Volgende stap is -om de 15 minuten- tijdens je gesprek een reclame. Soort van teleshopping."Ja doei ... tot na de reclame" Laatste edit 16-03-2012 19:16
pfff. en iemand die denkt dat het gaat werken ik echt gek. Dus ipv de kiestoon een reclame, die reclame is amper begonnen en de ander neemt al op. Heeft toch geen zin die onzin
@Sjaak: Vinden ze wel weer wat op: een reclameboodschap toegevoegd aan je email, bij voorkeur een java, die je eerst moet wegklikken voordat je wat ziet, net als bij sommige nieuwssites, bijvoorbeeld.
als google dit gaat gebruiken gaan alle fabrikanten dit gebruiken omdat hier geld aan te verdienen is. ik vindt niet dat reclame diensten dit niet mogen gebruiken wat we alledaags gebruiken zoals telefonie dit soort dingen moet verbannen worden
Als dat idd ingevoerd zou worden, zou ik mijn provider aanklagen, zij moeten er dan voor zorgen dat dat dan niet bij hun maatschappij gebeurd. Moet toch niet veel gekker worden. Lang leve what's app zal ik maar zeggen.
Overigens, ik meen dat een Nederlandse provider dit in het verleden al een keer geprobeerd heeft: gratis telefoneren en dan elke vijf minuten of zo een reclame boodschap. Heb er nooit meer wat van gehoord. Neem aan dat het een zachte dood gestorven is.
Als hierdoor goedkoper gebeld kan worden, en als het subtiel gedaan word (dus niet door een gesprek heen) zie ik hier wel iets in. Reclame is sowieso al overal en Google gebruikt het om services gratis aan te bieden.
Zo kun je toch onmogelijk ontspannen en normaal een gesprek beginnen?! Zoiets zie ik dan ook echt niet zomaar gebeuren..of het moet een superspotgoedkoop abonnement zijn..wat alleen door mensen/kinderen wordt genomen vanwege de betaalbaarheid, dus reclame zero functie..