|
nietmeer
|
@banaal, achterin zijn ze misschien wel klein, maar dat hangt ook van degene voor je af hoe ver die stoel naar achteren staat  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Banaal, ik leef met je mee  Als we op vakantie gaan (we gaan altijd met de auto eigenlijk) naar bijvoorbeeld Oostenrijk of zo vertrekken we 's nachts en hoewel we geen kleine auto hebben heb ik altijd kramp in mijn benen als ik wakker word  |
|
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
wij hebben een seat alhambra  dus ik maak me geen zorgen over krapzitten op vakantie  EDIT; afbeelding |
|
nietmeer
|
@ Caster moet je nagaan dat we er een keer mee naar frankrijk zijn geweest, perfect goeie en ruime volkswagen T4 bus laten staan om de cabrio zo zomers is  . dus kever met caravannetje (kever kwam nauwelijks vooruit) en dan met z'n 2en achterin |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
Mini's zijn altijd ruim geweest voorin  achterin is geen plaats  snap ook niet waarom ze dat achterbankje blijven maken. kunnen ze beter uitsparen voor meer kofferruimte of (nog) ruimere stoelen voorin  |
|
nietmeer
|
Quote Banaal: @ Caster moet je nagaan dat we er een keer mee naar frankrijk zijn geweest, perfect goeie en ruime volkswagen T4 bus laten staan om de cabrio zo zomers is  . dus kever met caravannetje (kever kwam nauwelijks vooruit) en dan met z'n 2en achterin dan is het wel erg ja  maar voor kleine ritten alt het toch wel mee?  |
|
Minifan
Erelid
|
Banaal, dat is wel een beetje heel erg erg ja  maar een mini is iets heel anders dat een kever  |
|
nietmeer
|
en ik zie alweer een plaatje in het café  . maar mijn pa heeft een toyota camry, die zijn wel lekker ruim. afbeelding |
|
Caster Oudgediende
|
Net 158 pagina's uitgeprint  Dubbelzijdig, maar dan nog..  *Wacht tot de printer begint met afdrukken* |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.643 OTindex: 57.161
|
Kan ik een flinke mok capuccino krijgen?  Kouwe vingers. |
|
Minifan
Erelid
|
Banaal, daar is de functie voor @Caster, welk nut heeft het op 158 pagina's uit te printen, kun je niet kopieren of zo  ? |
|
Caster Oudgediende
|
Het is geen handgemaakte is dat erg?  *Zet de senseo aan* Nee ik heb ze via de mail gehad..  Het is een dictaat  |
|
Sjaak
Moderator
|
Luiwammes!  Dan maar Senseo. Doe je er wel zelf-opgeschuimde-melk op? |
|
Caster Oudgediende
|
Ja dat kan wel hoor  *Klopt de melk op* Alsjeblieft  |
|
Sjaak
Moderator
|
Hmmmm, lekker zeg!  |
|
Caster Oudgediende
|
Zekers  Het is koud buiten hè?  |
|
Minifan
Erelid
|
ja, veelst tekoud  |
|
Sjaak
Moderator
|
En die gure oostenwind erbij maakt, dat het nog veel kouder voelt. |
|
Caster Oudgediende
|
Ik had eergisteren handschoenen aan op de fiets en nog steeds koude handen  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
binnen is het niet koud  |
|
Caster Oudgediende
|
Hey es  Nee binnen niet nee   |
|
Sjaak
Moderator
|
Nog steeds kouwe handen sinds eergisteren?  Dan moet je ze toch maar onder de dekens doen 's nachts. |
|
Caster Oudgediende
|
Nee joh ze zijn al lang warm  Ik bedoelde; ondanks de handschoenen  Toen ik bij de vriend binnenkwam waar ik heen ging kreeg ik warme chocomel dus waren mijn handen meteen warm  |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
hallo iedereen hoorde net stranglers - golden brown en U2 - vertigo achter elkaar en nu ben ik helemaal happy  |
|
Caster Oudgediende
|
Gelukkig is een lentebries niet zo koud  Doe je de deur achter je dicht?  |
|