|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik vertroetel mezelf BeeVee  |
|
nietmeer
|
@Freupke, kan je dat getal uitspreken?  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Jersan, inderdaad, een computer op de Universiteit van California is op een priemgetal gestuit van 12.978.189 cijfers. Nu zie je op die link niet alle cijfers  Ergens tussenin zie je 2 links, en die van 7 mb bevat alle cijfers, maar die van 16 (?) mb, die is in notepad/kladblok gemaakt  Ik kan het denk ik niet uitspreken  |
|
nietmeer
|
Quote Freupke: @ BadVibes, ik lees het net in de kijk van December dit jaar, en daar in staat het  Freupke, ik ben amazed! Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de nut en noodzaak van een priemgetal niet zie. Anders dan deelbaar door zichzelf en door 1... wat kan ik er mee? @Jersan, ECHT? want ik ben ook heel veel dagen niet online, en ben pas ergens in juni dit jaar beginnen te Wmrren, terwijl ik al langer lid ben!  |
|
nietmeer
|
Freupke, ik heb op die van 16,nogwat mb geklikt  gruwelijk wat een boel cijfers...  |
|
nietmeer
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Ze zeiden ook in de KIJK dat je dat moet openen als je je scrollwieltje wil testen  @ BadVibes, tsja, ik weet niet wat je nu bedoelt  |
|
nietmeer
|
@BadVibes, ja echt  sinds 16 oktober lid, = 16 dagen in oktober, 30 in november, 29 in december = 75 dagen  4738 : 75 = 63  (en niet 64, rekenfoutje  ) |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@BeeVee-Dank u  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi  |
|
Kameleon Oudgediende
'De oorlog gaat online: Internet als nieuw wapen'  Effe lezen  |
|
nietmeer
|
ik ga naar de bushalte, Judy komt bijna  doei  |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: @BadVibes, ja echt  sinds 16 oktober lid, = 16 dagen in oktober, 30 in november, 29 in december = 75 dagen  4738 : 75 = 63  (en niet 64, rekenfoutje  ) 16 oktober 2007 Jersan! |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
doei jersan  |
|
nietmeer
|
BV, dan heb ik niks gezegd...  xD |
|
Kameleon Oudgediende
Wie is hier nog wel?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik geloof ik  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Andreesie, geloof je?  Gezellig  |
|
nietmeer
|
ik ben er ook nog steeds hoor  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
@freupke: nee niet echt   freupke: kunnen hackers ook, en die worden in gehuurd door de regering dus ja;) |
|
Kameleon Oudgediende
@ Andreesie, oooh oke  @ Andreesie, nu beweren ze zelfs gewoon regeringsmedewerkers  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
freupke: das slap  het kúnnen ongeveer geen gewone regeringsmedewerkers zijn  van de 6 miljard mensen zijn er heel misschien maximaal 1000 mensen die professioneel hacken  |
|
nietmeer
|
Ach freupke, die spionnen zien dan dat ik achter loop met mijn betalingen aan de DonaldDuck en dat ik veel op WMR zit....
Dus.... |
|