Bronies Drinkplaats |
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
|
|
nietmeer
|
@Justist: Waarom nou weer gay en ? Geen gehaat hier. Dan mag je weggaan |
|
Justist Erelid
Alev: Ik wordt liever niet met de term gay geassocieerd, zelfs niet door mezelf En voor de rest is gay toch helemaal niet zo slecht? |
|
nietmeer
|
@Justist: Neu, gay is niet slecht, maar waarom noem je het gay? Iets gay noemen is vaak niet zo positief. Als je gaat haten op ponies in dit topic, zit je niet goed. (^.^)/) *Brohoof* |
|
Justist Erelid
Alev: Ik noemde het vrolijk, gay is toch gewoon de engelse vertaling van vrolijk? (persoonlijk zie ik het als dat, niets meer, tenzij ik het met mezelf dreig te associëren ). Als ik wilde gaan haten had ik wel wat betere en directere woorden geformuleerd |
|
nietmeer
|
@Justist: je hebt helemaal gelijk "gay" is de beschrijving van erg vrolijk, jolig eigenlijk meer. Zoals je avatar eigenlijk maar "gay" in de huidige spraak refereert naar homoseksualiteit. Ponies zijn gay. Maar niet gay En Alev; ik denk dat @Justist; net zo'n geweldige afkeer heeft van vrolijkheid als ik blijheid is strijd, blijheid is tijdelijk, blijheid is verstoring en chaos |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
uit een poll die gehouden is onder bronies is gebleken dat uiteindelijk minder dan vijf procent (!) gay was. ongeveer driekwart van de mensen was hetero, 20% bi. there Quote @DEvH: blijheid is strijd, blijheid is tijdelijk, blijheid is verstoring en chaos DEvH ...? |
|
nietmeer
|
blijheid is kudt. @Davh11 nee hoor |
|
nietmeer
|
Quote Justist: Vailan heeft geen pony, hij heeft een skelet! En? Heb je daar wat op tegen? Een ponyskelet , dus een pony . Weliswaar de 'binnenkant' , maar wel een pony . Overigens, als ik wel het lijstje in had gevuld had ie er anders uit gezien , maar ik ben desondanks erg blij met deze . |
|
nietmeer
|
Vailan: Je had geen lijst ingevuld maar wel op 'n Blog gepost "Ik wil mijn pony zien." DEvH: Dan wil je mij niet in 't echt kennen... Ik ben een en al vrolijkheid Davh11: Volgens Youtube is iedereen bi in Equestria @Justist: Hm, oké dan... Sorry? |
|
nietmeer
|
Alev; dat zou een heleboel shipfics en r34's kunnen verklaren, gek genoeg en blij zijn mag hoor xD |
|
nietmeer
|
DEvH: Nja, ik ben bijna 24/7 blij. En hoezo zou dat een heleboel rule 34's en shipfics verklaren? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik heb mijn eigen pony |
|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Ow, wauw Heeft Joey die vragenlijst voor mij ingevuld? |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Je had geen lijst ingevuld maar wel op 'n Blog gepost "Ik wil mijn pony zien." Wist ik veel dat ik een lijst moest invullen . Dat had je best even mogen zeggen |
|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Oooow |
|
nietmeer
|
Alev; wil je niet weten echt niet. Nee, serieus niet. you don't want to know... |
|
nietmeer
|
Alev: Thanks voor m'n mooie pony |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
nietmeer
|
Davh11: |
|
nietmeer
|
Davh11: Geweldig DEvH: Als je het mij niet verteld, kan ik ook niet bedenken of ik het niet wil weten |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Davh11: sad story |
|
nietmeer
|
@Mmore: Zieliger dan jouw verhaal? |
|