Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
@Hisoka: ik ga even warme chocolademelk drinken en converseren met hoge machten die jij niet zult begrijpen, tot dan zul je je moeten behelpen met ponies en je eigen spiegelbeeld |
|
nietmeer
|
DEvH: geef dat kind toch ook een kopje. Ze reageren het best op positieve beloningen. (bam. Pleonasme. ) |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Alev Zecora is gaaf 't was eergisteren geloof ik talk like zecora day. Heb niet meegedaan want rijmen is niet echt iets voor mij (lees: verschrikkelijk) Wat ben je pedagogisch bezig Misschien dat je hem op weg kunt helpen in deze enge wereld? |
|
nietmeer
|
Davh11: zecora heeft wel de meest lame cutiemark. En hij is al verloren. Ik verlicht alleen de pijn. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Alev kun je er voor zorgen dat hij dan tenminste de omgeving niet tot last is? Een inrichting of woongroep moet goed zijn |
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
R.I.P child in Hisoka |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Zoo spike is ook niet goed in nestjes bouwen. @Yue: Oh, hoezo? |
|
nietmeer
|
@Hisoka: goh, hij is dan ook een draak he, sherlock. Davh11: ik kan het onmogelijke niet waar maken. |
|
Hisoka Erelid
|
Alev: Daar lijkt het wel op |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Quote Alev: @Hisoka: goh, hij is dan ook een draak he, sherlock. Davh11: ik kan het onmogelijke niet waar maken. Hulde aan de helden van dit topic |
|
nietmeer
|
|
|
Hisoka Erelid
|
nou okee ik ben dr vandoor voor vandaag, vriendin wacht en ik ben nu laat door de spring wrap up. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
@Hisoka: doe de groeten aan je hand. |
|
nietmeer
|
Toch jammer als mensen het niet snappen en dan maar boos worden. Vreemd ook. |
|
Yue Erelid
WMRindex: 1.745 OTindex: 5.325
|
@Hisoka: Jou bedorven trolligheid tegenover ponies en bronies kon maar 1 ding betekenen.. Een bronie diep verscholen in de kast .. maar nee, zo'n iemand komt niet met bloederige plaatjes van dode ponies .. Dus het enige andere, wat jou bedorvenheid kan veroorzaken.. is.. The abscence of your inner child May he rest in peace |
|
nietmeer
|
wat reageren jullie ontzettend goed op Hisoka petje af. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
|