Bronies Drinkplaats |
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
DEvH: Maar ik ben onverschillig, ik zal d'r niet wakker van liggen dat er bronies op het internet plaatjes aan het posten zijn. Of dat een of ander kansloos paars geval me aan het imiteren is. Jij bent de gene zonder argumenten en die direct aanvallend wil zijn.Vailan: De slogan is igg catchy. |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
Hisoka Erelid
|
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
nietmeer
|
@Hisoka: *huillie huillie* Gelijk aanvallend: Nee. Ten eerste was ik niet gelijk aanvallend, ten tweede is het irrelevant. En ik heb niet het gevoel dat ik mijn brony-zijn moet verdedigen tegen iemand als jij. Kijk, als jij nou een vriend was, dan zou ik verantwoording afleggen, maar dan zou die het begrijpen en met een beetje lef in z'n aderen ook kijken. Maar jij bent te lafhartig, helaas Dan zijn wij toch een stuk dapperder Wij durven te zeggen dat we naar een show voor kleine kinderen kijken, en geven geen fuck om wat anderen erover zeggen. Wél wil ik het hier gezellig houden, en jij bent de enige stoorzender. Je kunt ook gewoon subtiel vragen waarom wij het leuk vinden, en normaal doen. Maar daar moet je minstens 16 voor zijn denk ik. |
|
Hisoka Erelid
|
Davh11: afbeeldingIk kan ze ook tussen img blocks zetten dat is niet zo lastig. DEvH: ik heb aangeboden een afleveringetje te kijken en m'n eerlijke mening te geven, maarja daar ging je niet op in |
|
nietmeer
|
@Delenn: Help eens. We hebben problemen bij het opvoeden. *epische stem* ponyrijden. Maar... De ezels moeten beter worden getekend in mlp. Want ezels zijn gaaf. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
nietmeer
|
Quote Alev: @Delenn: Help eens. We hebben problemen bij het opvoeden. |
|
nietmeer
|
@Hisoka: Kijk Winter Wrap up maar. Season 1. Jammer ook dat wij, ondanks dat we dus naar deze show kijken, volwassener zijn dan jij Misschien dat je het toch maar moet kijken. Dat of Teletubbies. |
|
Hisoka Erelid
|
DEvH: afbeelding hmm en dan moet ik de link ook nog zelf zoeken. hee je hebt je text aangepast. Nu ben ik opeens wel welkom hoera! |
|
nietmeer
|
@Hisoka: ja, ik serveer alleen mensen die ik mag |
|
nietmeer
|
DEvH: winter wrap up, winter wrap up. Let's end the holyday dingus. Winter wrap up, winter wrap up. Cause tomorrows spring is here. |
|
Hisoka Erelid
|
DEvH: Maar waarom moet ik met episode 11 beginnen? |
|
nietmeer
|
|
|
Hisoka Erelid
|
Wie is die paarse met dat groene haar? |
|
nietmeer
|
Alev: holiday cheer Winter wrap up winter wrap uuuuuup.... Love that song. winter wrap up@Hisoka: omdat het een goede aflevering is De beste naar mijn mening. |
|
|
|
|
nietmeer
|
@Hisoka: want daar zit een liedje in. Op een leuke manier opvoeden is dat. |
|
Hisoka Erelid
|
Davh11: Maar hoe heet hij dan? |
|
nietmeer
|
Alev: Opvoeden voor bronies: Omgaan met onbegrip, deel 1. |
|
|
Harry de hoofdpiet, nou goed. Rot gewoon op van dit topic, je hebt er niets te zoeken |
|
Hisoka Erelid
|
En hoe heet die ene die op Minerva van harry potter lijkt? |
|
nietmeer
|
Maar serieus. Zebra's zijn eigenlijk ezels. Alleen hebben ze wat gehad met tijgers. Waarom is Zecora wel normaal getekend, maar de ezels niet. Alsof ezels een minderheid zijn. |
|