Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
@DEvH: LOL Zo gaaf. xD Trolling level: lolololo |
|
nietmeer
|
DEvH: haha wat een afschuwelijke hoed |
|
nietmeer
|
Alev: prachtig toch @Bookwurm: eeyup c'est terrible |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
DEvH: Ik vind het echt geweldig dat ze gewoon de spot drijven met real life dingetjes, geeft net dat beetje extra aan de show soms |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Frostbite: linken naar funnyjunk gaat altijd fout *after all this time? * *always...* |
|
Frostbite Erelid
|
DEvH: Hij stond er eerst wel |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Frostbite: SPAAAAAAAAAM!!!!! manly tears... meh ik vind het mooi getekend, maar voor de rest |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Frostbite: stop met tripleposten aub, er bestaat een editknop |
|
nietmeer
|
@Delenn: ja maar na een bepaald aantal minuten is dat ook niet meer te gebruiken *gaat weer weg van de drinkplaats* |
|
nietmeer
|
Taz: noes, blijf nog even |
|
Delenn Oudgediende
Taz: dan moeten jullie maar geduldig zijn tot iemand anders iets post |
|
nietmeer
|
@Delenn: nou vooruit dan maar omdat jij het bent |
|
nietmeer
|
Overmorgen een nieuwe aflevering? Er moet weer eens een Rarity aflevering komen. |
|
nietmeer
|
Alev: ja helemaal mee eens Taz: jeej heb je nog het lef om het ook te gaan kijken? want dat heb je echt nodig, uit ervaring |
|
Frostbite Erelid
|
@Delenn: Dan moet ik soms een hele dag wachten om een plaatje te posten, terwijl de bezoekers op dit forum er, denk ik, niet zo veel problemen mee hebben als ik na een paar uur weer iets 'spam' Alev: Nuu, Rainbow Dash |
|
nietmeer
|
Rarity is ook heel erg mooi en lief en leuk <3 Hm... De Ponymaker posts krijgen meer likes dan zelf getekende ponies... |
|
Delenn Oudgediende
toch zou ik het waarderen als je minder tripleposts maakt. Je kunt ook plaatjes bloggen. Het forum is bedoelt als interactief; de één zegt wat, de ander antwoord. Je blog is van jouzelf, daar mag je zoveel posten als je wilt. |
|
nietmeer
|
@Delenn: ik snap je punt @Frostbite: de jouwe ook Alev: ponymaker is... faal... lichtelijk zelf tekenen is altijd nog veel beter |
|
Frostbite Erelid
|
@Delenn: Ik snap wel uit welke hoek je komt, maar het idee hierachter is, dat ik, als ik steeds een minuuscule blogpost maak, iedereen er 'last' van heeft, terwijl ik, als ik in dit specifieke forum hetzelfde doe, de enigen die er last van hebben, de mensen zijn die het specifieke forum lezen. Ik snap dat het niet de bedoeling is drievoudig te posten, maar ik denk dat het minder irritant is dan voortdurend een blogpost van één regel ------- Anyway: Wie o wie is dit |
|
nietmeer
|
@Frostbite: of je spaart het allemaal op en knalt het dan op het forum |
|
Frostbite Erelid
|
DEvH: Opsparen?!?! The blasphemy! The arrogance! |
|
nietmeer
|