Bronies Drinkplaats |
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Alev: Kapot is. |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Ik wil ook choco. |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Wat, dit topic is er alleen om plaatjes te spammen en te roepen hoe leuk je ze zijn. Nu geef ik gewoon mijn mening over de plaatjes. Alev je plaatje is stuk en is bij deze een van de betere plaatjes in dit topic. |
|
nietmeer
|
@Hisoka: Aw... Iemands billetjes doen pijn. Moet ik er een zalfje op smeren? |
|
Hisoka Erelid
|
Alev: Doe je ding. |
|
nietmeer
|
*smeert* Nu ik het zo zie moet je misschien langs de EHBO. De butthurt heeft voor ernstige brandwonden gezorgd. ONTOPIC: Heeft Oblivion eenhoorns in het spel? Zo niet, dan ga ik 'm verwijderen. |
|
Hisoka Erelid
|
Alev: nou inderdaad zeg, Zo'n pijn sjonge jonge im kom haast om...Maar er zal vast wel iemand zijn die eenhorns in het spel "Oblivion" heeft geplaatst. |
|
nietmeer
|
Ik wil weten of er al eenhoorns in Oblivion zijn, zonder een mod te gebruiken.
En als je dit zo'n zinloos topic vind, waarom kom je dan steeds terug?
Stiekem houd je wel van ponies, maar je wilt het niet toegeven. Je verlangt naar het zien van zo'n schattige Pinkie Pie, maar je kinderlijke hersenen zeggen dat je er niet moet aan toegeven. Dus ga je maar een troll spelen hier, zodat je tóch die ponies kunt zien. |
|
Frostbite Erelid
|
Wie verplicht jou nu eigenlijk om hier steeds langs te komen? Het lijkt me vrij sterk dat er iemand met een geweer tegen je hoofd staat en loopt te schreeuwen: ''En nu ga je dingen opzoeken die je niet leuk vind!'' Als je de show zelf niet leuk vind, dan heb je daar alle recht toe. Waar ik dan met mijn pet niet bij kan, is waarom je dan voortdurend naar fora gaat waar die show juist besproken wordt. Als je zo nodig bronies wilt bashen, dat mag best, maar als je dat in dit topic doet, geldt dat als offtopic. Wat je wel kan doen, is je eigen Bronybash-topic aanmaken, en daar kun je dan naar wens je hart luchten. Nu snap ik ook wel dat je dat niet gaat doen, want je vind het leuk als mensen boos worden. Ik snap het wel, het internet is een grote, enge plek, maar vooral een plek van anonimiteit. De enige reden dat je hier voortdurend mensen op de kast probeert te jagen, is omdat je toch weet dat ze je niets aan kunnen doen. Het is heel makkelijk om skinheads te bashen op internet als ze niets terug kunnen doen, maar als je hetzelfde in het echte leven zou proberen, dan ben je niet zo'n grote jongen meer. Voor mijn part blijf je hier posten, let wel dat we er echt niet om kunnen malen als iemand voortdurend, systematisch probeert mensen kwaad te krijgen. Eigenlijk heb ik wel met je te doen, maar ja, dat is dan ook weer niet aardig om te zeggen hè? afbeelding |
|
Hisoka Erelid
|
Alev: Precies dat zal het zijn! Maar uhm wie was pinky pie ook alweer? Dat draakje vond ik het gaafst. Niet zo tof als spyro maar goed. @Frostbite: Ik geloof niet dat je off-topic helemaal door hebt. Anoniem tsja dat is ook niet helemaal waar. Als je de Middelen hebt is het niet zo moeilijk te achterhalen wie er nu precies achter die post zit. Ook is dit niet een bronie "forum" slechts een Broniet (ghehe) topic in een forum. Puur en alleen omdat ik niet dezelfde lieftallige dingen over die gehoorne knollen zeg betekend nog niet dat ik offtopic bezig ben. Ik praat tenslotte met jullie over de ponies.Overigens Jullie ponies komen ook buiten dit topic. Blijven jullie daar buiten weg blijf ik hier weg. Met je avatar, meneer die met me te doen heeft. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
