|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
@ Caster nee, zijn de stoptreinen van Synstus, google maar dan snap je wat ik bedoel  je hoeft nog net niet op een knop te drukken bij je station waar je mot wezen  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
@LQ, een buffel?  Leg uit  |
|
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
wat een heerlijke onderwerpen weer  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Een buffel is ook een trein rijdt ook op diesel  |
|
nietmeer
|
2mini, met de benzineprijzen zou je willen dat je een mini had op diesel  |
|
Caster Oudgediende
|
"Wie is je beste vriend online?" "Ik denk meneer Google"  Ik zal het wel even opzoeken allemaal  |
|
Minifan
Erelid
|
@bert, de MINI Cooper D rijd op diesel, en de MINI Cooper E rijd op electriciteit  |
|
nietmeer
|
@mini, maar geen enkele oude mini  en ik dacht ook neit dat er een oude is op diedel  |
|
Minifan
Erelid
|
nee, dat niet nee, teminste, voorzover ik weet, maar dat is heel wat  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
@bertvolgens mij gaat het om de nieuwe serie Mini's;) |
|
Caster Oudgediende
|
Leuk schermafdrukken maken van wat Compiz kan  |
|
Minifan
Erelid
|
@Seagon, ja  daar had ik het over  |
|
nietmeer
|
Quote Seagon: @bertvolgens mij gaat het om de nieuwe serie Mini's;) wat minifan zeri ja, maar ik doelde op de oude mini's;) |
|
Caster Oudgediende
|
Weet je wat ik raar vind? Die grote mini's  |
|
Minifan
Erelid
|
@Caster de MINI XXL, ja die zijn wel vreemd ja afbeelding die werden bij de olimpische spelen in griekeland gebruikt om de sporters op te halen  daar achterin zit een zwembad; afbeelding |
|
nietmeer
|
ik haat mini's en andere kleine auto's  Edit: Mag je tegenwoordig pics ouloaden in het café |
|
nietmeer
|
mini, kan besty heb die spelen niet gevolgd  maar ze zijn wel apart ja  EDIT: @banaal, hoezo?  |
|
nietmeer
|
@ Bert ik zie bij mini foto's staan |
|
Caster Oudgediende
|
Ik vind dat zo vreemd; Mini XXL. Dat klopt niet  Banaal, bert bedoelt waarom haat je die? |
|
Minifan
Erelid
|
@Banaal, moet jij weten @bert, er is ook eens in een auto progamma 2 mini's aanelkaar vastgemaakt en daarvan een limo gemaakt @Caster, het is een limo, dus extra extra large  , voor een MINI  |
|
nietmeer
|
En ik haat mini's omdat ik 1.87m en nogal breed ben, mijn ouders hebben ook kever en ik moet me altijd dubbelvouwen in die kut auto's  |
|
nietmeer
|
mini, heb ik gezien ja, die was echt goed gelukt  |
|
Caster Oudgediende
|
Banaal, ik ben misschien 3 centimeter kleiner dan jij en heb nog nooit in die dingen gezeten maar ik vind ze er wel grappig uitzien  |
|
nietmeer
|
serieus in die kever van mijn ouders kan ik niet eens mijn benen kwijt dus moet ik maar zijwaarts met mijn benen op de bank zitten/liggen |
|
Minifan
Erelid
|
Banaal, heb je wel eens in een MINI gezeten? (en dan niet achterin want daar pas zelfs ik niet  ) want ze zijn ruimer dan je denkt, vooral de ouden  |
|