Bronies Drinkplaats |
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Alev: Ow Maar ik ben nu pas bezig met S02E21 Ik hoorde wat over dat S03 slecht zou zijn. Is dat van "MLP" of van "MLP-Friendship is Magic"? |
|
nietmeer
|
@DoccieDraaiorgel: Seizoen drie moet nog gemaakt worden. Mensen denken dat het slecht gaat worden, omdat de laatse episodes van seizoen twee ZO FUCKING SUPER EPISCH was. En als je al heel seizoen één hebt gekeken, zou je moeten weten wat de kenmerken zijn van een hengst, merrie en Princess Luna. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote: Rule 85: If it exists, there is a pony of it. No exceptions. So true... Zelfs van The Big Bang Theory zijn er ponies xD Kijk eerst naar Sheldon's shirt en dan naar Rainbow Dash. Of andersom. xD |
|
nietmeer
|
Vailan: Heeft die pony helemaal rechts nou een verkreukelde condoom als cutiemark? |
|
nietmeer
|
Daar lijkt het wel op . |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Top Gear poniesDoctor Who pony(Een catchphrase van de Doctor is "I wear a (voer kledingstuk in) now, (Voer ingevoerde kledingstuk in in meervoud) are cool" Voorbeeld: "I wear a stetz now, stetsons are cool ) |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@DoccieDraaiorgel Kom anders op facebook, hier. toffe groep ^^ Canon: Alles wat in de show zit en/of door de makers is bevestigd Fanon: Wat de fans bedacht hebben, zoals dat Lyra een mens wil worden met handen, of dat Celestia (Trollestia/Molestia) als een tiran iedereen die haar tegenwerkt naar de maan stuurt. Doctor Whooves heet dus canon Time Turner. Niet zo vreemd, want doctor whooves had mogelijk een copyrightschending tot gevolg |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Davh11: GEEEN facebook Onzin Davh11: Ooooww Lolz |
|
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
|
@DoccieDraaiorgel: heb je dan ervaring met facebook? facebook groepen, pagina's? ik ken zelfs iemand uit Duitsland via facebook =p |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
Optimus Prime is a Brony |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
|
|
|
@DoccieDraaiorgel: no offense, maar die heb ik allemaal al gezien op bronies.memebase. ik kijk daar namelijk elke dag . ze hier reposten is dus niet echt nodig |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Om Davh11 te ondersteunen, een plaatje zo nu en dan is leuk, maar om nu een hele pagina vol te zetten met afbeeldingen, dat gaat iets te ver. |
|
|
Je kunt er altijd nog url's van maken |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
Als het bestaat, is er een pony van. Geen uitzonderingen. Ik heb nog geen pony gevonden van Wacky Races... Bestaat er dan toch een uitzondering? |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|