afbeeldingga godverdomme ergens anders janken jochie, pleurt een end op uit dit topic. Als je niet eens kunt begrijpen waarom dit topic bestaat en wat het punt ervan is, wat doe je hier dan nog? Begrijp je echt helemaal niets van de wereld om je heen, mafkees. afbeeldingserieus man, zoek een hobby en donder een end op hier. Ga postzegels verzamelen, of scooters kieken met je vriendje. maar donder op uit dit topic als je alleen maar gaat zeiken op wat hier besproken wordt, daar is geen ruimte voor. Niet als je zo aanvallend en negatief gaat doen. Dat doe je maar tegen jezelf. @Hisoka huilen over een avatar, da's helemaal mooi. nogmaals, zoek een hobby |
|
nietmeer
|
@Hisoka: Zucht, ik moet weer een lijstje maken, aangezien dit weer een bullshit post van je is. 1. Dit topic gaat over het fandom van My Little Pony; Friendship is Magic. Natuurlijk mag je kritiek op de show hebben en staan wij open voor discussie's. Dat betekent niet dat je haatposts moet plaatsen zonder geldige argumenten, want dan kun je gewoon wegblijven. 2. We kunnen je IP-adres en dergelijken achterhalen, maar dan zit jij nog steeds thuis. Het zou triest zijn als wij je zouden opzoeken, omdat je een klootzakje speelt op het internet. 3. Er zijn verschillende termen. Forum, topic of treath. Met forum bedoelt @Frostbite dus topic. 4. Je hoeft niet van ponies te houden. Maar als je hier komt om alleen maar te haten, is het offtopic en het opzettelijk boos maken van mensen. 5. Waarom zouden we niet buiten dit topic over ponies mogen hebben? Dit topic zorgt ervoor dat wij andere topics niet onderspammen met besprekingen over afleveringen en afbeeldingen. Als je het wilt geen verbieden, is het censuur. Moet WMR een kleine China worden? 6. Och, ga je zeiken over avatars? Wat kinderachtig en wanhopig. "Ik MOET een compleet zinloos punt maken!" Ik kan ook zeiken hoe lomp de kwaliteit van jouw zonnetje is. Doe ik niet. |
|
Frostbite Erelid
|
@Hisoka: Heb je al eens overwogen een psychiater om de arm te slaan? Ik denk dat je best wel wat problemen hebt, zo uit je posts te lezen. Daarbij, ik post vrijwel nooit plaatjes (of tekst over) ponies buiten dit topic. Waarom zou ik? Als mensen het leuk vinden dan komen ze hier wel naartoe. Mijn avatar staat daar los van. Een avatar is een weerspiegeling van jezelf. Ik vind mijn huidige avatar erg leuk en daarom heb ik hem, niet om mensen lastig te vallen. En je weet best wat ik bedoel met anonimiteit. Je kan proberen het punt af te doen met ''ja maar iedereen kan je achterhalen als ze er moeite voor doen!'', maar dat verwerpt het punt niet. Het overgrote deel van de internetpopulatie weet niet, of wil niet weten, hoe je iemands identiteit achterhaald, en dat weet jij ook wel. Om dan te zeggen dat je niet anoniem bent, is gewoon pure onzin. afbeelding |
|
nietmeer
|
@Hisoka: klik hierEDIT: En nog steeds weet ik niet hoe je aan de link van alleen de afbeelding zonder de layout komt, op MyLitttleFaceWhen. |
|
|
in IE: "informatie weergeven" geloof ik. Dan staat daar de URL naar de afbeelding. In Firefox/Chrome kun je "Afbeelding openen in nieuw tabblad" doen. |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: onderaan staat een rijtje: ''original, medium, small, thumb'' Klik op de grootte die je wilt hebben, é-voila! |
|
|
|
|
nietmeer
|
Davh11: afbeeldingIk deed "Properties" en dan kon ik de afbeelding url kopiëren. @Frostbite: Krijg nou wat. |
|
|
Alev Frostbite's tip is nog makkelijker |
|
nietmeer
|
Davh11: Ik zie het ook nu pas. |
|
Frostbite Erelid
|