Luna topic |
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
k ben benieuwd  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
Zoveel mogelijk jappaners in 1 metro stel! jaja wat ik al niet elke ochtend door moet staan.. Japanse Metro |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Japanners die rochelen  |
|
Tim-kun Erelid
|
 rochelen? nee nee erg schoon en beleefd overal  |
|
Luna
Moderator
Chinezen die rochelen  |
|
Pluppel
Oudgediende
Honkballen met een sint bernard  |
|
Tim-kun Erelid
|
 is dat niet ergens beleefd om te rochelen na het eten? |
|
Pluppel
Oudgediende
@ tim kun, ergens in duitsland is het normaal dat je boert in een restaurant, als je het niet doet, is de kok beledigt  |
|
Tim-kun Erelid
|
klopt  en in griekenland moet je borden op de grond kapot smijten..de borden fabrieken zullen goed draaien daar..of ik ga naar greece en ga er van die plastic camping bordjes verkopen |
|
Luna
Moderator
Konnichiwa Tim-kun-San  |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote Luna: Konnichiwa Tim-kun-San  Daar versta ik dus geen zak vak   |
|
Luna
Moderator
Ik ken vloeiend Japans ,maar schrijven blijft een probleem  |
|
Tim-kun Erelid
|
ohayoo luna-chan ,ja dat was in China dacht ik..of was het daar scheten laten? ok lesje dan voor neaRoW, ohayoo - goeie morgen, konichiwa - goeie dag, konbanwa - goeie avond, oyasumi - goeie nacht Moet aan zo'n bassie en adriaan liedje denken dat ze alle landen rondgingen en mijn naam is gewoon Tim (in het japans Timu omdat die nerdjes namen op een klinker moeten laten eindigen) Deze zag ik laats op tv..kan ik jullie niet onthouden  vond hem wel grappig Stadion Reclame |
|
Luna
Moderator
Shin Chan = cool  |
|
Tim-kun Erelid
|
zeker luna-chan! wist je trouwens dat de characters in de japanse versie anders heten? shin is namelijk kort voor Shinnosuke |
|
Luna
Moderator
Tim-kun..is "kun" een naam of een benamimg/titel net als "San" |
|
Tim-kun Erelid
|
kun is een toevoeging voor mannen, op het werk bv, voor oudere of mensen die hoger zijn tegen "lagere", san is het tegenovergestelde daarvan, dus voor hogere of oudere, aangezien ik nog jong en laag en nieuw ben ben ik bijna altijd kun en bijna nooit san  en thuis word ik door mijn vriendin chan genoemd wat dus eigenlijk vooral voor meisjes en jonge meisjes is  maar ook als koosnaam kan worden gebruikt |
|
Luna
Moderator
Dan kan je beter Tim-San heten  |
|
Tim-kun Erelid
|
eigenlijk wel maar probeer me aan te passen en beleefd te zijn  laats was ik in de lokale Mac, ik zie een leeg tafeltje, blijkt er een tas te staan, wou bijna bommelding gaan doen  toen bleek dat je hier je tas gewoon op tafel kan zetten om hem vrij te houden en dan gaan bestellen en hij stond gewoon uit zicht van de kassa!..moet je in NL eens proberen, ben je je tas kwijt of dus een bommelding aan je broek |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Luna: Loempia pesten huh waar gaat dit allemaal over |
|
Luna
Moderator
Loempia, nergens over...daarom is dit mijn topic  |
|
Tim-kun Erelid
|
Dus laatst was ik aan het vissen met 3 groene lantaarnpalen die het licht hadden vermoord omdat de printers in de uitlaatpijpen van de autos nasi aan het baren waren en daar was de producent van netwerk net aan het golfen op een mars die op het vuur stond te koken om de karamel uit brazilie te eten!
kijk dat gaat pas nergens over! |
|
nietmeer
|
Geroosterde mars, hey, goed idee  |
|
Luna
Moderator
Denk alleen maar aan frikadel op het moment  |
|
Pluppel