Bronies Drinkplaats |
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@Davh11: Ik had hem ook gezien, wordt echt vet gaaf |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Ja toch? |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
|
Blast from the past updates op EqD zijn gaaf ^^ veel dingen die ik me nog herinner |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Vailan: Ik ben er vrij zeker van dat Unicornia deze veldslag gaat winnen. Mooie nieuwe Avatar btw, Gondor! |
|
|
Vailan ik mis Earth EARTH POWER! |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Applejack is best background pony. |
|
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
@Frostbite: Davh11: *Snapt 't niet meer * Mijn pc ondersteunt geen AFP |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: There there, don't be angry now. Overigens vind ik het wel vet gaaf dat ze Cadance wat meer verdieping geven. Blijkbaar zijn de crystal ponies een nog niet eerder genoemd 'ras', dat schijnbaar problemen heeft met hun cultuur. (Ik denk dat het om de cultuur gaat, aangezien het een kindershow is. Ik denk niet dat ze het over uitsterven gaan hebben ) En blijkbaar komt er een aflevering waarin Fluttershy een draak wordt @DoccieDraaiorgel: De grap is dat Applejack in Seizoen 2 nauwelijks screentijd gehad heeft, oftewel een background pony is |
|
Frostbite Erelid
|
dubbelpost |
|
|
@Frostbite: Applejack is dus wel gewoon even de allerbeste pony van heel fucking equestria. ik zeg racisme! |
|
Frostbite Erelid
|
Davh11: Ponies please, it's obvious that Scootaloo is best filly, and Twilight is best pony. |
|
|
Twilight kan wel magie, maar AJ kan iemands fucking tanden inrammen. Holy fuck wat is dat een gewelddadige bitch! en ze is altijd eerlijk, geen achterbaks gedoe! Waar vindt je dat nu nog? En die Twilight, die wordt alleen maar gek van d'r ocd. Noem je dat een waardevolle pony? Dan heb je AJ, die werkt tenminste hard en je weet wat je kunt verwachten van haar. Holy shit, die heeft die appels sneller binnen dan de flimflam brothers kunnen plukken. Natuurlijk gebruiken die weer magie, maar als je echt hoevenarbeid weet te waarderen en een arbeidershart hebt dan kies je voor AJ in plaats van zo'n snobistische eenhoorn. Earth Power!
/rant. Heerlijk =p
^nietserieusnemenalsjeblieft |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
|
|
|
Ik hoop maar dat het goed gaat met Alev afbeelding |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ik wil de lezers hier een fantastische triologie aan. De komst van de vuurbrenger, de donkere maan en de zoon van zonnesterren. Ze gaan over een vallei eenhoorns waarvan grifioenen zich voeden. En ze zijn in oorlog met de wyverns. Geschreven door Pierce.
En @davh11, met mij gaat het goed. Alleen is mijn harde drijf geblokkeerd en heb ik mijn mobiel nog steeds niet terug.
Also over al die rants: Bitch please, Rarity. |
|
nietmeer
|
|
|