Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
DEvH: En dan ga je nog mooiere muziek luisteren? Hm.. Eigenlijk kan ik Isolation beter bij Luna gebruiken, aangezien het over isoleren en verbannen gaat... Maar dan moet ik een nieuw idee maken. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Ik luister altijd muziek tijdens het fietsen, gewoon alles eruit raggen, lekker hard. muziek op, krijg de tofste ideeën. misschien een tip? =p |
|
nietmeer
|
Davh11: Nou, nee. Dan word ik 10x aangereden, omdat ik te diep in m'n hoofd zit. Daarom altijd in de bus. |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
|
|
nietmeer
|
@Frostbite: Ik vind d'r heel gaaf. Je hebt talent. Je moet er zeker mee doorgaan Ga Scootaloo tekenen |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Eerst deze tekening mooi maken e.d. Ik heb wat dingetjes aangepast, te zien op blog |
|
Frostbite Erelid
|
Aangezien ik de WMR-community niet nog eens wil lastig vallen met pony's; zal ik mijn laatste AJ-plaat hier gewoon neerzetten afbeeldingDit is, voor nu, de 'gefinaliseerde' tekening. Ik heb contrast toegevoegd en de tekening verhelderd met GIMP. Opinions? |
|
nietmeer
|
@Frostbite: heel erg goed, kudo's (Y) Nog één opmerking omdat het kan misschien kun je de manen nog iets meer diepte geven, het is er nu echt omheen gevouwen. Ik heb echt geen idee hoe dat moet, maar goed XD echt, respect ik kan nog niet eens een fatsoenlijke lijn neerzetten, top dus |
|
|
|
|
nietmeer
|
DEvH: @Frostbite: Als je de lijnen in de manen krommer lijkt, lijkt de manen boller = meer diepte. Of schaduw. Davh11: Mother of art |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Met een vlam als cutiemark? Ziet er goed uit Als 'criticism': de nek ziet er een beetje lang uit, maar misschien is dat juist de bedoeling? |
|
|
Alev, ik heb respect voor je tekenkunsten. het ziet er heel, heel tof uit |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
afbeeldingAlle details.. Weg. @Frostbite: Ik geef ponies een echte paardennek, en die zijn langer dan die van in de show. Jouw schets ziet er veel overzichtelijker uit, dan wanneer ik schets. Davh11: *buiging* Danku. |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Hoe scan je jouw tekeningen dan in? Of fotografeer je ze? Ik scan mijn tekeningen in met 1200 DPI (ongeveer 9000 pixels breed en 14000 pixels lang met een A4-tje), dan heb je dus zeer veel detail. Als je een foto maakt is alles weg, jammergenoeg |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Deze zijn foto's Ik scan ze in met m'n HP printer. Verder geen idee hoe hij het doet. Ik maak de tekening gewoon lichter, dan "schaduwen" donkerder (Alle lijnen worden donkerder gemaakt) enzo. Windows Live Photo Gallery |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Je kunt, als je hem echt scant, de hoeveelheid DPI gewoon instellen als het goed is. Ik heb zelf een Epson printer/scanner, dus ik weet niet hoe dat werkt met HP Also: ik heb een tablet besteld, om te tekenen op je computer. I just know it's gonna be SO AWESOME |
|
|
best een bedrag maar waarschijnlijk wel waard =p |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Ik geef m'n geld toch nergens aan uit, dan kan ik het net zo goed aan iets uitgeven waar ik veel plezier aan beleef; niet? |
|
|
@Frostbite: yup ^^ Ik ga ook maar eens proberen te tekenen. heb een heel potlood, een leeg boek met lege aviertjes. waarom niet |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: gebruik de laatste guide van reddit.com/r/MLPdrawingschool , die is heel erg goed hierzo |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Ik snap niet waarom je zulke dure tablets koop? Ik heb een MEDION tablet van 35€ uit de Aldi, en die werkt geweldig. |
|
|
zeau, potdleaudt gekocht, tekenen maar |
|
nietmeer
|
|
|