorgegaan met seizoen 2. Leuke serie |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
@Akira.....ja DH is echt super!!!!!!!!! |
|
Lab Rat Senior lid
WMRindex: 573 OTindex: 521
|
Friends is en blijft de beste serie ooit!!! Maar keek niemand "Mine name is Earl" was ineens afgelopen. En natuurlijk NCIS, niet zo dramatisch en saai als CSI (mijn mening;)) |
|
Poncke Erelid
WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
King of Queens |
|
Lab Rat Senior lid
WMRindex: 573 OTindex: 521
|
Quote Poncke: King of Queens zijn schoonpa is zo stront irritant en pshyco!!! jammer dat ze de afleveringne nu door elkaar gooien. gisteren speelde Ray Romano mee |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Maandag: Grey's Anatomy Men in trees (nog eventjes kijken of het leuk is) Dinsdag: / Woensdag: NCIS Donderdag: ER Vrijdag: Top gear |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
NCIS is zo goed beste serie van het moment ik vind vooral Abby cool |
|
|
idd, ik schrok me echt dood toen ze in december stopten met uitzenden, maar was gelukkig maar voor een maandje vanwege de decembermuziekmaand |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
elke dinsdag een nieuwe 24 en prison break aflevering te downloaden |
|
|
idd prison break is deze week weer begonnen!! woohoo |
|
|
en via internet volg ik: Prison Break Eureka Heroes |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Eindelijk.. Prison Break en Heroes weer @Banaatje: Ik volg ook die 3 + The O.C., Dexter, Day Break, Jericho, Lost en South Park Nog iemand tips? Ik wil van 24 eerst het 1e seizoen zien enzovoorts want ik kan er niet tegen als ik in het midden begin |
|
Mmore Administrator
|
Van NCIS heb ik seizoen 1 op DVD, 2 moet ik nog gaan kijken. Gafe serie, scherpe humor met een CSI tintje |
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
Family Guy en American Dad volg ik ook, echt 2 top comedy series, vind ik dan. verder ook de gebruikelijke series die mensen hier online volgen, Prison Break, The O.C, Lost, South Park en Rome seizoen 2 is ook alweer begonnen dus die volg ik nu ook weeren eerst volgde ik altijd een paar anime series online zoals Bleach en Naruto, maarja kan ik nu gewoon op tv zien dus hoeft niet meer down te loaden |
|
|
Quote Mmore: Van NCIS heb ik seizoen 1 op DVD, 2 moet ik nog gaan kijken. Gafe serie, scherpe humor met een CSI tintje Idd ik vind het echt een toffe serie. Jammer dat we voor nieuwe afleveringen van Eureka nog tot de zomer moeten wachten! |
|
Mmore Administrator
|
Ik ben nu bezig met het bekijken van Rome seizoen 1 (heb de DVD box van de videotheek) Ik heb ook Friends seizoen 1, 2 en 3 en ik ga ze natuurlijk allemaal kopen |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Quote Stevie: elke dinsdag een nieuwe 24 en prison break aflevering te downloaden Je kunt het allemaal veel makkelijker hebben dan alles te downlaoden ga naar peekvid.com daar staan verschillende series op |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Dat downloaden kost mij veel te veel moeite voor de tijd dat je ernaar kijk, dan wacht ik liever en kijk ik het op tv. Of ik huur het in de videotheek, alle 5 seizoenen voor 10 euro (soms zelfs 5 euro).
Peekvid kan wel handig zijn, maar ik vind ik nogal irritant op die series op zo'n klein beeld op computer te kijken. |
|
Mmore Administrator
|
Quote Tukka: Dat downloaden kost mij veel te veel moeite voor de tijd dat je ernaar kijk Niet als je het eenmaal door hebt.. Ik had vandaag Heroes én Prison Break binnen een half uur binnen en kon ze daarna meteen bekijken... Als dat niet snel is Het is in het begin inderdaad een beetje klooien tot je het door hebt, maar daarna werkt het prima. De nieuwe Prison Break was weer spannend Heroes ook, er zijn weer nieuwe 'helden' gevonden *Laat het snel Maandag zijn* Donderdag weer The O.C. Dexter moet ook weer beginnen Het einde van seizoen 1 was echt amazing Jericho gaat pas 21 februari verder Grr Echt schandalig dat ze Day Break gecanceld hebben trouwens.. 'Three of its new shows -- "Day Break," "The Nine" and "Six Degrees" -- were pulled after a few weeks on the air, leaving what fans there were of each series on a limb' Dat kan je toch niet maken als t.v. kanaal.. Grrrr, gelukkig was ik niet The Nine gaan kijken, |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Het probleem is dat ik graag series op televisie kijk met ondertiteling. Ik moet ze dus eerst branden en de goede ondertiteling vinden (ik kan wel redelijk engels, maar ik vind het toch behoorlijk irritant om te kijken) |
|
Mmore Administrator
|
link Prison Break van gisteren staat er nu al op bijvoorbeeld.. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: link Prison Break van gisteren staat er nu al op bijvoorbeeld.. Gisteren? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
The Return of Oorlel III |
|