|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.650 OTindex: 57.217
|
Linda Ronstadt  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
ik ken bijna geen liedjes hiervan  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
es toch  arme jij  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
mijn muzieksmaak is iets andrs  |
|
nietmeer
|
@Delenn, ik zette gisteren spontaan deradio uit toen de top 2000 erop was met een machtig oud rotnummer  |
|
Delenn
Oudgediende
betekent niet dat je de liedjes niet moet kennen es  ik heb een hekel aan nederlandstalig maar ik ken dit lied en het vorige wel  Quote bert 739: @Delenn, ik zette gisteren spontaan deradio uit toen de top 2000 erop was met een machtig oud rotnummer  1930-1960 vind ik ook vreselijk  |
|
nietmeer
|
@Delenn, datr was abba, met een echt rotnummer, en die radio maar doorjanken over die alsmaar geweldige liedjesliefde  |
|
Delenn
Oudgediende
hoe hoger we komen hoe beter de liedjes bert;) mika komt dit uur ook nog  nooit verwacht  volgende nummer James Brown  |
|
nietmeer
|
Quote Delenn: hoe hoger we komen hoe beter de liedjes bert;) dat was rond de 750, en ik heb toch al een beetje een hekel aan die liedjes, als jij die luistert vind ik best  maar ik luister er neit naar  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.650 OTindex: 57.217
|
O la.. |
|
Delenn
Oudgediende
we zijn nog niet bij de 750 bert  dus hoe kan dat  jeahhhhhhh  this is a mannnnn's world   volume gaat ietsje hoger  |
|
nietmeer
|
@Delenn, dan wasd het rond de 850  ben ik te min omdeat je pa meer poen heeft dan de mijne?  |
|
Delenn
Oudgediende
bert we zitten nu rond 1100  oooooo dit nummer (james brown) was echt geweldig  echt adrenalinekick  stond hard dansend en zingend in mn kamer net  |
|
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
hoi iedereen   mooie OT Bert  |
|
nietmeer
|
@Delenn, dan heb ik geen idee  hoi minifan   dank je  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
bliep bliep |
|
nietmeer
|
hoi steffie   |
|
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
is Steffie verandert in een robot of zo?   |
|
Delenn
Oudgediende
laatste abbanummer was 1152: take a chance on me. was het die? die was half 9 's ochtends. toen was ik nog niet wakker  stef had je net james brown aanstaan?  was echt geweldig  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
dat was mijn huisdieralien  Nu leuk nummer  Ik moet zo even de auto gaan ontdooien en tanken  Nee, ik was eten  |
|
Delenn
Oudgediende
stef verplicht te luisteren k weet alleen niet of het een goede versie is. Kan nu niet luisteren want Airport oeoeoeoe airport!  staat nu op  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja zeker een goed nummer, maar die kende ik wel hoor  |
|
nietmeer
|
waar je nu ook woont op eht platteland of de stad bier is bier en patat is patat  mijn muziek  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Volgens mij moet ik maar even m'n muziek uitzetten, papa en mama komen zo binnen en straks komen ze nog op het idee om de top 2000 op te zetten  |
|
Delenn
Oudgediende
tuurlijk ken je die  maar dan moet je hem nog wel luistern  tii-hiii-hii-hime is on my side  yes it is  bert, er is verschil tussen leuke en goede muziek  dat kan leuke muziek zijn, maar goed is anders  |
|