|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
vuurwerk   |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
@ Detective, dan doe ik al helemaal niet mee  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Delenn, ik ben het helemaal met je eens!  Er zijn er voglens mij maar weinig die er zo over denken  Maar ik moet gaan  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote Freupke: @ Delenn, van Katie Melua?  uh..nee  Quote Detective: nog mensen hier die mee gaan doen aan de 4daagse van Nijmegen? avondvierdaagse vind ik wel leuk, dit is iets te ver  wanneer is het trouwens?  Quote bert 739: @Delenn, bij carbit is het ook hoe ver je deksel of bal komt, en de schokgolf erna is ook leuk  ok, das misschien wel grappig, maar dat zie ik dus niet he, als ik een straat verder zit, dan hoor ik alleen die klereherrie de hele tijd. en hier hebben ze volgens mij niet veel meer dan rotjes enzo  |
|
nietmeer
|
wahahaha freupke  wees maar niet bang hoor  ben er voor de gezelligheid  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Delenn, je hebt dat nummer ook van Katie Melua  @ Detective, oh  Dan blijf ik nog verder weg  |
|
|
tja. mensen die een huisdier hebben zullen wat minder blij zijn met al dat geknal nu en straks. Maar ik vind het persoonlijk wel heel cool hoor   |
|
Delenn
Oudgediende
doei Puck  @freupke: o  Katie Melua zingt altijd zo zeurderig vind ik  ze heeft wel 1 of 2 leuke nummers maar ze wordt snel zeurderig  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Delenn, trouwens, Coldplay gaat stoppen  En Krezip ook  |
|
Delenn
Oudgediende
@seagon: kun je dat geknal niet downloaden en op je ipod/mp3 zetten? Dan heb jij je herrie en heeft de omgeving er geen last van. freupke: hoezo stoppen?  ik heb niet zoveel met coldplay, 2 of 3 leuke nummers  maar verder niet zoveel, maar aan de andere kant, ik heb me nooit echt in ze verdiept, misschien hebben ze wel meer leuks. |
|
nietmeer
|
@Delenn, maar dan zie je het neit gebeuren, en das dan veel minder leuk  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
|
Het gaat mij niet perse om de knallen hoor Delenn  Gewoon sowieso om het hele idee van gezellig met elkaar het jaar te beginnen en ik geniet ook meer van het siervuurwerk, maar ja dat gaat vaak ook met een knal;) |
|
Delenn
Oudgediende
o op 31 december siervuurwerk vind ik prachtig hoor Seagon, maar op 1 december al beginnen met zinloos rotjesgeknal (en dus niet dat carbitgedoe van bert) vind ik gewoon onzinherrie  |
|
|
Ja, dat vind ik ook Delenn  al moet ik bekennen dat ik daar vroeger ook aan meedeed   I'm a train  oeehoeoe  |
|
Delenn
Oudgediende
das weer een ander lied Freupke, wat trouwens totaal niet van haar is  i'm a train, i'm a train jeah!  |
|
Wess18 Senior lid WMRindex: 34 OTindex: 358 Wnplts: Den Haag
|
ehmm.., Hoi. |
|
|
|
|
nietmeer
|
hoi wess  |
|
|
tis geen schande om van ajakkes te verliezen... Vooral niet als je ziet dat de graafschap met 6-0 van die joden verliest |
|
Delenn
Oudgediende
lol seagon  er zijn maar heel weinig covers die ik goed vind  wat ik wél een goede cover vind ik bijv while my guitar gently wheeps door Toto. Beste versie  zo vaak gecovered, maar alleen de versie van Toto vind ik mooi @Wess: zullen we niet gaan schelden met joden?  24 rozen  |
|
|
@Wes ghehe ik plaag maar een beetje hoor  't was gewoon verdiend  hoi dus  @Delennklopt;) het komt weinig voor dat covers beter zijn dan het origineel vind ik |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
|
|
nietmeer
|
mare, ik ga ik kom vanmiddag misschien nog ff   |
|
|