Bronies Drinkplaats |
nietmeer
|
Davh11: Hoe komen ze aan die informatie? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Alev ehm, een fan-base van +5 miljoen? genoeg mensen die het zien en doorgeven ^^ |
|
nietmeer
|
Davh11: Ah, never mind. Ik ben trouwens... Ik teken nog steeds ponies xD Ze zijn zo leuk :3 |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Alev: Ik vind mijn pony prachtig Je bent goeddd. |
|
nietmeer
|
@pfft: Het is verplicht om 'm prachtig te vinden. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: hartelijk dank voor de mooie uni-pony en ja hij is prachtig |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Graag gedaan. En je hebt vampiertanden |
|
nietmeer
|
|
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
en ik kijk ook zo heerlijk gemeen erbij |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Alevvvv Alev, Creator of Ponies. |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Mooie titel inderdaad Offtopic: Doet me ook weer denken aan de titel-strijd die enkele maanden geleden tussen de modjes werd gehouden |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Natuurlijk @Mmore: Waar is mijn cadeau? OMGOMGOMG Dankje wel @Justist: Ik kan namen bedenken Jouw pony is gewoon Robot Unicorn |
|
Mmore Administrator
|
Je cadeau is je nieuwe titel |
|
nietmeer
|
@Mmore: Jaa, dankje Ik keek scheel |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik ehm ehm, hou het wel bij het café, dat komt dichter in de buurt van mijn echte leven |
|
Mmore Administrator
|
Niemand anders heeft een speciale titel, alleen winnaars van iets ofzo. Wees er maar trots oP |
|
Justist Erelid
Alev: Wat anders? En die van Vailan wordt dan (berend) botje? Hij is prachtig ((opbouwende) kritiek kan verkregen worden op aanvraag ) |
|
nietmeer
|
@Justist: Ik kan zelf wel zien waar het niet klopt. Maar nu duld ik geen kritiek, omdat ik nu een zombie ben en psyco lach Don't like it? I'll eat it. @ladekast: Jij had niet gevraagd om 'n pony... |
|
nietmeer
|
@Mmore: Ik ben er zeker trost op |
|
Justist Erelid
Alev: Het is dan weer wel mooi gedaan met het haar, om het zo in golvende regenboogkleuren te krijgen |
|
ladekast Oudgediende
|
Alev: nee dat klopt want iets anders dan een pony te eten heb ik er niet mee al heeft mijn dochtertje wel vandaag een dvd gekregen van my little pony |
|
nietmeer
|
@Justist: Daar heb ik erg lang aan gewerkt. Streepje, andere kleur, nog een streepje, weer een andere kleur... |
|
Justist Erelid
@ladekast: Leuk toch! Voel je vrij, voel je vrolijk, voel je gay! (en bedenk je waarom ik het dus niet kijk ) Alev: Het heeft zijn vruchten afgeworpen! |
|
nietmeer
|
@ladekast: Da's toch leuk voor haar? En iedereen heeft hier 'n pony voor de lol. Zelfs Vailan |
|
ladekast Oudgediende
|
@Justist: hehe, ik kijk er ook niet naar, ze heb der eigen dvdspelertje |
|