wat vind jij van vuurwerk |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Kpuc: Ze proberen het toch wel zussie, dan maar beter veiligheid voorop houden, bommetjes zijn best veilig, alleen de mens erachter..  Dat is het juist, de mens erachter is niet veilig  .....en mocht het fout gaan, de mensen daarachter zijn dan ook niet veilig   , maar op de één of andere manier dringt dat niet tot ze door.... |
|
|
nietmeer
|
Darwin rules Sis. |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Sommige mensen zijn gewoon idioten... die kunnen gewoon niet met iets dat explodeert omgaan... |
|
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
daarom rennen wij ook 10 meter weg fzoo.. en soms wel verder  |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
yup, wij ook  Zijn er nog idioten die dat niet doen?  |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind vuurwerk wel mooi, maar vind het zelf te eng om af te steken  |
|
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Dat vinden vrouwen altijd  |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Gelukkig, ik ben geen uitzondering dan  |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Luna: Ik vind vuurwerk wel mooi, maar vind het zelf te eng om af te steken  Quote Luna: Gelukkig, ik ben geen uitzondering dan  Niet bang zijn jij bent de baas pak een paar lege wijn flessen graaf een klein holletje fles erin pijl erin aansteken kan op EEEN goede manier met een sigaar - liefst een corona |
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote heraux: Quote Luna: Ik vind vuurwerk wel mooi, maar vind het zelf te eng om af te steken  Quote Luna: Gelukkig, ik ben geen uitzondering dan  Niet bang zijn jij bent de baas pak een paar lege wijn flessen graaf een klein holletje fles erin pijl erin aansteken kan op EEEN goede manier met een sigaar - liefst een corona Vergeet geen zand in die fles te doen, blijft hij beter staan.... |
|
|
heraux Oudgediende
ja, ook dat is een goed idee.. of in beton gieten hihihi - voorbereid voor het volgende jaar..
|
|
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Aj, erg zeg, een vuurwerkdode  Dat zware vuurwerk dat ze dit jaar mogen verkopen...  |
|
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
is er een dode gevallen?? wist ik niet |
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Paulus: is er een dode gevallen?? wist ik niet Jep, in onze woonplaats. |
|
|
Pluppel
Oudgediende
En nog een door een brand in een huis |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Enkie: Quote Paulus: is er een dode gevallen?? wist ik niet Jep, in onze woonplaats. Ik heb er geen medelijden mee  Wie z'n billen brand moet op de blaren zitten! |
|
|
Pluppel
Oudgediende
Tja en in geleen, wie vuurwerk met een sigaret (nog in je mond) aan maakt...  |
|
|
heraux Oudgediende
-ik zou een poll over vuurwerk nog eens willen zien met de volgende vraag:
1 - wat er veel vuurwerk voor je gevoel of was het snel voorbij..
Het duurde hier niet lang. En wat er afgeschoten werdt wasm behoorlijk vereenvoudigd.. veel schiet-de-lucht in met magere effecten..
Smakelijk eten vooralsnog.. en nog een prettige gewenning aan het nieuwe jaar..
|
|
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Vuurwerk is mooi, maar duur. |
|
|
-jessica- Senior lid WMRindex: 259 OTindex: 173 Wnplts: wijchen
|
Quote newfy: Vuurwerk is mooi, maar duur. helemaal met je eens (en mooi hoeft nog neit eens  ) |
|
|
heraux Oudgediende
Quote Pluppel: Tja en in geleen, wie vuurwerk met een sigaret (nog in je mond) aan maakt...  de negerzoen: men begint met een blanko verstand en eindigd met een geblakerd gezicht. mooi toch? |
|
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
Quote coolboy:
ik vind het wel leuk voor kinderen die zo oud zijn als mij alleen hou het wel veillig en legaal
ilegaal is leuker! |
|
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
veeeeeeeeeeeel vuurwerk en veeeeel lawaai erbij... mar aub niet in mij buurt! minstens 20 meter afstand.... meer indiien mogelijk |
|
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
leuk zo veel mogelijk |
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Pluppel: Aj, erg zeg, een vuurwerkdode  Dat zware vuurwerk dat ze dit jaar mogen verkopen...  is niet gevaarlijker dan anders er gaan ieder jaar een paar de pijp uit door vuurwerk. Nog meer door de straat over te steken dus niet zeuren ;P mijn vuurwerk was allemaal legaal(maar niet in NL)  |
|
|