|
nietmeer
|
Quote: Detective, aan het Amsterdam-Rijnkanaal  welke wijk is dat dan? Lombok? |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Kanaleneiland  hopelijk niet lang meer  |
|
nietmeer
|
Ah ok, Utrecht-Zuidddddddddd  niet mijn district  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Politie  *rent hard weg*  Hoi  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Slecht geweten Pfft?  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Hey pfft  |
|
nietmeer
|
wees maar niet bang, de politie is je beste vriend, ik dus ook  Hooooooooi pfftt  |
|
pfft Erelid
|
nee  T was een grapje.  Ik ren eigenlijk voor niemand weg. Ja, als t goed is is dat zo ja D. |
|
Pablo
Oudgediende
|
Mijn beste vriend geeft me geen boetes voor fietsen op een voetpad van 50m waar toch nooit iemand loopt  |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Hallo iedereen  |
|
nietmeer
|
Nee maar is ook niet slim om op het voetgangerspad te fietsen, over een afstand van 50m of 20km. regelssss he  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Hahha, heb je daar boete voor gekregen Pablo?  onee, das eigenlijk niet grappig, daar zeuren agenten hier ook altijd over.  |
|
pfft Erelid
|
Hoi Shinki @Pablo: Regels zijn regels he. Mja, ik rijd gewoon met me fiets door voetgangersgebied bij een winkelcentrum heen. Dat zijn ze aan t verbouwen en omdat ze het smaller hebben gemaakt mag er dus niemand meer fietsen  En ik houd niet zo van lopen dus  Mja, ik weet wel waarom ze t hebben gedaan, voor de veiligheid van winkelende kinderen  Manda, kan je niet slapen ofszo? |
|
Pablo
Oudgediende
|
Ik vind het gewoon onzinnig  anders moet je zo'n stuk omrijden  er loopt daar toch niemand |
|
Shinki
Erelid
|
Kinderen gaan winkelen op de fiets tegenwoordig  |
|
pfft Erelid
|
Pablo, dan stap je toch af?
Shinki, die kinderen die lopen ook wel door de winkelstraat heen en die kinderen hebben een kleiner gezichtsveld en zien dingen dus later aankomen, daarom rijd je dus ook eerder een kind onder dan een volwassene |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Ik ben nog niet weg geweest, Pfft.  je kunt ook van je fiets afstappen, hoef je niet omfietsen  |
|
|
Quote Shinki: Kinderen gaan winkelen op de fiets tegenwoordig  Ik dacht dat ze online gingen shoppen tegenwoordig?  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Mandarijntje: Ik ben nog niet weg geweest, Pfft.  je kunt ook van je fiets afstappen, hoef je niet omfietsen  Ging jij niet slapen?  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
|
|
pfft Erelid
|
Manda, je moet wel een beetje fit zijn voor spasje hoor  Nou later dan maar Manda   |
|
Shinki
Erelid
|
Quote berniew: Quote Shinki: Kinderen gaan winkelen op de fiets tegenwoordig  Ik dacht dat ze online gingen shoppen tegenwoordig?  Ik heb een internetverbod  |
|
|
@Shini: tsja, dan moet je maar niet t internet proberen te stelen  |
|
nietmeer
|
Mensen, deze ambtenaar gaat slapen, morgen weer vroeg aan de bak  trusten allemaal, veilige jaarwisseling voor allen, en de beste wensen voor 2009....tot volgende week   |
|
Shinki
Erelid
|
Quote berniew: Shini: tsja, dan moet je maar niet t internet proberen te stelen  Mijn zus heeft het nog steeds niet door  |
|