|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ze komen er dan achter dat ik veel op wmr zit en dat ik ook photoshop gedownload heb omdat ik dat nu zeg  |
|
nietmeer
|
 pas maar op andreesie, straks staan ze bij je voordeur (waar heb je PS gedownload?) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@bv: good old piratebay  |
|
nietmeer
|
 Piratebay, nog nooit van gehoord, maar ik neem aan dat ik het wel kan googelen? (als ik thuis ben, hier op t werk kan ik er niets mee... ) En welke uit die enorme lijst heb jij gekozen (oftewel, welke werkt goed?!) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
bv: www.thepiratebay.org  gezocht op photoshop en eentje uitgekozen met 'full crack' en 'cs3' maar 'cs4' is ook goed  download moet rond de 600 MB liggen  je krijgt dan een .torrent bestand, en dan moet je µTorrent gebruiken ofzo om het te gaan downloaden  |
|
nietmeer
|
Kwijt! Download lukt, .torrent snap ik ook nog.. Maar wat je daar voor je Torrent voor tekentje hebt staan... dat heb ik nog NOoit gezien....  Ik ga maar trouwen met een computer-whizz denk ik...  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
het is een micro-teken;) uTorrent kan je ook op google opzoeken  maar ik moet weg  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
het is een micro-teken;) uTorrent kan je ook op google opzoeken  maar ik moet weg  mijn internet is tegenwoordig zo ontzettend sloom  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Doei  |
|
nietmeer
|
 dag Andreesie! Tot ziens   hey gio, jij bent er ook nog?! |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
doei Andreesie  hoi Giovanni  hoi BadVibes  hier Jersey op Judy's account  |
|
nietmeer
|
Hey Jersan, is het gezellig daar? |
|
Judywesl
Erelid
|
het is heel gezellig!  nu al ruzie over het stof op mijn kamer...  |
|
nietmeer
|
en de omgegooide plant..
Tssk! |
|
Judywesl
Erelid
|
dit wordt niks hiero  Judy: er ligt nog een hoekje zand op de kast  Jersey: dat kan best zo zijn  maar ik heb geen zin om het op te ruimen  jij komt hier en alles wordt een chaos  Judy: arm plantje, hij staat scheef  Jersey: arme Judy   |
|
nietmeer
|
Hey, Gooi die computer uit en ga gezellig een wandeling maken!
Plezier!
(ik ga even werken) |
|
Judywesl
Erelid
|
een wandeling...  dat is koud  werkze BV  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
BV snapt hoe t hoort  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Als je goed wandelt krijg je het juist warm  |
|
nietmeer
|
Jersey op Bert's account: maar dan moet je eerst wandelen  Judy: en net toen we van de bushalte naar huis liepen kreeg ik het alleen maar koud  Bert: ik krijg het ook altijd koud als ik buiten bezig ben   |
|
Caster Oudgediende
|
Ik heb gisteren gewandeld en ik kreeg het juist warm  Maar ik had ook een dikke jas, wandelschoenen en een sjaal  Hoi bert trouwens  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
wie hebben ook problemen met gmail?  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Ik niet  |
|
Caster Oudgediende
|
Ik niet  Wat is je probleem dan? Reclame (Ja ik ben zielig ik heb dat nodig  ) |
|
Judywesl
Erelid
|
hier geen problemen met gmail  we gebruiken het ook niet  |
|