|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
gedeisheid?  |
|
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
een tip; mijn broer is nu karbit aan het schieten zonder vergunning   |
|
nietmeer
|
@Delenn, ik haal gauw mijn adres uit mijn profi   |
|
nietmeer
|
@bert, ik weet je te vinden  mensen doe wat je niet laten kunt, wel binnen de kaders van de wet  *rondje van mij* |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
|
|
nietmeer
|
Quote minifan: een tip; mijn broer is nu karbit aan het schieten zonder vergunning   ik zometeen niet hoor op woensdag   |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
ik ken dit nummer  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
carbit! Ik haat carbit  Mijn hond loopt er telkens door weg  En die komt dan pas na 3 dagen terug  |
|
Delenn
Oudgediende
rondje Detective? Er zitten hier mensen onder de 16 hoor   ok ik houd op  Ik heb een vaag vermoeden Seagon, maar leg uit  |
|
nietmeer
|
@Delenn, er is ook kindercola aanwezig  ik weet alleen niet waar Muad is, onze ouwe barman  |
|
nietmeer
|
Quote es-de-fles: ik ken dit nummer  welk nummer?  @freupke, das misschien wel war, maar zelf knallen op een plek waar geen honden komen is toch mooi  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Freupke: carbit! Ik haat carbit  Mijn hond loopt er telkens door weg  En die komt dan pas na 3 dagen terug  3 dagen  niet leuk   de enorme hond van mn oom en tante schiet telkens onder het bed (waar hij eigenlijk niet past  ) bij elk beetje vuurwerk wat hij hoort en aangezien ze hier al 2 weken elke avond met vuurwerk bezig zijn (heel irritant  ) leeft dat beest nu zo'n beetje op valium  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Delenn, ik zou bijna zelf geen vuurwerk afsteken, nog wel, maar ik vind het zo zielig voor de dieren die er doodsbang voor zijn  |
|
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
Detective, ik ben tot barman benoemt  *deelt rondje kindercola uit*  |
|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
@Delennnou het betekent dat je je gedeis houd  niet te verwarren met gedeis d houden  want dat is heel wat anders  gedeis is dat je omdat de politie in de buurt is ineens netjes aan de regels gaat houden  en gedeisd is dat je je rustig houd met de bedoeling dat te blijven doen  snap je?   |
|
es-de-fles Erelid
|
@bert, dat nummer wat net op 2fm was  |
|
Delenn
Oudgediende
ik lust geen cola, mag ik een appelsap  ik snap het leuke van vuurwerk niet als er geen licht aan verbonden zit. Alleen die knallen zie ik het nut niet van in  is alleen maar herrie  what a wonderful world  leuk liedje  o ik snap Seagon  bedankt voor de uitleg  |
|
nietmeer
|
Gewoon je aan de regels houden is het beste, met of zonder politie in de buurt  |
|
nietmeer
|
@es, zijn er ook nog een beetje hi[pe nummers bij of nog niet?  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Delenn, van Katie Melua?  |
|
es-de-fles Erelid
|
|
|
nietmeer
|
nog mensen hier die mee gaan doen aan de 4daagse van Nijmegen? |
|
nietmeer
|
@Delenn, bij carbit is het ook hoe ver je deksel of bal komt, en de schokgolf erna is ook leuk  detective, das soms erg meoilijk  es, laat dan maar, dan maar een piratenzender  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Detective, nee  Als u/jij gaat controleren niet  |
|
nietmeer
|
freupke, ik ga niet controleren  ik ga zelf meelopen  |
|