Bronies Drinkplaats |
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Fuck yeah, submission van mij op mlfw heeft 't gehaald! afbeelding |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Davh11: Haha |
|
nietmeer
|
Davh11: Ghehe. Zal ik een pony tekenen voor Hisoka? |
|
Frostbite Erelid
|
Alev: Oeh, maak een OC! McGrumpyface |
|
|
Alev moet je een potje vaseline bij tekenen, voor z'n butthurt |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Ik heb er alleen nu geen zin in. Doe het wel in de avond wanneer ik slaapdronken ben. Davh11: Haha, zeker wel. |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Alev: Teken raak laat maar eens zien wat je kan tekenen dan. Davh11:Ik butthurt? ik ben d'n positieve zelve. Maar toch zonder mij was dit topic een stuk saaier, leger en minder druk. @Frostbite: Ook die vind ik niet zo mooi. |
|
Frostbite Erelid
|
@Hisoka: Ignores all arguments posed. Proceeds to keep bashing. |
|
|
@Hisoka we houden het zelf al actief genoeg, daar hebben we jouw trieste pogingen niet voor nodig. |
|
nietmeer
|
@Hisoka: Ach, I don't care for boasting. Als je wilt zien wat ik tekenen kan: Klikkerd.Ik hoef mijzelf niet te bewijzen op het internet. Ben niet zielig. |
|
Hisoka Erelid
WMRindex: 1.102 OTindex: 976
|
Davh11: Wel hoor. Moet je jezelfhoren jullie kramen elkaar maar een beetje na! Alev: Leuk hoor alleen wel jammer dat je je talent verspilt door het te gebruilen om mlp te tekenen.. dees is dan wel weer mooi. http://alev.schoolos.nl/view.php?id=164 @Frostbite: Tsja dat gespam kan ik ook niet allemaal bijhouden. Zoek ook de defenitie van bashen maar eens op Davh11: Door mijn aanwezigheid is dit topic tog al een heel stuk minder triest. Nu kan ik s'nachts met een goed gevoel naar bed. |
|
|
Triest ventje ben je, hisoka. Ga elders etteren, bij je vrienden ofzo. |
|
nietmeer
|
@Hisoka: Ik bepaal zelf wat ik met mijn 'talent' doe, en dat is ponies tekenen. Als jij dat niet leuk vind, kun je net zo goed stront gaan eten. Het maakt voor mij toch geen reet uit. En laat het hier geen nietus-wellus discussie worden. Tenzij je nog elf jaar bent, dan begrijp ik jouw posts. |
|
nietmeer
|
Mods have been informed about troll. Find a hole and hide in it, for the Wrath of the Mods will surely come... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hisoka, ook jij hebt recht op je mening. Maar er zullen wel meer topics zijn, die jij of anderen totaal niet leuk of nuttig vinden. Maar je kan die beter vermijden, dan blijft het topic nog leuk voor anderen die er wel plezier aan beleven |
|
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Luna Moderator
Quote: ga godverdomme ergens anders janken jochie, pleurt een end op uit dit topic. Als je niet eens kunt begrijpen waarom dit topic bestaat en wat het punt ervan is, wat doe je hier dan nog? Begrijp je echt helemaal niets van de wereld om je heen, mafkees. Doe volgende keer maar niet gelijk zo vloeken en spreek gelijk een modje aan of de Helpdesk Ga maar verder met jullie ponypark |
|
nietmeer
|
Ponypark Slagharen bestaat niet meer . Nou ja, het park bestaat nog wel, maar het is een pretpark geworden zonder pony's . |
|
Luna Moderator
Ow, echt Ik ben daar wel vorig jaar geweest in een huisje met eigen pony |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Wat zonde! Dan hadden jullie met z'n allen een uitje kunnen maken naar Slagharen Wat gezellig! |
|
nietmeer
|
Quote @Luna: Ow, echt Ik ben daar wel vorig jaar geweest in een huisje met eigen pony Oh , dan zal het nog wel bestaan. Ik dacht dat die pony's al lang niet meer in dat park aanwezig waren . Het park heet in ieder geval geen Ponypark meer, maar Attractiepark Slagharen. |
|
nietmeer
|
Ik heb geen zin om oppasser te spelen. Maar: Pony. |
|
Luna Moderator
Vailan, in het park zag ik ze ook niet. Maar je hebt vlakbij het park een Ponyparkcity |
|