|
Wess18 Senior lid WMRindex: 34 OTindex: 358 Wnplts: Den Haag
|
Ik ga, want ik ben chagerijnig en moe...
Tot morgenmiddag eventjes, en voor degene die ik niet meer spreek Gelukkig 2009.@agentje: sorry als ik irritant overkom maar ben deze avond gewoon een beetje chagerijnig. |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Over vuurwerk gesproken: ik vind het geknal dat vorig jaar al in oktober flink bezig was enorm meevallen. De preventieve acties zijn gelukkig beter dan afgelopen jaar @Wess: welterusten chagrijntje  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Laters Wess *boink*  |
|
nietmeer
|
@ Emmertje ik heb vandaag al de tuingslang op een stel 12 jarige die rotjes tege ons huis aan het gooien waren gezet |
|
nietmeer
|
@Wess, heel vervelend, heb ik alle begrip voor, maar als mensen zoveel kritiek hebben op de handelswijze van collega's kan ik daar ook behoorlijk irritant mee overkomen. iig fijne jaarwisseling, doe voorzichtig met vuurwerk  en tot later  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Welterusten Wess  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Banaal: strakke actie  Ik heb eergisteren pas voor het eerst een klein knalletje gehoord  ... vandaag wel volop bezig die jeugd, maar ik heb er weinig problemen mee gehad dusver hé Pablootje...gefeliciflapstaart met je 16e verjaardag  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Ik ga ook slapen, ik ben moe en anders ben ik morgen ooook moe  dat ben ik vast toch al, mja.  bleh, om 7u opstaan  blehbleh  maar met goede vooruitzichten  weltrusten iedereen    |
|
nietmeer
|
@ emmertje zewonen in onze staart, maar ze hadden het wel sterves koud, en hun rotjes zijn dus zeiknat  dag manda, veel plezier met spas morgen  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
|
|
emmertje
Oudgediende
|
|
|
Pablo
Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Welterusten Manda  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
|
|
Pablo
Oudgediende
|
Zo ook maar eens "vroeg" naar bed  anders red ik het niet bij die lan-party morgen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Welterusten Pablo *boink*  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Pablo, ook welterusten dan  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Er staat toch 'zo'?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
eej pablo, waar in Utrecht woon jij? |
|
Pablo
Oudgediende
|
Tot 'zo' Peter  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Tot straks peter  En wat betekent "zo" dan bij jou Pablo?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Pablo: Zo ook maar eens "vroeg" naar bed  anders red ik het niet bij die lan-party morgen  ik ook willen  |
|
Pablo
Oudgediende
|
@Andreas, als je je een ticketje Utrecht kan veroorloven mag je van mij  @Detective, aan het Amsterdam-Rijnkanaal  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Pablo: laat maar, ik heb morgen al andere plannen, en ik moet nog een treinkaartje naar utrecht kopen voor zaterdag  |
|