Bronies Drinkplaats |
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@Yue: @DoccieDraaiorgel: Luna best Alicorn, Twilight best unicorn(& pony), Scootaloo best filly, Rainbow Dash best pegasus, Carrot Top best earth pony. afbeelding |
|
nietmeer
|
Mijn valkparkiet vindt mijn Dash plushie eng. De manen zijn intimiterend ofzo. De grasparkiet gaat er juist op zitten. |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Mijn huisdieren blijven wel uit de buurt van m'n pony's! Ik heb ze een aantal keer duidelijk gemaakt dat het niet ''for sits'' is, en ook niet ''for plays''. |
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
Ik heb geen huisdieren of ponies |
|
Frostbite Erelid
|
@Yue: Dan moeten wij eens een keertje gaan winkelen. Hebben we er in een mum van tijd genoeg voor een gevuld bureau! afbeelding |
|
Yue Erelid
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
@Frostbite: Wow Als ik een keertje alleen in dde school ben .... |
|
nietmeer
|
Achja, mijn ponies zijn niet heilig. Dus mijn vogels mogen er wel aan zitten. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Quote @Frostbite: @Yue: Dan moeten wij eens een keertje gaan winkelen. Hebben we er in een mum van tijd genoeg voor een gevuld bureau Met huisdieren of met ponies |
|
nietmeer
|
Ik zie het al voor me. Je bureau vol cavia's. |
|
Yue Erelid
|
@DoccieDraaiorgel: Ponieknuffels mijn ouders zijn allergisch voor beestjes Alev: Only a dream |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Wow dit kansloze pony topic leeft nogsteeds? |
|
Yue Erelid
|
@Hisoka: hoi , jij kan ook niet van deze topic wegblijven. Ponyfoob secretly loves ponies |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@Hisoka ga vooral zo door, je blijft me verbazen jochie @Yue ja inderdaad, hij is er zoveel mee bezig, straks is hij gewoon zelf een brony in ontkenning kom hisoka, wij accepteren het hoor, het is echt zo erg niet. Je coming-out kun je hier oefenen |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@Hisoka: Misschien ben je in het echte leven een toffe peer, maar laat mensen dingen leuk vinden die ze ook leuk willen vinden. |
|
Frostbite Erelid
|
Heel stiekem vindt Hisoka MLP:FiM ook gewoon leuk |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
@Frostbite: Och ik heb er niks tegen, ik heb vroeger toen ik een jaar of 7 was wel eens de een afleveing van de oude serie gezien. |
|
Frostbite Erelid
|
@Hisoka: Dus vanwaar die drang om hier te bashen? Als jij het niet wilt, of kinderachtig vindt, dat betekent nog niet dat niemand anders er plezier aan mag beleven, of wel? Daarbij, er is een verschil tussen 'een show voor kinderen' of 'een kinderachtige show'. Een vrij groot verschil zelfs. En er is natuurlijk nog altijd diezelfde gouden regel: ''Don't like it? Don't watch it.'' Niemand beveelt je om te kijken. |
|
|
|
|
nietmeer
|
|
|
|
Beetje jammer als je probeert een doelwit zo stil mogelijk uit te schakelen en er vliegen twee straaljagers over |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
|
afbeeldingIk vindt net deze .gif. Vind hem wel toepasselijk |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Davh11: |