|
Wess18 Senior lid WMRindex: 34 OTindex: 358 Wnplts: Den Haag
|
zeg agentje, klopt het trouwens dat jullie nah een aantal boetes per jaar moeten uitschrijven ? |
|
nietmeer
|
@emmer, niemands nek omdraaien, gewoon de bon betalen, je zal waarschijnlijk zelf niet zo slim zijn geweest om extra geld in de meter te gooien @Wess, jochie, het enige wat ik daarover tegen jou zeg is dat dat niet zo is. jij wordt niet zo goed geinformeerd in DH |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Detective: ik heb nog nooit een parkeerbon gehad hoor  . Ik ben één keer bekeurd wegens een snelheidsovertreding: ik reed 51 km/u (na aftrek) waar ik 50 km/u mocht  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Mensjes, wel vriendelijk blijven he  Maar ik ben terug  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 De druk wordt door de regering opgelegd Wess.  Die staat steeds minder toe.  |
|
nietmeer
|
Wat zou eigenlijk de maximale straf zijn voor illegale software.. |
|
nietmeer
|
welterusten jullie, ik ben moe  doei  |
|
Wess18 Senior lid WMRindex: 34 OTindex: 358 Wnplts: Den Haag
|
ik vind agentjes af en toe maar achterbaks. kan er gewoon niet tege |
|
nietmeer
|
@emmertje, dan ben je waarschijnlijk geflitst  dat apparaat is nauwkeurig op de km  . houden zo gewoon netjes je auto wegzetten, en genoeg geld in de meter stoppen, heb je nergens last van @Wess, dan zou ik wel willen weten wat zij wel niet van jou vinden. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
Truste Jersan  Banaal: dat verschilt geloof ik  |
|
nietmeer
|
Quote Wess18: ik vind agentjes af en toe maar achterbaks. kan er gewoon niet tege Ja laten we alle agenten lynchen en het land overlaten aan de sterkste, doe is ff normaal man. Als jij je gewoon gedraagt dan zie je die agenten nauwelijks. |
|
emmertje
Oudgediende
|
@peter ... het was nog in de tijd van de guldens  @Jersan: Welterusten jongen  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Banaal: Quote Wess18: ik vind agentjes af en toe maar achterbaks. kan er gewoon niet tege Ja laten we alle agenten lynchen en het land overlaten aan de sterkste, doe is ff normaal man. Als jij je gewoon gedraagt dan zie je die agenten nauwelijks. wat zijn agenten? heb ik ze ooit gezien? kan je het eten?  |
|
nietmeer
|
@Wess, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met je uitspraken hier, terwijl ze niet eens een toegevoegde waarde hebben! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik had met mijn vorige auto regelmatig boetes van 7 km. te hard.  Later bleek dat mijn snelheidsmeter afweek.  Als ik 80 km/uur op de teller reed, was dat in werkelijkheid 90 km/uur.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
|
|
|
Quote Peter Willemse:  Ik had met mijn vorige auto regelmatig boetes van 7 km. te hard.  Later bleek dat mijn snelheidsmeter afweek.  Als ik 80 km/uur op de teller reed, was dat in werkelijkheid 90 km/uur.  Daar heb ik ook last van  Alleen... mijn snelheidsmeter wijkt niet af  |
|
nietmeer
|
@ Bernie dan ben je gewoon slim bezig  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Zelfs zonder cruise control kan ik me precies aan de snelheid houden  ... ik hoor dat aan het geluid dat de motor maakt  |
|
|
Banaal: mijn auto is gewoon te makkelijk op dat gebied  |
|
nietmeer
|
@ Detective, maar moeten jullie nou niet extra buiten zijn mbt dat vuurwerk? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
banaal,
ik heb gewerkt van 08:00-17:00 morgen weer aan de bak, maar collega's zullen idd wel toezicht aan het houden zijn buiten. |
|
nietmeer
|
@ PW in zou wel is in die kadetjes willen bijten hoor  |
|