Handige Proggies |
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
 , ken ook zo'n site. Maar zit te twijfelen of hij wel legaal is... Ik zet hem toc hneer. Want anders help ik brein. Ik denk wel dat hij legaal is... klikComment Be@stie: link is oke! |
|
|
Zit ineens te kijken, maar ik denk niet dat die flash en dreamwaver legaal zijn.... |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Als je van je standaard windows iets moois wilt maken kan je hier een paar dingetjes downloaden. Verder vind je hier een aantal screenshots van het eindresultaat. |
|
|
Be@stie
Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
@Frank: nee die zijn oke hoor zijn allemaal free en shareware versies  |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Sitemasters  Daar heb ik veel php kennis opgedaan  |
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
@Loempia. Dat is een fijne site. Ik zal dat eens proberen, want ik word gek van die saaie xp-look... |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Ok maar kijk wel uit met wat je doe. Het kan geen kwaad maar kan wel lastig terug te zetten zijn. Dus LEES voordat je zomaar wat doe;) |
|
|
dat zag ik. Ik kreeg een vreemde Engelse waarschuwingstekst, en na een hoop vertaalgedoe (zelf h�, geen Babelfish) kwam ik tot de conclusie dat de tekst alleen sloeg op gebruikers die het programma al hadden.  |
|
|
Mmore
Administrator
|
Gebruik dan ook Babelfish dwaas  |
|
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Mmore: Gebruik dan ook Babelfish dwaas  Is niet zo aardig. Volgens mij is dit een topic speciaal om een ieder te helpen, toch? |
|
|
Mmore
Administrator
|
Oh ja, ik heb een goeie programma/website tip: babelfish  |
|
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Mmore: Oh ja, ik heb een goeie programma/website tip: babelfish    dat noem ik humor. Maar even wat is de rol van administrator? |
|
|
@blusgast: Administreren @Mmore, dat kon niet, want ik heb slechts van Babelfish gehoord en ik heb het programma niet, en het was een programma dat mij dat zei, en ik had geen zin om het over te typen. Uiteindelijk is het nu gelukt en ziet de computer er wat aantrekkelijker uit. |
|
|
Quote frank1993NL: Zit ineens te kijken, maar ik denk niet dat die flash en dreamwaver legaal zijn.... Kost Photoshop niet een paar honderd euro? |
|
|
Quote Lananq: Quote frank1993NL: Zit ineens te kijken, maar ik denk niet dat die flash en dreamwaver legaal zijn.... Kost Photoshop niet een paar honderd euro? i dont know. Gebruik geen photoshop maar paint shop pro.. |
|
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
photoshop kost 179,- |
|
|